*Ayazdan*
Sabah telefonumun sesiyle uyandım arya uyanmadan hemen açmalıyım.
"Alo"
"Alo küçük kardeşim napıyosun"
"Aren nevar sen en son komalıktın ne ara iyileştin abicim"alaylı bir tonda konuşmuştum.
"Bi hayırlı olsun deyim baba oluyomuşsun"
"Sakın ama sakın onlara dokunma aren duydunmu onlar masum bende masumum aren benim suçum yok annemin ölme sebebi ben değilim"
"Ayaz onlara zarar verecek kadar aptal değilim o benim yeğenim ama seni cezalandırmam gerek"
"O senin yeğenin değil annesine tecavüz etmeye çalışan birisine amca demiycek"
"Ben arya ya dokunmuycaktım ayaz sadece seni korkutmak istedim"
"Hah korkutmakmış başardın aren beni aryaya dokunarak korkuttun hem sen benim suçum yokken cezalandıramassın aren"
Aren cevap vermeden telofonu kapattı eğer onlara zarar verecek olursan sikerim seni aren.
Yerime gidip yattım ve aryayı izlemeye başladım tam 1 aydır kabuslar görüyor ne olduğunu söylediğim zaman cevap vermiyor.*aryadan*
Karanlık biyerdeydim burada bir sürü mezarlık vardı.Ve bir çocuk ağlıyodu birden babamın sesi yankılandı;
"Arya burdayım oğlunda burda ama bak ağlıyor seni istiyor galiba ağlama oğlum annen seni kurtaramıycak malesef"
"Babaa ne diyosun sen oğlum nerde göremiyorum sizi baba nerdesin oğlumu bana var çok ağlıyor"
"Malesef kızım oğluna veda et bana çektiğin acıyı sende çekeceksin"
"Anneeee biyakma beni lütfen anne anne yaydım et bana canım çok acıyoy noluy yaydım et"
"Merak etme oğlum kurtarcam seni bekle kimse seni benden alamaz söz veriyorum bitanem"
"Boşuna uğraşma arya oğlun öldü artık cezanı çekme vakti hep benim mi canım yanacak biricik kızım birazda senin yansın"
"Ne! Baba yapma lütfen onu bırak"
Cevap gelmemişti hızlıca koşmaya başladım karanlık mezarlıkta oğluma söz verdim onu bırakamam hayır olmaz.
İlerledim ilerledim ve ayazı gördüm ağlayarak minik çarşafa sarılmış oğlumu mezara koyuyodu.
"Ayaz napıyosun sen"
"Öldü arya bebeğimiz öldü artık onun yeri burda bunun sebebi sensin senin yüzünden arya oğluma zarar verilmesi senin yüzünden "
"A y a z s sen ne diyorsun benim bir suçum yok yapma bırak oğlumu"
"Yapmam gerek arya"
"Ayaaaaz yapma"
*ayazın ağzından*
Arya yine bağırmaya başladı ama benden bahsediyodu "Ayaz yapmaaaaa" diye bağrıyodu.
"Arya uyan iymisin"
"Ayaz yapma bırak onu üşür o"
"Arya kendine gel bişey yapmıyorum"
Arya bianda sıçradı beni görünce direk ağlamaya başladı.
"Arya arya kendine noluyo ne gördün"
"Ay ay ayaz ben ben"
"Şşşşt sakin ol güzelim al su iç sonra bana herşeyi anlatacaksın"
Arya kafasını sallayınca arkamdaki suyu ona verdim titriyordu zorda olsa içti.
"Anlat hadi arya dinliyorum"
Arya kafasını sallayıp anlatmaya başladı ve yine ağladı anlattılarından sonra ağzım kocaman açıldı neler görmüş benim bu kız artık bunu doktora söylemeliyim yoksa kızın psikolojisi bozulur.
"Arya bu bir rüya ciddiye alma size zarar verecek olan kişi baban bile olsa hayatını sikerim öldürrüm onu arya anlıyormusun ve ben asla seni suçlamam"
"Ayaz napacam ben ya ya bebeğime bişey olursa hem rüyamdaki çocuk erkekti bence erkek olacak"
Yüzümde kocam bir gülümseme belirdi.
"Tabi babasının oğlu olacak paşam benim"
"Ego ya bak"
"He güzelim he"
"Ayaz ya benim karnım çok büyüdü"
"Daha bismillah arya 1 aylık bebek karnını nasıl kocaman yapsın."
"Haklısın"
Arya iyice bana sokulup kokumu içine çekmeye başladı.
"Ayaz"
"Hı"
"Benim canım baklava çekti "
"Aaa güzelim al bak burda birsürü baklava var ben bunları boşuna yapmadım"
"Ayaz ben gerçek baklava istiyorum senin karnındaki baklavalar da lezzetlidir eminim ama Ben gerçek baklava istiyorum"
"Ye ozaman"
Arya karnımı birden ıssırmaya başladı"aaaah arya git"
Arya inadıma daha çok bastırdı dişlerini lan bu kız tam bir köpek.
"Arya siktir git aaah"
Arya en sonunda dişlerini karnımdan çekip piç smile yaptı.
"Ayaz baklava istiyorum"
"Lanet olsun arya tamam mı gidiyom almaya dayan"
"Bekliyorum aşkım "
"Aşkım mı saçmalama o kelime yi bidaha kullanma ben senin kocanım o cıvık kelimeyi bidaha kullanma"
"Ufff ayaz.bak.la.va."
"Ta.mam"
Arya cevap vermeden banyoya gitti anlamıyorum sabah sabah aklına baklava nerden geldi yani allahım ya.
*eceden*
Benim gerizekalı kuzenim yüzünden bu kuala ardayla kalıyom şansa bak ya hiç boş oda yokmuş uffff sinir ya.
"Hey gıcık arda nerdesin"
"Nevar ya bak yine cırlama ev buluyom zaten gitcem merak etme"
Ya keşke burda kalsaydın senle zaman çok güzel geçiyor ama bunu sen bilme.
"Iyi olur kuala"
"Akşam bişeyler yapmaya gidelimmi"
"Ne yapcaz"
"Seks demek isterdim ama dışarı çıkalım istanbulu gezelim biraz"
"Sapık kuala manyaksın ya ama gezme işi olur bak "
"Hadi gel kahvaltı yapalım"
"Buldum vallaha evi bugün görüşmeye gidiyim hemen "
"Bu kadar çabukmu"
"Ne o cingan üzüldümmü yoksa istersen yanında kalmaya devam ediyim"
"Ne üzülcem be evimi fazlasıyla işgal ediyosun"
"İyi bakalım çirkin prenses"
Mal mı bu çocuk hem çirkin diyor hemde prenses aklım almıyor yani bian önce gitse iyi olacak.İnşallah beğenirsiniz arkadaşlar okuyan kişi sayısı artıyo ama vote ve yorumlar çok az .Vote ve yorumlarinızı eksik etmeyin canlarım.
Seviliyosunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...