**34**

2.9K 109 3
                                    

Medyada >> ayazın aldığı ev
*aryadan*
Ayaz iyileşince eve getirdik diyemiycem çünkü artık bi evimiz yok onun için mertin evinde kalcaz yeni ev alana kadar.Doğa dan kıyafet aldım şimdilik bunlarla idare ederim.
Ayazın yanına gidip oturdum.
"Canım birşey istermisin?"
"Asıl sen birşey istermisin arya bak dün doktor ne dedi tam 5 kilo vermişsin hamilelik boyunca"
Evet dün doktora gittik ve 5 kilo vermişsin dedi.
"Uff ayaz her hamile insan kilo alacak diye bişey yok yani demi ama bana kredi kartını vermen lazım bütün kiyafetlerimiz,eşyalarımız yandı."
Yine ağlamaya başladım nezaman aklıma gelse ağlıyorum.
"Ağlama artık canım hadi hazırlan alışveriş yapalım sonra sana bir sürprizim var"
"Ay canım kocam benim ne sürprizi yapmış bana"
"Süpriz! "
Ayazın korkutucu gözlerinin arasından kendimi odaya attım.Altıma siyah tayt üstümede bol krem rengi bir kazak.Sarı saçlarımı arkadan mısır beliği ördükten sonra çantamı ve siyah deri ceketimi alıp çıktım.
Ayaz gözükmüyordu galiba dışarda. Hemen kendimi dışarı attım ve arabada bekleyen kocamın yanına bindim.
"Sonunda gelebildin arya"
"Napıyım ayaz bu karınla anca"ayaz bişey demeden arabayı sürmeye başladı.Yarım saat sonra bi avm bin önünde durdu.İnip ayazın arabadan çıkmasını bekledim sonunda yani.Hiç bişey olmamış gibi elimi tutup yürümeye başladı.

Tam 5 saattir alışveriş yaptık 3 saat bana 2 saat ayaza harcandı.Ayaklarım davul gibi şişmişti.
"Ayaz yeter ayaklarım şişti"
"Niye şişti alerjin falan mı var"
"Uff ayaz hamile bayanlar fazla ayakta durunca veya gelince ayakları şişer"
"Tamam ozaman hadi gidelim"
"Nereye"
"Bekle"
"Uffff"
Arabaya binince ayaz gözlerimi bağladı napiyo ya bu ufff.
Sesim çıkartmadan olacakları bekledim.Araba durunca geldiğimi zi anladım.Ayaz kapımı açıp beni nazikçe dışarı çıkardı.Arkama geçip;
"Hazırmısin"
"Evet hadi aç gözlerimi"
Ayaz gözümdeki bandajı açıkça gördüğüm şeyle tekrar kapattım.
"Ayaz bu bu gerçekmi"
"Evet hadi aç gözlerini"
Yumduğum gözlerimi tekrardan açtım.Bu ev galiba bizim di .Kocaman dı bahçesi okadar çok güzel ki ağzım kocaman açıldı.Sanki cenneten verilmiş bi ev gibi duruyodu.
"Daha içerisi var hadi girelim"
Şoktan sadece kafamı sallaya bildim.
İçeri girdiğimizde daha çok şok oldum kocaman dı.Gri duvarları vardı.Amerikan tarzı bir mutfak.Beyaz oturma guruplari galiba burası misafir için olan salon.
Misafir için olan salon ve amerikan tarzı mutfak;

 Misafir için olan salon ve amerikan tarzı mutfak;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayazın beni yönlendirmesiyle üs kata çıktık.Ayaz bi kapının önünde durup konuşmaya başladı.
"Beraber zaman geçireceğimiz asıl yer burası alt kat misafir için olan salon ve senin kullanacağın mutfak"
Benim burası neresi dememe kalmadan kapı açıldı.Ben şok ben iptal.O bir koltuk camın etrafı kocaman bir beyaz kitaplık ve içinde bir sürü kitap vardı.Ortada halının üstünde kare bişey vardı.
Oturma odası;

Oturma odası;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin