"Bittin sen ayaaaz ah donuyorum"
Gerizekalı kocam beni suyun içine fırlattı onun yüzünden şuan donuyorum.haa donuyom.
"Ya arya sakin şaka yaptım"
"Bok herif"
Deyip küvetin içinden çıkıp duşa kabine girdim ve o aradığım sıcak suyla buluştum.Kesin hasta olcam yaa uf ayaz uuuf.Kabinden çıkıp hemen bornozumu üstüme giydim çünkü sapık kocam küvetin içindeydi.Hayvan herif!
Dolabın kapağını açıp en kalın badimi üstüme geçirdim ardından da polarlı alt eşorfmanımı giydim hayat varmış ya.Çoraplarımıda giyince tamam oldum.Makyaj masama oturup saçlarımı taramaya başladım.
"Hahahaha"
Ayazdan gelen kahkaha sesiyle kafamı ona çevirdim.
"Ne gülüyon"
"Bitanem sanki fazla kalın giyinmişsin"
"Ya şimdi hasta falan olmayım diye ısınıyım çıkartırım."
"Çıkarma ozaman bünyen zayıf zaten hasta olursun sonra."
Deyip arkama geçti sonra saç kurutma makinasını çalıştırıp saçımı kurutmaya başladı.Saçıma sanki masaj yapar gibi elini gezdiriyor.Buda beni rahatlatıyor gerçekten.Makinayı kapatıp tarağı aldı sonra canım acımasın diye yavaş yavaş taradı.
Ayaza dönüp konuşmaya başladım.
"Bütün kötülüklere rağmen iyiki yanımdasın ayaz iyiki benim kocamsın"
Ayaz anlıma sıcak bir öpücük kondurdu.
"Senden benim iyiki yanımdasın.Benim yüzümden başına okadar şey gelmesine rağmen iyiki yanımdasın.Hep korkuyorum ya beni bir gün bırakırsan diye."
"Asla ayaz seni bırakıp düşmanları sevindirmeye gerek yok.Yatalımmı"
"Hadi gel"
Deyip yatağa yönlendirdi beni.Bende yorganın altına girip yıldızları incelemeye başladım.Ayaz yatağa girdiği gibi beni kendine çekti.
"Arya sana bişey sorcam"
"Sor bakalım"
"Birgün tekrardan çocuk yapalım mı"
Soru karşısında biraz cevap vermedim ne diye bilirdimki.
"Sapık ayaz.Bilmiyorum yani tekrardan bi cana daha zarar gelmesini istemem ayaz.Bu düşmanlar varken sence hayata yeni bir ARKIN kişi si getirmemize izin verirlermi?"
"Zaman herşeyin ilacı arya"
"Bence uykuda hadi uyuyalım"
Deyip esnedim.
"Uyuyalım uykucu"
Göz kapaklarım artık kapatmıştı ayaza cevap vermeden beni kendine çeken uykuya daldım.
*ayazdan*
Susuzlukla gözlerimi açtım.Saate baktığımda daha gece 2'di.Arya ya dikkat ederek ayağa kalktım.Uff bu odada niye su yok.Gözlerim yarı açık merdivenlerden inmeye başladım.Sonunda bu lanet merdivenler bitti be şimdi ölcem susuzluktam.Elime aldığım bardağa suyu koyup kafama diktim.Hayat varmış be.
Odaya girip aryayı kendime çektim ama bu kız yanıyo.Hemen elimi arya nın anlına koydum ama geri çekmem bir oldu çünkü arya cayır cayır yanıyodu.Hemen aryanın üstündeki kazağını çıkarttım.
"Ayaz üstümü ört çok üşüyorum"
"Olmaz canım bak ateşin çıkmış"
Aryanın üstündeki kıyafetlerini çıkartıp kucağıma aldım.
"Irrr ayaz çok üşüyorum lütfen üstümü ört"
"Dayan güzelim "
Duşa kabinin içine aryayla birlikte girip suyu açtım ve o anda bir çığlık yangınlar evde.
"Ayaaaaaz yalvarırım çıkart beni burdan"
"Olmaz arya biraz sabret bak ateşin düşecek"
Biraz daha suyun altında duruduktan sonra ikimizide çıkarttım.İki havluyu elime alıp içeri girdim.Yatağa bıraktığım karımın yanına gidip havluyla vücudunu kurulamaya başladım.Bilinci açıktı ama gözleri hâla kapalı.
"Arya üstünü değiştirebilirmisin?"
Dedim ama arya dan herhangi bir cevap gelmedi.Üzgünüm karıcım ben değiştircem.Dolaba gidip aryanın iç çamaşırı ve yazlık pijamalarını alıp tekrardan karımın yanına gittim.Sonunda üstünü giydire bildim.Elimi aryanın anlına koyduğum da daha ateşi vardı.Eee ne yapcam ki şimdi.Elime telefonu alıp burağı aradım inşallah doğada kalıyodur bugün.
"Heeee"
Diye bi ses gelince burak ın telefonu açtığını anladım.
"Lan burak doğa yanında mı"
"Galiba"
"Ne diyon lan sen aklın yerinde değilmi doğa yı ver bana çabuk"
Dediğimde biraz tıkırdı oluştu sonra ince bir ses.
"Efendim ayaz"
"Sonunda be kızım.Arya hasta doğa napcam"
"Ne iyimi. Şey yaptır duş yaptır"
"Yaptırdım zeki safinaz ama şimdi napacam"
"Hmm çorba yap tavuk çorbası"
"Yanına pilav falan yapıyımmı istersen"
"Aa pilav hastalığa iyimi geliyomuş şuan ilk defa senden duyuyorum"
Bu kız harbi salak ya.Arkadaşıma acıyorum.
"Doğa beni deli etme yaa ben nasıl yapcam çorbayı.Dur ben söyleyim sen söyleyeceksin bende yapcam anladın mı?"
"Ha anladım.Şimdi mutfağa git küçük bir tencere bul"
"Bekle"
Seri adımlarla hemen aşağı indim.Dolapları yerle bir etmemin sonucunda bir tane tencere buldum.
"Devam et"
Ses yok.
"Doğaa"
"Lan doğa!"
Gelen seslerden belli oluyo ki uyuya kaldı.Lan napacam şimdi ben.
"Allah ikinizinde belasını versin"
Deyip telefonu kapattım.Estafur tövbe ya.Aren! Doğru ya o bi sıralar aşçılık okudu.
Telefonu tekrardan elime alıp areni aradım.
Ve yine aynı ses allahım ne günahım vardı?
"Heee"
"Alo abi acil benim eve gel"
"Noldu lan"
"Arya hasta ve çorba yapmam gerekiyor.E bende o işlerden anlamam onun için gelmen gerek"
"Ya ayaz gece gece çorba mı yapıyım"
"Evet abi bekliyorum evin yolunu biliyosundur."
"Of ayaz of geliyom"
Deyip telefonu kapattı.Bende tekrardan aryanın yanına çıktım.Anlından boncuk boncuk terler akıyodu.Hemen temiz bir bez bulup ıslattım sonra aryanın anlına koydum.
"Ayaz çok soğuk"
"Ateşin var bitanem onun için üstünü örtemem"
Aryanın gözlerinden yaşlar gelmeye başladı.Niye ağlıyo şimdi bu kız.
"Arya biyerin mi acıyor"
"H hayır sadece ben nezaman hasta olsam ağlarım"
"Ben yanındayım bak şimdi aren gelip çorba yapacak sana"
"O niye yapıyor"
Bu kadın hasta olsa bile laf yetiştiriyor ya.
"Çünkü ben bilmiyorum aren aşçılık okudu o biliyor"
Arya sadece kafasını salladı.Hep benim yüzümden hasta oldu karım.Mal gibi gittim karımı soğuk suya attım.Zil sesiyle aryanın yanından kalkıp aşağı indim.
Kapıyı açmamla karşımda pijamalı areni gördüm.
"Sonunda geldin be abi hadi."
"Ulan ayaz gece gece senin yüzünden ne hallere düştüm"
"Hadi abi hadi"
Aren mutfağa geçip çorbayı yapmaya başladı.Gözleri kapalı çorba karıştırıyodu bu duruma sessiz bir kahkaha attım.
"Al bitti"
Çorba çok güzel duruyodu.Akşam bişey yemediğim için açtım çorbayı görünce karnımdan garip sesler geldi.
"Saol abi.Aşağıda misafir odası var bugün orda yat"
"Sabah arya beni kovarsa görürsün "
"Bişey olmaz hadi iyi geceler".
Deyip çorbayla birlikte yukarı çıktım.
"Arya bak sana çorba getirdim hadi biraz doğrulan"
Arya biraz doğrulunca yanına gidip çorbayı içirmeye başladım.
"Aren de güzel çorba yapmış"
Deyip elimden çorbayı aldı.Vicdansız karı kocan aç burda.Yani an...
Anlamıyorum diyemeden ağzıma enfes bir tat geldi.
"Özür dilerim bitanem akşam sana yemek yapmadım bunu beraber yiyelim"
Deyip bi kendine içerdi bi bana.İkimizde uzun zaman sonra ilk defa böyle kahkahalar atıyoduk.Tepsiyi alıp aşağı götürdüm sonrada yukarı çıkıp karımın güzel kokusuyla uykuya daldım.Lütfen okuyun çok önemli!!
Bazı ilham perilerim sayesinde artık kolayca bölüm yapabiliyorum.Kitabımı okuma listesine ekliyenlere çok teşekkür ederim onlar sayesinde biraz olsun mutlu oluyorum.Ve burdan @nisa_nur_ergin e teşekkürlerimi sunuyorum kitabıma vermiş olduğu destek ten dolayı.
Sevgiyle kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...