1 hafta geçti aradan aren beni o gün aradığında o sahneler canlandı gözümün önünde,sonra babamın yaptığı tehditler ve sonra melis aslında henüz gelip bişey yapmadı ama karşımıza çıkması canımı sıkıyor sonuçta kocamın eski sevgilisi fakat sorun şu ki melis ayazı tehdit ediyo galiba ama ne konuda olduğunu bilmiyorum ayaza her sorduğumda konuyu değiştiriyo.Bu kötü insanların içinde en safı benim bebeğimdi bunları haketmiyodu dünyaya gelmeden sınanıyodu resmen ama inanıyorum ki o bütün masumluğu ile bütün kötü şeyleri ortadan kaldıracak.
"Ah annecim artık seni kucağıma almak istiyorum ama çok küçüksün baban evde yok,doğa teyzen zaten başka alemde,ece teyzen ardayla geziyo bugün kimse kalmıyo şimdi diyeceksin mert amcam ve burak amcam var diye ama onlarda babanın yanına çalışıyo"
Sıkıntıdan bebeğimle dertleşiyodum napsam acaba saate baktığım da ayazın öğle arasına 1 saat vardı.
"Annecim baban bizi çok özlemiştir bence süpriz yapalım ona"
Bebeğim evet dercesine karnıma ufak bir tekme attı buna kahkaha atıp yukarı çıktım ve giyinmeye başladım.Uzun siyah bir elbise yi elime alıp giydim sarı saçlarımı serbest bıraktıktan sonra çantamı alıp aşağa indim.Makyaj yapmaya gerek bile duymadım.Hava soğuk olduğu için elbiseme uyumlu siyah bir spor ayakkabı giydim ardından da deri siyah ceketimi giyip aynaya baktım.Allahım ben ne güzelim ayaz beni bulduda daha ne istiyor.Bu dediklerime içimden kahkaha atıp dışarı çıktım.Korumalardan metin abiye döndüm.
"Metin abi beni ayazın yanına götürürmüsün"
"Tabiki arya hanım haber veriyimmi ayaz bey"
"Yok süpriz yapcam"
"Peki,buyrun"deyip arabanın kapısını açtı.Kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım.
Metin abinin seslemmesiyle hayal âleminden çıktım.
"Efendim metin abi?"
"Arya hanım geldik şirket burası"
"Tamam teşekkürler sen git ben ayazla dönerim"
"Peki bişey olursa beni arayın"Kafamı sallayıp dışarı çıktım.Karşımda kocaman ARKIN HOLDİNG yazıyodu kör olan bile görür yani bunu.İçeri girince herkez bana bakmaya başladı açıkta biyerim mi var diye bağırmak istesemde yapmadım.Danışmana doğru yürümeye başladım.
"Ben ayazla görüşecektim odası nerde"
"Kim geldi deyim?"
"Eşiniz geldi de"
"Ah pardon unuttum ben sizi dosyalardan kafa kalmıyoki kusura bakmayın hemen söylüyorum"
Ay ben süpriz yapacaktım.
"Dur arama"
"Neden?"
"Kocama bebeğimle süpriz yapmak için geldim sen sadece odasını söyle canım"
"Peki...48.kat zaten orda sekreteri var ayaz beyin ona sorarsanız odasını söyler"
"Saol "deyip asansöre doğru gittim.Şimdilik kocama yavşayan biri gormedim neyseki.Asansör 48.katta durunca kapı açıldı önümde bi adam vardı kafam yerde olduğu için kim olduğunu göremiyodum kafamı kaldırıp kim olduğuna baktığımda elim ayağam titremeye başladı.O buradaydı aren burdaydı.
"Arya! Senin ne işin var burda?"
"S sen sen niye bur burdasın çekil önümden"deyince yana kaydı kendimi toparlayıp yürümeye başladım sendelleyince biri beni tuttu lanet olsun yoksa o mu tuttu?
"Çek ellerini üs..."
Kafamı kaldırınca beni tutan kişinin mert ve yanında burak olduğu nu gördüm.
"Yenge iymisin bak solgun duruyosun" dedi burak.
"Bu bu burak o burdaydı gördüm oydu"
"Ha siktir ya arya sen keşke haber verseydin buraya geleceğini o pisliği burdan gönderirdik"
"Burak bana nolur burda çalışıyo deme"
"Malesef arya ayaz ın annesi aren in de burda çalışmasını söylemiş ölmeden önce zaten kadının burda hissesi vardı ayaz la paylaştılar emin ol ki ayazda bu durumdan nefret ediyo ama yapacak bişey yok"
"T tamam saol mert sen tutmasan gidiyodum şimdi kocama süpriz yapcam görüşürüz"
Ikiside görüşürüz dedikten sonra mertin gösterdiği odaya girdim.
Ayazın kafası dosyaların üstünde gömülmüş bi şekilde olunca beni görmedi.
"Benim kocam çok mu yorulmuş?"
Ayaz büyük bir sevinçle kafasını kaldırdı bende yanına doğru yürümeye başladım.
"Arya! Canımın içi iyiki geldin"
Kocama gidip sımsıkı sarıldım.
"Seni çok özledim bitanem"
Ayaz tek hamlede beni kucağına oturtup konuşmaya başladı.
"Bende sizi çok özledim bitanem napıyomuş bakalım benim bebeğim"
Deyip elini karnımda gezdirdi.
"Iyi babası hatta ona babaya gidelim deyince tekme attı"
Ayaz büyük bir kahkaha atmıştı ay yerim ben seni.
"Babası onu çok seviyor ve özlüyor şimdi bu süpriz için hediye olarak ne istermiş benim bebeğim"
Adam beni unuttu resmen.
"Süt ister babası ama kakolu süt"
"Hemmen"deyip sekreteri arayıp beklemeye başladık. Kafamı ayazın omzuna koyup gözlerimi kapattım.
Ayaz bianda telaşla bana döndü.
"Arya!buray gelirken biriyle karşılaştinmi"
Galiba arenden bahsediyodu ama bunu ona söylemiycem.
"Burak ve mertle karşılaştım canım"
"Tamam"deyip tekrardan karnımı okşamaya başladı.Ve sütümde geldi.Ben şöyle fıstık gibi bir asistan beklerken gözlüklü pantolon ve kapalı gömlek gitmiş bir genç bayan girdi.olley be .
"Sütünüz ayaz bey"
"Saol canım"deyip ayaza uzattığı sütü aldım.
"Saol saliha"deyince kadın çıktı.Bende ayaz rahat çalışsın diye koltuklardan birine oturup beklemeye başladım.
"Arya hadi gel yemek yiyelim acıktım"
"Iyi olur bende acıktım"
Beraber yürüme ye başladık.Yolda mert ve burak la karşılaşınca onlarda bizimle gelmeye başladı.Şimdi bu mertin ağzı gevşek merti ayaz ve burak ın yanından çektim.
"Noldu yenge?"
"Mert sakın ayaza areni gördüğümü söyleme ha eğer ağzından kaçırırsan senin için kötü olur"
"Sen merak etme yenge"
"Kes şu yenge demeyi"
"Tamam yenge "deyip sınıfında karnına dirseğimi geçirdim.Mert inleyince burak ve ayaz bize döndü.
"Napıyonuz siz arkada"dedi ayaz.
"Hiiç canım şey merte kız düşünüyoruz demi mert"
"Ha şey evet"
Güzel bir kafeye gelince hepimiz içeri doğru yürümeye başladık bi masaya geçip garsonu bekledik.
Garson gelince herkez söylemeye başladı.
"Ben kahvaltı tabağı ve çay"dedi kocam.
"Ben omlet,sarelle,kahvaltı tabağı ve çay"dedi mert adam ağzının tadını biliyo.
"Ben kahvaltı tabağı ve çay "dedi burak.
"Bende mertin aynısından"dedim.
Mert elini kaldırıp"çak dostum"dedi ve bende çaktım.
"Lan mert arya iki canlıda sen niye bukadar çok yiyon"dedi burak.Bende onlar konuşurken başımı ayazın omzuna koydum.
"Arya hastamısın solgun duruyosun"
"Şey hayır canım biraz yorgunum"
"Keşke gelmeseydin buraya kadar"
"Uff ayaz zaten karnım büyüdü bide başka yerleri mi büyütmeyi düşünmüyorum."
"Hadi bak siparişler geldi ye hatta bunlar azmı biraz daha bişey mi sipariş etsek ha?"
"Ayaz sus"deyip önüme gelen yemeği yemeğe başladım.Allahım nasıl acıkmışım.
"Annecim bak ben doydum lütfen canın bireyler istemesin"
"Saçmalama arya tabikide isteyecek demi kızım şey oğlum amaan bebeğim."dedi ayaz.
"Ya yenge cinsiyeti nezaman belli olacak"dedi mert.
"5. Ayında yada 4. Ayında belli oluyo mert ve yenge demeyi kes"dedim ay gıcık oluyorum bu kelimeye.
"Tamam yenge"bak yine aynı şeyi yapıyo tam bişey diycektimki burak lafa atladı.
"Lan oğlum ben sana demedimmi arya ya yenge deme diye"Allah razı olsun burak dedim ıçimden.
"Doğa yenge napiyo burak bence sizde çocuğu önceden yapın"
Ayaz mertin kafasına zeytin atıp susturdu.Mert hariç buna gülüyoduk.
"Hadi kalkalım artık"dedi somurtkan kocam bu adam gülmeyi bilmiyomu.
Herkez ayaklanıp dışarı çıktı mert ve burak onlar için gelmiş arabaya bindiler bizde kendi arabamıza binip eve gittik.
Mısır patlatıp ayazla akşam yemeğine kadar film izledik.Sonra yemeğimi zi yeyip odaya çıktık.
"Ayaz bence erkek olacak odasını yapmaya başlayalımmı"
"Arya hadi kız olursa onun için biraz bekle"
"Ama yani sürekli bebeğim deyip duruyoz"ayaz kafasını karnıma koyup konuşmaya başladı.
"Merhabe bebeğim senin adın Umut bizim umdumussun babacım."
"Ay ayaz tekme attı adını çok beğen di baksana"
Ayaz heycanla"evet "dedi sonra gözlerimizi kapattık.Gece duyduğum tıkırtı sesleriyle uyandım saate baktığımda gece 3'tü.Tıkırtı sesleri daha çok olunca ayazı uyandırmaya karar verdim.
"Ayaz ayaz uyan"
Allahım yaa uyanmıyo.
"Ayaz bak eve biri girdi galiba uyan"
Ayaz bianda sıçradı korku dolu gözleriyle bana baktı.
"Noluyo arya"
"Ayaz galiba evde biri var"
"T tamam sakin bak şimdi sakın odadan çıkma sakın arya ne olursa olsun çıkma"
"T tamam"
Ayaz çekmeceden silahını alıp ağır adımlarla aşağa inmeye başladı.Inmiycem aşağı inmiycem ne olursa olsun inmiycem hayır arya inmiyceksin ve tak sesi silah sesinin olduğuna adım gibi emin.Ayaz! Olmuyo böyle hayır incem.
Yavaş adımlarla kapıyı açıp merdivenlerin pervazından baktığımda yerde bizim korumalar kanlar içinde yatıyodu bunu görmem le ufak bir çığlık attım.Lanet olsun beni görmüşlerdi sonra ne mi oldu iki tane ayı gibi adama kolumdan tutup aşağa indirmeye başladı.
"Lan bırak karımı bırak lan"adamlar beni ayazın yanına bağlamıştı bile ne ara ağlamaya başladım bilmiyodum bile.
"Melis lan bırak bizi oruspu"
Melis ti bu yeni farkına varmıştım.Melis yanıma gelip elini karnıma koydu.
"Çek ellerini bebeğimden"
"Bebeğine veda et arya bu onun için son saatleri"
"Ne diyosun melis saçmalama"dedim.
"Melis çocuğumun bi suçu yok anlamıyomusun bırak bizi eski eskide kaldı "dedi ayaz. Ayazin anlından boncuk boncuk terler akıyodu.Ayaz nezaman korksa terlerdi tanıyorum kocamı. Melis elindeki benzin bidonunu dökmeye başladı allahım bizi lütfen koru.
"Melis yapma yapma"diye bağırıyorum ama ne fayda.
"Ayaz bişey yap lütfen"Ayaz ellerini çözmeye çalışyodu ama olmuyodu.
"Elveda Arkın ailesi"deyip dışarı çıktı
Ve bianda perdeler yanmaya başladı.
"Ayaz nolur kurtar bizi"
"Kurtarcam arya dayan nolur dayan"
"Öhö dayancam ayaz"
"Oldu"ayaz galiba ipleri çözmüştü.Ayaz kesik kesik nefes alıyodu.
"Ayaz! Sen nefes alamıyosun bak benim bilmediğim bi hastalığın mi var"
"Çözdüm arya gel hadi duman çoğalmadan çıkalım."
Deyip beni kucağına alacaktı ki onu durdurdum.
"Hayır ayaz olmaz ben ağırım artık"
Ayaz elimi tutup koşmaya başladık. Dış kapı açmaya çalıştık ama olmadı.
"Ayaz mutfak kapısı var hadi koş"ayaz la beraber mutfak kapısına doğru koşarken karnıma birden bi sancı girdi uff zamanı değil be annecim.
"Aaaah ayaaaz"sanki doğruyodum.
"Arya! Dayan"deyip beni kucağına aldı.Canım mutfağım tahta model tarzı olduğu için çok kötü yanıyodu.
"Ayaaaaz galiba doğruyorum aaah"
"Dayan arya bak az kaldı"
"Tamam"
Tam kapıdan çıkacktıkki ayaz inledi.
"Ayaz! Ayazım noldu."
Baktığım da ayazın sırtına alevli kalas düşmüştü hayır hayır bu olamaz aynı şey olamaz.
Ayaz yere çökmüştü.
Ben kucağından inip.Ayazı kaldırmaya çalıştım.
"Ayaz nolur bırak ma bizi ah bak busefer izin vermem buna ayaz hadi kalk"
Karnıma giren sancıları umursamadan ayazı kaldırmaya çalıştım ve başarmıştım dışardan sesler geliyodu.Ayaz ı dışarı çıkartıp evden iyi ce uzaklaştırıp yere bıraktım.
"Ayaz aç gözlerini bizim sana ihtiyacımız var ayaz bu sefer izin vermem bi kalas parçasının daha sevdigim kişi yi benden almasına izin vermem.Ayaz bak sancılarımda kesildi umut sen uyan diye bekliyo.Ayaz! Neden nefes almıyosun.?"
Ayaz gözlerini aralayıp konuşmaya çalıştı.
"A arya bebeğimiz sana emanet ona ç çok iyi bak seni seviyorum m meleğim"
Deyip gözlerini kapattı.
"Ayaaz uyan"
Öyle bir feryat etmiştim ki kalbim yerinden söküldü sanki.Bahçede canım çıkacak gibi bağriyodum.
"Ayazım uyan uyan ayaz bizi birakmassın uyan lütfen."
Çağresizce bağrıyo dum göz yaşlarımın arasından..Ağlıycam resmen ya.
Neyse arkadaşlar inşallah beğenirsiniz.Seviliyosunuz. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...