Multide>>Burakın evlilik teklifi ederken çalan şarkı var.
*Doğadan*
Saat gece 4 ama burak hâla gelmedi onu çok merak ediyorum.Keşke geçen haftaya dönebilseydim okadar güzeldiki.Burak bana evlenme teklifi etti okadar güzeldiki.
1 hafta önce;
Burak beni süslenmiş bir kayığa bindirdi.Neler olduğu hâla anlıyamıyodum.
"Burak bizim burda ne işimiz var?"
"Sabret be güzelim"
"Off "
Burak sadece susuyodu
anlamıyorum ne haltlar karıştırıyo bu. Kayık Boğaz köprüsüne doğru gidiyodu. Köprünün üstünden bir sürü insan vardı.
Bianda kayık durdu.Ve ayaz köprüyü işaret etti.Üzerinde ledlerle.BENIMLE EVLENİRMİSİN DOĞA yazıyodu.Ben şok ben iptal.
"Bu burak bu çok güzel .
burak gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.
"Bir ömür boyu her konuda yanimda,kalbimde,aklımda yanımda olurmusun doğa.Benimle evlenirmisin"
"E evet burak bir ömür boyu senin yanında olurum"
Dediğim an havayı fişekler atıldı(yazılışını tam bilmiyorum)
Ve enbe orkestrasının "olmazsa olmazımsın" şarkısı çaldı.
Şimdi;
Ayy çok güzel di yaa.Düşüncelerimi kapının çalmasıyla böldüm ve kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda buraği görmemle çığlığı bastım.Üzeri kandı. Bianda burak ağzımı kapattı.Sesimi kesince elini çekti.
"Bu burak iymisin her yerin kan"
"Ben iyiyim doğa bu benim kanım değil.Ve sakın bağırma"
"Ne inanmıyorum burak yoksa hayır yapmassın demi"
"Öyle bişey yok doğa birine ders verdik o kadar soru sorma.Ayrıca sakın aryaya söyleme bunları "
"Tamam da ben çatlarım noldu yaa"
"Birkerede merak etme güzelim hadi bir yat bende dış alıp yatcam"
"Üffff tamam"
Sakin ol doğa merak etme yat uyu elbet ögrenirsin. Diye kendimi teselli ettim ama nafile merak ederim ben yaa.Demekki önemli bişey yoksa söylerdi burak demi söylerdi.Bok söylerdi sen öyle san.off sus be iç ses.
*aryadan*
Sabah alarmın sesiyle pat diye yere düştüm bu bende alışkanlık oldu haa.En son düştüğümde dayak yediğim yerler acıyodu şimdi götüm :D Ayy dayak demişken ben babamı unuttum zaten merak etmzde yinede bi gidiyim yanına.
Ayaz gözlerini açarak konuşmaya başladı;
"Aryaaa napıyon yerde kafayimi yedin,gel yanima yat yemem"
"Yok bitanem ondan değil alarm çalınca yere düştüm alışkanlık oldu bende"
"Haa iyi ozaman bi yerin acıyomu yada boşver gel yatalim çok uykum var"
"Götüm acıyo ayaz ve kalk okula gidcez"
"Ya hayır gitmeyelim hem götün acıyomuş yat dinlen bugün"
"Ayaaaaaaaaaaaaaz kalk"
"Tamam sen yeterki ciyaklama"
"Şimdi git odana üstünü değiştir"deyip ayazi odadan çıkarttım.Banyoya girip rutin işlerimi hallettim.Üzerime beyaz ince bir kazak ve altına siyah üzerinde beyaz desenleri olan bir pantolon giydim.
Aryanın giydikleri.Sacimıda kurutup doğal bıraktım.Dudağımada birazcık parlatıcı sürüp aşaga indim.
Ya bu ayaz napiyo benden süslü vallaha derken aşağa indi.Oha çok tatlı olmuş.üstüne beyaz kaslarını gösteren bir kazak altına siyah pantolon ve kafasına siyah bir şapka
Ayazın giydikleri.
"Olmaz ayaz okula böyle gidemezsin"
"Niye arya gayet yakışıklı oldum"
"sorunda orda ayaz baya yakışıklı oldun olmaz.O aç gözlü kizlar seni yerler ve ben kalp krizi geçirerek ölürüm ya"
"Güzelim sorun bumu merak etme yemezler"
"Tabi yemezler hele öyle bişey yapsınlar onları..... biliyon sen"
"Bilmezmiyim hadi gel gidelim geç kalcaz"
"Ufffff tamam"
Ayazla arabasına binip okula doğru gittik.Ve malesef okula geldik , allahım sen benim sevgilimi aç gözlü kızlardan koru yarabbim.Amin.
Ayzın elini tutarak okula girdik.Allahım kızlar resmen yiyecek çocuğu ya.
"Arya"
"Hı"
"Bitanem elim, elim kangrem oldu biraz gevşet"
"Ayaz şu kızlara bak ya yiyecekler seni"
"Bişey olmaz"
"Ayaz öp beni"
"Ne! Bak öperim "
"Öp dedim
Ayaz dediğimi yaparak dudaklarıma yapıştı kızların önünde.nihahaha.
Nefessiz kalınca ayaz dan ayrılıp sınıfa doğru ilerledik.Sınıfa girmeden arkamı dönüp çatlayan kızlara dil çıkarttım ve ayaz benim diye bakışlar attım çünkü benim :D
Arkadaşlar inşallah yeni bölümü beğenirsiniz.Okuyanlar artıyo ama vote ve yorumlar çok az.Lütfen okuduktan sonra vote ve yorum yapmayı unutmayın.Burayı ve kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim.Yeni bölümde görüşürüz.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın. Yanlış yazdığım yerleri söyleyin ona göre dikkat erdem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Genç Kurgu"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...