**15**

4.6K 136 6
                                    

Medyada>>BURAK
Ayazla en arkadaki siramiza geçtik. Ayazın elini bırakarak koşmaya başladım.Hedefim olan cam kenarına oturacaktım ki.ÖKÜZ ayaz oturdu.İnanmıyorum yaa benim bir adımım onun 5 adımı resmen.Birazcık duygu sömrüsü yapiyim.
"Ayaz aşkım ben otursam orya ha"
"Olmaz arya otur öbür tarafa"
Düşün arya düşün hah buldum
"Hiii ayaz çok kötü bişey oldu"
"Noldu"
"Pantolonum yırtıldı oraya oturursam arkam belli olmaz"
"Arya bu kadar yalancı olduğunu bilmiyodum"
Deyip yerime oturdu.Nolacak öküz tam bir öküz.
Hoca derse girdi bile uff inanmıyorum ders matematik inşallah hoca tahtaya kaldırmaz.
"Ayaaaaz"
"Hı"
"Ya ben çok sıkıldım napsakki"
Ayaz piç smile yaparak bana yaklaştı
"Evde olsak yapardık bişeyler ama malesef dersteyiz"
"Ayaz sen malsin anladın mı?"
"He he ondan arya "
"Aryaaa kızım duymuyomusun"
Hoca beni çağırıyor napcam uff kaçacak yerde yok malesef cevap vercem.
"Efendim hocam"
"Kızım sabahtan beri seni çağırıyorum kalkta şu soruyu yap"
"Şey hocam uff tamam geliyorum"
Yanıma baktığımda ayaz kıpkızarik olmuş gülmemek kendini tutuyo ama ben biliyom sana aptal.
Tahtaya çıkıp düşünmeye başladım.Tamam matematiği sevmemem yapamiyom anlamına gelmez :D.Çözümü yaptıktan sonra kalemi hocaya verip yerime geçtim.
Ayaz şaşkınca bana bakarak.
"Arya seni çok seviyorum aşkım. Haberin varmi yarın bu dersten sınav olcaz. Buraya oturmak istermisin."
"Avcunu yala ayaz sana kopya falan vermiycem"
"Aryaaaaaa nolur ya lütfen bak tek bu dersten kaldım"
"Senin ingilizcen kaç aşkım"
"I speaking englesh şakır şakır"
"Tamam kopya vercem ama sende bana vercen"
"Tamamdır"
1 hafta sonra;
Yarın doğanın doğum günü ve burağa yardım ediyoruz.Burak doğaya büyük bir süpriz hazırlıyo.Tabikide doğa bugün beni aradı yarın doğum günüm var biliyosun napalim dedi.Bende süpriz için küçük bir yalan söyledim. Doğa ayaz çok kötü hasta kaç gündür ölü gibi ama yarın değilde başka bir gün kutlasak olurmu dedim.

Oda olur dedi.Ve ben bugün elbise almaya çıktım ayazla yani doğaya da alcaz.Doğanın elbisesini aldık.Ama ayazın yüzünden ben hiçbir şey alamadım.Ve en son artık bi siyah elbise beğenip kabine girdim.
"Bak ayaz bunuda beğenmessen artık seni kovcam burdan"
"O zaman beğeneceğim ve düzgün bir elbise bul"
Zaten hepsi düzgün neyse buda güzel elbisemi denedikten sonra dışarı çıktım.Ayaz beni görmesiyle ağzı kocaman açıldı.
"Nasıl olmuş"
"Mükemmel ama bunu giyemessin"
"Ya ama niye aşkım nolur lütfen yalvarırım yaa bak başka elbise yok kalmadı.Hem sen yanimdayken kimse bana bakmaz"
"Lanet olsun tamam ama sakın yanımdan ayrılmıycan."
"Tamam"
Hediyemi ve elbisemi aldıktan sonra ayazla eve gittik resmen öldüm yaa.Yemeği dışarda yediğimiz için hemen uyudum yarın çok iş var.
********************
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım ama bu sefer yatak ta.Hemen aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Omletlerde bitti şimdi sıra yakışıklı öküzü uyandırmada.Ayazın odasına girince hemen ayazın tarafına geçtim;
"Ayaaz sevgilim hadi uyan bak bugün çok işimiz var"
Ses bile vermiyo ya bu nasıl uyku. Ayazi uyandırma yolu 1 öp. Ayazın yüzünü öpmeye başladım alnından başlayarak çenesini öptüm tam cekilecekken ayaz dudağıma yapıştı. Çocuğu tahrik edersen böyle olur tabi.Sus be iç ses.Dudaklarimı ayazdan ayırıp konuşmaya başladım.
"Hadi kalk artık yakışıklı öküzüm"
"Tamam güzel cadı"
Ayaz ı bırakıp direk aşağı indim oda gelince kahvaltı yapmaya başladık.Sonra ayaz burağın yanına gitti yardım etmek için.Bende hemen hazırlanmaya gidecektimki doğa aradi;
"Efendim safinaz"
"Ayazdan sana bulaştı heralde . Sevgiline söyle bana safinaz demesin hem sende sarısın.
"Ufff tamam yaaa noldu"
"Müsaitsen yanına gelcem maviş"
"Olmaz safinaz çünkü bugün ayaz uyurken temizlik yapcam onun için olmaz"
"Hmm tm kapat"
"Tamam ama dur"
"Noldu"
"Sana bi elbise yoluycam bugün akşam saat 20.00 da onu giyip bize gel"
"Niye"
"Çünkü sana aldığım elbise üstüne olmuşmu ve bende elbise aldım onu ben gelemedigim için sen gelcen ve elbisemi değerlendircen ile göre giycem onu"
"Ay tamam kapat"
Haha oldu bu iş yukarı çıkıp hazırlandıktan sonra kuaföre gittim.
Saçımı dağınık bir şekilde toplattirdim.Kasaya gidip parayı ödedikten sonra hemen eve gittim.Kapıyı açmamla bir şok geçirdim ayaz pat diye karşıma çıktı.
"Ya korkuttun beni"
"Bişey olmaz nasıl olmuşum"
Ayaz ı şöyle bir süzdüm vallaha taş olmuş ufff kimin aşkı.
"Taş olmussun canım"
"Biliyorum hadi git hazırlan saat 6 tı erkenden orda olmaliyiz"
"Tamam"deyip hemen yukarı çıktım aldığım siyah elbiseyi giydim bordo ayakkabimi da giydikten sonra kolyemi taktım ve bordo çantamı alıp aşağı indim.
Aryanın giydiği
elbisesi,aykkabisı ,ve taktığı kolye.

Aryanın giydiğielbisesi,aykkabisı ,ve taktığı kolye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde ayazın yine ağzı açıldı.Ve sadece şunu söyledi;
"Arya çok ama çok güzel olmuşsun"
"Saol bitanem hadi gidelim"
Ayazin koluna girip arabaya bindik ve mekana gittik.
*Doğadan*
Aryanin gönderdiği mor elbiseyi giyip hazırlandim.Bütün ışıķları söndürüp.Kapiyi kilitleyip arabama bindim arya gilin evine tam yaklaşmişken sihay bir araba önümü kesip beni durdurdu. Sonra yanima gelip kapımı açmaya çalıştı tabi ben kapıyı kitledim. Ya lütfen git ufff napcam ben.Adam öbür tarafimdaki camı kırarak içeri girdi çığlık atmaya başladım ama hiç kimse yoktu burda.
"Yaaa lütfen git nolur "
" bizim işimizi zorlaştirma in şu arabadan yoksa çok kötü olacak"
"T tamam sakin olun iniyorum"
Lanet olsun inmek zorunda kaldım napacam ben yaa.Adam indiğim an ellerimi ve gözümü bağladı allahim sen bana yardim et.Şansımı tekrar deneyim bağirmaya başladım.
"Kimse yokmu yardım edin.Lütfen bırak beni nolur yaaa.Imdaaaaaaat.
"Sus lan yoksa kafana sıkarım. Bağlayın şunun ağzıni"
Artık göz yaşlarım dayanamayıp firar etti.Burak nolur yardım et...

Arkadaşlar inşallah yeni bölümü beğenirsiniz.Okuyanlar artıyo ama vote ve yorumlar çok az.Lütfen okuduktan sonra vote ve yorum yapmayı unutmayın.Burayı ve kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim.Yeni bölümde görüşürüz.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın. Yanlış yazdığım yerleri söyleyin ona göre dikkat etcem.

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin