**27**

3K 112 5
                                    

Ayaz ayağa kalkmış beni bekliyordu düşüncelerimden sıyrılıp ayazın yardımıyla ayağa kalktım.Elini elime kenetlemiş bir şekilde yürüken ayazla beraber gördüğümüz kişiyle dona kaldık. Ayaz şaşırmış bi şekilde konuşmaya başladı;
"M melis"
Tam karşımızda ayazın eski sevgilisi melis duruyodu bu kız hakkında tam olarak bişey bilmiyorum ama ayazla bu kızdan sanki korkuyo.
"Ayaz gidelim lütfen"
Melis korkunç bi kahkaha atıp konuşmaya başladı.
"Ayaz bak yeni oruspun gidelim diyo hadi gidin"
Kıza tam hamle yapacaktım ki ayaz kızın boğazına yapıştı.
"Karım hakkında düzgün konuş asıl oruspu sensin sana yemin ederimki öldürrüm seni burda duydunmu lan"
Ayaz öyle bi gürlemiştiki ben bile korkmuştum.Araya girmem lazım yoksa çok kötü şeyler olacak.
"Ayaz canım hadi gidelim bak elinden bi kaza çıkacak gel lütfen"
Ayaz sanki beni duymuyordu.Karnıma giren sancıyla acı bir şekilde inledim annecim sırasımiydı şimdi.
"Arya iymisin"ayaz telaşlı bi şekilde yanıma geldi.
"Iyiyim ayaz lütfen gidelim ah!"
"Tamam"
Ayaz ani bir hamleyle beni kucağına aldı.
"Bitanem indir beni iyiyim"
"Arya kapa çeneni"
Olduğum yere sindim kocam sinirliyken tanıyamıyorum gerçekten.
Bebeğim karnımda resmen dans ediyodu ve bu benim canımı acıtıyodu.
"Annecim yerinde dur bi bak canım aciyo"
Ben böyle kendi kendime konuşurken odaya gelmiştik bile.Ayaz beni yatağa bırakıp odadan çıktı.Nereye gitti şimdi bu öldürcem seni ayaz beni bu halde nasıl burakırsin.Uff bu nasıl bir sancıdır yaaa bebeğim yerinde dur bi canım acıyo.Kapının açılma sesiyle o yöne bakıp tam bağracaktım ki ayazın yanında bi doktor vardı.
"Ayaz nerden buldun doktoru"
"eşim hamile ve sancısı var"
Adam resmen beni tınlamıyo ama çok tedirgin.
Doktor yanıma gelip karnımı açtı ve o soğuk jeli karnıma sürdü ayazda yanıma oturup elimi tuttu allahım sanki doğum yapıyom.
"Ayaz sakin ol doğum yapmıyorum küçük bir sancı sadece"
Ayaz bana kafa sallayıp ekrana bakmaya başladı.
"Evet arya hanım 2 aylık hamilesiniz bu aylarda bebek çok hareketli oluyor böyle küçük sancılar normal ama şiddetli bir sanciniz olursa doktora gidin çünkü düşük riskiniz var."

"Biliyorum doktor bey yani bide siz hatırlatmayın kocam hergün söylüyor ve bebek karnımda sanki dans ediyor"
Ayaz lafa atladı hemen.
"Şimdi doktor bebeğimizin cinsiyetini öğrene bilirmiyiz?"
Doktor nedir ya insan bey der öküz tam bir öküz.
"Ayaz bey cinsiyeti 5. Ayda öğrenebilirsiniz bebeginiz sağlıklı gayet iyi günler "deyip eşyalarıyla çıktı.Ayaz yanıma gelip uzandı.
"Ayaz sana bişey sorcam"
"Sor güzelim"
"Melis ayaz neden böyle yapıyo ve sanki sen ondan korkuyosun"
"Hadi uyuyalım arya"Daha fazla ustelemeyip gözlerimi kapattım.Ama elbet bir gün öğrencem.
*Eceden*
Hani insan bazen çıkmazda olur ve bi yol buldun sanarsın gidersin gidersin ama o yolda kapalıdır ben şuan bu durumdayım arda beni çıkmaza soktu bakıyorum davranışlarına diyorum ki oldu işte diyorum ama arda yaptığı bi hareketle bütün kapıları üstüme kapatıyordu.Ay arıyo;
"Alo efendim"
Soğuk ol ece soğuk.
"Nasılsın ece beraber bişey yapalimmi ne dersin"
Başlarım soğuk olmana ece
"Geliyorum arda"
"Tamam 1 saate ordayım"
Elime ne geçtiyse giydim demek isterdim ama öyle olmadı dolabımı deşip içinden diz kapağımda siyah bir kalem etek ve üstüne koyu kırmızı çaprazlamarı olan bir bistüyer giydim.Saçlarım zaten düz olduğu için elimle sadece düzelttim ve bordo rujumu sürdüm hafif bir yüz makyajıyla tam oldum. Aynanın karşısına geçip bir ıslık çaldım "vaay yavrum be neymisim ben"Kapının çalmaşıyla üstümü düzeltip kapiyi açtım arda beni görünce ağzı bir tır gircek kadar açıldı gülmemek için dudaklarımi bastirdim.Arda manyağı bianda gürledi.
"Lan git başka bişey giy deli etme beni hem seni böyle dışarı çıkartmam"
"Sana ne istediğimi giyerim"
"Banane öylemi?"
"Evet"deyince saçlarımdan tutup beni içeri çekmeye başladı.
"Aah saçım bırak"
Arda beni dolaba fırlatıp boğazıma yakıştı.
"Ar da bi bı rak lütfen"
"Değiştirecekmisin lan"
"De ği ş tir cem"
Kesik kesik konuşmuştum canım fazla acıyodu.Boğazımı bırakıp beni yere fırlattı ve umursamadan dışarı çıktı.Tam bir pisikopat yaa.Üstüme kapalı şeyler giyip dışarı çıktım.Arda sigarasını dışarı verip iç çekti.
"Arda sigaranı söndürürmüsün lütfen"
Astım hastası olduğum için nefesim kesiliyordu sigara dumanından ve bunda dolayı ardayı uyardım.Beni tinlamayıp arabayı çalıştırdı ve bana doğru dönüp yüzüme dumanını üfledi.Galiba ölüyorum sanki biri beni boğuyordu nefesim git gide kesilmeye başladı.
"Hıı a a rda ç"
Şuan nefes alamiyordum sanki denizin altında konuşma ya çalışan biri gibiydim.
"Ece! Iymisin noldu"
"Ç çan tam hıg i ilaç"
Zorlukla konuşmuştum arda anlamış olacak ki hemen çantamdan ilacımı verdi.Hemen alıp içime çektim oksijeni.Ohh hayat varmış be.
"Astım hastasımısın sen?"
"Evet arda hastayım sana sigaranı söndür dedim sen naptin yüzüme duman üfledin az kalsın ölüyodum ya !"
"Ece ben özür dilerim bak bilmiyodum"
Arda. Bende.özür diledi.Benden kıyamet alametlerinden biri galiba.

"Insan olana kadar yanıma gelme"
Deyip kendimi dışarı attım ve eve gittim.Tam da bundan bahsediyorum ardanın davranışları yüzünden asla  ardayla biz olamiycaz asla..

*ayazdan*
Gözlerimi açtığımda gece saat 3 tü
Aryaya baktığımda uyuyodu.Balkona çıkıp oturdum ve sigaramı yaktım normalde içmem sadece canım sıkkınken içerim.
Melis nerden buldu beni allah kahretsin.
Bilinmeyen numara arıyor;
"Alo!"
"Aloo ayaz napıyosun bakalım"
"Melis nevar ne istiyosun"
"Bebeğini ayaz sen benim bebeğimi benden aldın bende senden alcam ama yanında aryayida alcam sonra benim olacaksın"
"Çok hayal kuruyosun melis öyle bişey asla olmuycak o kafana sok"
Deyip telefonu kapattım.Napacam lan ben geçmişte yaptığım salaklık yüzünden geleceğim maffalocak.Sigaramın dumanını dışarı ufleyip gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım taki telefonum çalana kadar.
"Nevar arda"
"o ölüyordu ayaz az kalsın ölüyodu"
Arda ağlıyodu benim psikopat kuzenim ağlıyodu.
"Noldu lan"
"Ece ayaz ece benim yüzümden ölüyodu"
"Siktir naptin lan kıza sakın bana sinirlerime hakim olamadım deme"
"Bana sigaranı söndür dedi bende inadına dumanı yüzüne üfledim kız astım hastasıymış ayaz nefes alamadı"
"Allah belanı versin arda olum kız sana demiş niye söndürmüyon o siktiğimin sinirlerini kızın yanında içine göm"
"Ayaz beni bidaha affetmiycek napacam lan"
"Orasını sen düşün kapat"
Deyip telefonu kapattım vallaha dertlerden yaşlandım bu nasıl bi hayat ya.

Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz.

Sizce melis ve ayazın geçmişinde neler oldu?

Melisi hatirlamayanlar varsa okulun ilk günü adlı bölüme göz atın derim.

Seviliyorsunuz...

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin