aryanin hastalığı ortaya çıkıyor

12.6K 360 13
                                    

Arkaşlar bu bölümü baştan yazdım çünkü olmadi üzgünüm ama bu bölüm daha güzel eminimki beğenirsiniz eğer yanlisim olursa yorum yazarak dile getirin..

"Ya ayaz bırak beni lütfen tamam vallaha anlatcam ."
"Aferin cadı"
Bi eve gitmiştik gerçek çok güzeldi ferahti eve tam göz atiyim derken öküz beni kolumdan tuttu ve kanepeye fırlattı resmen ayı horoz pis tavuk.
"Dinliyorum"
"Annem geçen sene beni kurtarırken öldü daha son-
"Nerden kurtarirken"öküz lafimi böldü hemen.
"Evimizde yangın çıktı annem ve o babam olacak adam kurtuldu ama ben kurtulamadım babam benim içerde mahsur kalmami bile siklemedi ama annem beni kurtardı beraber tam dışarı çikacakken annem üstüne alevli kalas düştü beni kurtarmak için kendini feda etti biliyomusun ayaz bitane kalas parçası beni annemden kopardı ben annemi o halde görünce hayatim boyunca asla bidaha yaşayamiycam bi aci yaşadım ruhum ,bedenim ve kalbim darma dagan oldu ayaz..
Babam beni annemin katili olarak gördü hep beni suçladı ne zaman annemi hatirlasa yada ozlese bana vurdu oysa insan demezmi bu benim kizim ondan bana kalan tek hatıra ona iyi bakmam lazım demezmi ayaz desene insan böyle demezmi." Bogazim yirtilircasina agliyodum.
"A-arya sakin ol bak ben ben özür dilerim sana bunları hatirlattigim için. Peki devamını anlatmak istermisin..
Göz yaşlarımın arasında kafamı sallayarak devam ettim.
"İşte hep dövdü ama daha sonra iş kötüye gitti bir gün ders calisiyodum odama gidip bana bağırmaya başladı senin suçun diye daha sonra elinde yeni yaktigi sigarasını kolumda söndürdü biliyomusun ayaz keşke babam zengin olmasaydı belki ozaman severdi beni ben asla zenginim diye gurur duymadım hatta nefret ettim böyleydi benim hayatim asla mutlu olamadım bu sirtimdaki izlerde geçen hizmetcimiz annemin fotoğrafını yanlışıkla düşürdü ve babam kızı kovdu ardindan da kemerle vurdu artık bedenim alisti bu acılara böyle ayaz benim hayatim peki seninki?"
"Şey saat geç olmuş istersen bugün burda kal yani istemesende kalacaksın ama ben acıktım gitte yemek yap biraz."
Ayazin dediklerinden sonra ayağa kalktım mutfağa doğru yürürken yüzümde bir sıcaklık hissetim ve arkamdan gelen ayaz önüne geçti bende tebbesum ettim ama onun yüz ifadesi farklıydı nolmustu buna böyle.
"Arya burnun "
"Nolmus burnuma?"
Derken son kelimelerin sanki yoktu birden gözüm karardı ve kendimi boşluğa bıraktım..
*ayazin ağzından *
Arya birden bayildi noluyodu bu kiza basima bela aldım ya hemen aryayi kucağıma alıp hastaneye götürdüm hemşireler cagirdiktan sonra arabayı park edip içeri girdim aryayi buldum doktorlar kosturuyolardi ama bişey anlamadım dışarda beklemeye başladım aradan 1 saat sonra bi doktor dışarı çıktı hemen ayağa kalktım ve yanına gittim doktorun.
"Doktor aryanin nesi var eğer ona bişey olduysa sen bittin duydunmu!"
"Ayaz bey sakin olun arya hanımın durumu hiç iyi değil 1 ay ömrü kaldı beynindeki uğur büyümüş ameliyat olma şansı var ama hafızası kaybolabilir yada sağ çıkabilir
"Seni sikerim doktor ne diyon sen yalan söyleme bu içerdeki cadıya bişey olmaz!!"
"Ayaz bey kendinize gelin lütfen doğru konuşun arya hanımın yanına girin ve onu ikna edin"
Doktoru cevap vermeden direk aryanin yanına girdim bu kız malmiydi ya insan kafasında olan şeyden haberi olur demi.
"Arya nasılsın ?"
"Iyiyim ama burdan gidersem daha iyi olacak götür beni burdan hem bak sabah oldu ya uyuyup okula gitcem."
"Kizim başlatma okuluna sana bişey diycem"
Ha siktir ya ben nasıl diycem bu kiza hastasin diye uffff hadi bismillah..

Sevgili okuycularim bölümü okuduktan sonra yildizciğa tiklamayi unutmayın sevgilerle kalın haaa bu arada kitabımı rica etsem herkese önerirmisiniz.:))

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin