**25**

3.1K 116 8
                                    

*ayazdan*
Arya dün mayo almaya gitti saf karım benim o mayoyu giyecek bir deniz yada havuz bulamayınca napacan.Uludağda benim bildiğime göre kar var yani arya açık hiç bir şey giyemiycek.Allahım bu kadın napıyor 2 saatte geç kalcaz.
"Arya! Nerdesin ben gidiyom bak 5 saniyen var"
Bianda merdiven lerin ordan sesler gelmeye başladım.Arya!
Hemen gidip baktığımda ağzım kocaman açıldı arya 2 tane daha valiz yapmış ve merdivenden aşağı atmış kendisi de merdivenlerin tutunma yerinden kayıyo du.Tam sonuna gelmişti ki yakaladım onu yoksa o sondaki yuvarlak şey aryayla çarpışıyordu bu kadın kafayı yemiş ya allahım sen bana sabır ver.
"Arya! Naptığını sanıyosun sen hadi düşseydin nolacaktı ozaman hatırlatıyım hamlesin sen."diye gürledim bu sefer haklıyım hemde sonuna kadar.
"Şey haklısın"
"Yürü arya lan senin yüzünden birgün kalp krizinden gidcem tahtalı köye"
"Özür dilerim"deyip ağlamaya başladı bu hormonlar kızı bozdu iyice ha neyse fazla üstüne gitmeyim.
"Tamam bitanem ağlama ama bidaha böyle şeyler yapma"gelip sarıldı hemen vallaha bu hormonlar karımın dengesini bozdu ya.
Yol boyunca arya hiç konuşmadı zaten geldik bile.
"Arya hadi güzelim in geldik hava limanına"
Arya aniden arabadan fırlayıp koştu noldu bu kıza.Arkasından gidip baktığımda kusuyodu anlaşılan yol boyunca kusmamak için konuşmamış yoksa benim tanıdığım arya nefes almadan konuşur.
"Arya iymisin"
"Oh be yarım saattir tutuyorum"
"Söyleseydin arabayı durdururdum"
"Boşver hadi gidelim"
Aryay ile arabaya gidip bagajı açtım ama yuh yeni 5 tane valiz ne.
"Arya canım bunlarda yazlıkmı var "
"Hayır 2 tanesinde kışlık 2 tanesinde yazlık kıyafetlerim var zaten o 1 tane de senin sen hazırladın"
"Tamam sen git ben gelcem"
Arya kafa sallayıp içeri girdi bende hemen görevli yi çağırıp lazım olacak valizleri götürmesini söyledim kadın resmen dolabı getirmiş yani anlamıyorum.Arya yı bulup yanına oturdum çok heycanlıydı.Uçağımız anons edildi bile.Aryanın elini tutup yönlendirdim.
"Ayaz çok heyecanlıyım nereye gidcez"
"Birazdan öğreneceksin"
"Hadi bakalım"
' İstanbul Atatürk Hava limanından Uludağ hava limanına kadar olan.....'
Aha arya öğrendi başlasın eğlence.
"Ayaz.seni.oldürcem."deyip üstüme çıkmaya başladı.
"Yani arya soğuk havada bodrumda ne işim var hem sana ben dedim mayo giydirmem diye"
"Ayaz allah senin belanı versin anliyomusun seni bu uçaktan aşağı atmasını bilirim ben"arya kucağımda oturup saçlarımı çekip o cağnım yüzümü cırmalıyodu.
"Arya sakin ol bak bela okuma bebeģin babasız kalır"
"Allah.senin.belanı. versin.ayaz ya ayaz tam bir uyuzsun ya ama ben o kadar hayal kurdum of"arya bunları söyledikten sonra kucağımda rahat bir pozisyon alıp kafasını omzuma yaşları.Tam bir cadı gerçekten bianda sinirlenip geri sakinleşiyo.
"Saçımı bozdun arya napacam ben"
"Kim bakıyo da ayaz ben seni herhalinle kabul ediyorum boşver dışardakileri ve sus uyuycam"
Arya ya cevap vermeden sustum ve kokusunu içime çekiyodum ki hostes önümde belirdi.
"Beyfendi lütfen kardeşinizle ayrı oturun tehlikeli olabilir sizin için hem sizin gibi yakışıklı birinin zarar görmesini istemem"tam ben cevap verecektim ki arya kiza ateş saçan gözlerle baktı.Bir hışımla kucağımdan inip konuşmaya başladı.
"Sen kimin kocasına yakışıklı diyosun lan ağzına kusarım bak miydem bulanıyo git fahişleğini başka yerlerde yap"deyip kadının saçlarına yapıştı hemen ayırmalıyım.
"Arya aşkım bak sakin ol gel otur"
*aryadan*
Kocamın huzurlu kollarında tam uykuya dalacakken bir fahişe konuşmaya başladı sonuna kadar dinlemek için sakin kalmaya çalışıp uyumuş gibi yaptım.Kadın sözünü bitirince ay ben kadinmi dedim kartlamış oruspu resmen,konuşmaya başladım;
"Sen kimin kocasına yakışıklı diyosun lan ağzına kusarım bak miydem bulanıyo git fahişleğini başka yerlerde yap" deyip kadının saçından tutup çekmeye başladım resmen miydemin bulantısıyla kadina' ağzına kusarim'dedim ya.Kadın her çektiğimde daha güçlü bağrıyo du az bile sana.Ayaz araya girip ayırdı başım dönmese ben sana biliyodum.
Yerime gitmek için hamle yapacaktım ki başım çok kötü dönünce durdum. Her yer bulanıktı,galiba ayaz yanıma geliyodu.
"Arya iymisin ha canım arya cevap ver"
"Iyiyim ayaz sadece başım dönüyor yardım ette oturuyum"
Ayaz koluma girip bana yardım etti ve artık yerime oturabilmiştim.Şuan her yeri net görüyorum.
"Şimdi daha iymisin canım"
"İyiyim ayaz"
"gel kucağıma yat daha çok var gitmemize"
Hemen ayazın kucağında yerimi aldım ve boynumu omzuna yasladım o mis gibi kokusunu içime çektim.
"Seni seviyorum nefesim"deyip başıma sahiplenici bir buse kondurdu.

"Bende seni seviyorum yakışıklı şövalyem"deyip ellerimi daha çok sıkı sardım ona sanki birileri onu bende alacakmış gibi.

Aslında dün yayınlayacaktım ama olmadı kusura bakmayın.

Seviliyosunuz...

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin