**8**

6.1K 212 12
                                    

medyada yakışıklı ayaz:D
Yarım saat boyunca ayazla öylece sarılmış bir şekilde kaldık. Daha sonra kafamı kaldırdım birbirimize okadar çok yakindikki artık korkuda gözlerimi kapattım ve bom ayaz dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
*Ayazın ağzından *
Aryayı öperken kalbi okadar hızlı atiyoduki bian korktum kiza bişey olacak diye arya beni gerçekten seviyodu eğer sevmeseydi karşılık vermezdi ve kalbi bukadar duygulu atmazdı.
Tabikide aryayla ayrı yattık.O uyurken onun evine gittim ve bütün eşyalarini getirdim artık burda benim yanimda kalacaktı yoksa o şerefsiz kiza bişey yapacak.
*Arya*
"Ayaaaaaaaaz artık kalk okula geç kalcaz benim esyalarim buraya nezaman geldi yaaa ayaaaaaz sana diyorum kalk artik"
"Sen ciyaklama söz kalkcam vallaha"
"Ben ciyaklamam tamammi otur ye hemen okula gidelim kiyafetlerim burda napiyo hem"
"Artık burda kalacaksın onun için getirdim "
"Itiraz edebilirmiyim"
"Hayır"
"Öküz"
"Cadı"
"Uyuz"
"İnatçı"
Ayaza cevap vermeden sofrayı topladım hemen ve okula gittik okulda bütün gözler bizdeydi bütün kizlar çatliyodu hepsine ayaz benim dercesine bakış attim ohhh iyi yaptım bunlar yerler sevgilimi. Ayaz beraber sınıfa gittik ama girmez olsaydık burak ve doğa el ele oturmuşlar gülüşuyolardi yuh bu kız benden hızlı çıktı yaa.
"Oooo doğa noluyo burda"
"Biz burakla çıkıyoruz hatta yakında evlencez demi bitanem"
"Evet aşkım "
Ayazla aynı and" yuh" dedik
"Yapacak bişey yok kardeşim ben senden daha hizliyim"dedi burak ayaza"
"Hıhı kesin öyledir gel aşkım biz yerimize oturalim"
Ayazın dediğyle büyük bir kahkaha attim kız gibi konuşmuştu.
Sonunda 10 ders bitmişti allahım bu okul beni öldürecek yaaa.
Ayazla beraber eve gittik yemek yedik ardından herkes odasına dağıldı.
*ayaz*
Saat gece 3 tü aryanin bagirisi ve ağlama sesi geliyodu hemen kalkıp aryanin odasına gittim ortada kimse yoktu arya kan ter içinde kalmış hala ağlıyordu ve sürekli şunu diyordu "yalvaririm bırak beni nolur canım çok aciyor"
Aryanin yanına gidip saçını oksamaya başladım "Arya sakin ol ben yanındayım kimse sana bişey yapamaz"
Arya bianda bağırarak uyandı çok korkmustu hemen onu yanima çekip sarıldim.
"Şşşt güzelim sakin ben yanındayım kimse sana bişey diycem sakin ol bitanem"
"A-a-ayaz nolur beni bırakma"
"Asla arya seni asla birakmiycam hadi gel uyuyalim"
Arya yi kendime çekip omzunu göğsüme yaslayarak uyuduk okadar güzel kokuyodo ki ve hayatimda ilkkez bukadar rahat uyudum.
*Arya*
Sabah okadar huzurlu uyandım ki anlatamam.
Ayaza doğru dönüp onu izlemeye başladım ve bianda gözlerini açtı ama onu izlemeye devam ettim.
"Günaydın "
"Günaydın prenses iymisin"
"Iyiyim sen yanimda oldugun sürece hep iyi olacağım"
"Bende"
"Ayaz"
"Efendim"
"Ben seni çok seviyorum "
"Ben sana aşığım"
"Vaaay öküz ayazdan romantik sözler 😂😂"
"Hadi kalk bugün okula gitmiycez"
"Ya napacaz"
"Eglencez"
"Ama bişey daha yapmamız gerekiyo"
"Ne ??????"
"Ben bi video çekcem bu videoda hayatimda olan herşeyi anlatcam ve ben hafızamı kaybedersem bu videoyu sadece sen izleteceksin ne olursa olsun"
Evet arkadaşlar yeni bölüm lütfen vote ve yorumları unutmayın.

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin