Medyada》aryanın hali.Gerçekten çok şanslıyım arkadaşlar zuzana nın paylaştığım fotoğraf bu bölümüm için tam uyuyor.Fotoğrafı görmem le sevinç çığlığı attım.Dbbdhs.😘😘😘
*Aryadan*
Ayaz ve erkeklerin hepsi odadan çıkmıştı.Dolu gözlerimle karşımdaki kapıya bakıyodum.Canım okadar çok acıyoki sanki konuşsam ,hareket etsem daha çok acıyacak ve ben buna dayanamıycam.Oğlum benim yüzümden öldü işte onu koruyamadım.Yine ağlamaya başlamıştım bu göz yaşları bile bana çok ağır geliyor.Doğa yanıma gelip bana sarıldı sonra oda benim gibi ağlamaya başladı biz işte böyleydik birimiz ağlayınca kendimizde ağlıyoduk.Kafamı doğanın omzuna yasladım .Oda hep yaptığı gibi saçlarımı okşamaya başladı bu beni hep rahatlatıyor.Doğa göz yaşlarının arasından bir şarkı mırıldanmaya başladı;Annem annem sen üzülme sözlerin hep yüreğimdee.Annem annem gel üzülme ben hâlâ senin dizlerinde. Annem annem gel üzülme bu gönül hâlâ dizlerinde.Annem annem sen üzülme sözlerin hep yüreğimdee.
Doğanın sesi şarkının sonunda kısılmıştı ,ben daha şiddetli ağlıyodum ben yaşayamam.
"Ağlama mavişim ağlama bak geçecek sana söz veriyorum"
Okadar çok güçsüzüm ki doğaya geçmiyor diyemedim.Bu acı neden bu kadar çok ağır.Sadece kalbim yada başka biyerim acımıyo bütün vücudum sonsuz bir acı içinde.
Ece yanıma gelip oda konuşmaya başladı.
"Bitanem kendini çok yıpratıyosun bak istersen annemi çağrıyım sana yardımcı olur ne dersin.?"
Kafamı olmaz anlamında salladım.Teyzem inde üzülmesini istemiyorum bide benim için işlerini bırakıp buraya gelmesine gerek yok.
Kapının açılmasıyla hepimiz o yöne baktık ayaz olduğunu görünce kafamı yere doğru eğdim.Bakamam kocamın gözlerine onun emanetine sahip çıkamadım oğlunu oğlumuzu koruyamadım.
"A aryam hadi çıkış işlemlerini halletim hazırlan da gidelim"
Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.
"O oğlumu görmek is istiyorum"
"Arya olmaz bak kötüsün dahada kötü olursun olmaz"
"L lütfen"
"Tamam hadi gel"
Deyip koluma girdi.Ayaz beni tutmasa düşecek gibiyim.Bitane kapının önüne gelince ayaz durdu.
"Eminmisin"
Evet anlamında kafamı salladım.Içeri girince bianda ürperdim ama burası çok soğuk benim oğlum üşür.Görevli oğlumu biyerden çıkartıp kucağıma bıraktı.Minik bebeğim buz gibiydi.Ayaza çok benziyordu.onun gibi kahve saçları,uzun kirpikleri incecik dudakları. Göz yaşım oğlumun minik yüzüne düşünce hemen sildim.
"H hadi gidelim"dedi ayaz
Oğlumun anlına kocaman sıcak bir öpücük kondurup verdim onu.Keşke hep kucağımda kalsaydı ben napacağım onsuz.Odaya girince kızların yardımıyla üstümü değiştirdim.Kasıklarım hâlâ ağrıyodu. Ama hiçbir etkisi yok.Doğanın koluna girip arabaya doğru yürüdüm.Mert kapımı açıp binmemi bekledi ona baktığımda bana acır gibi duruyodu çok mu aciz duruyorum ben.Ya nasıl duracaksam tam bir acizim ben.Arabaya binip yolu izlemeye başladım. Kahkahalarım,mutluluklarım,gülücüklerim bu yollar gibi geride kaldı...
Eve girince merdivenlerden çıkıp kendi odama girecektimki vazgeçip onun yanındaki odaya girdim.Kapıyı açmamla tekrar ağlama başladım.Mavi beşşiğin başına geçip sallamaya başladım.
Uyusunda büyüsün nenni .Tıpış tıpış yürüsün nenni.Ee ee e.
Ayazın beni izlediğni görünce sustum.
Ayaz yanıma gelip saçıma hafif bir öpücük kondurdu.
"Sana bi hediyem var arya belki bu seni daha iyi yapacak"
Ayazın elime verdiği paketi açınca yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.Burda umutun mavi bir havlu da sarılmış fotoğrafı vardı.Ayaz çerçevenin yanına dokununca fotoğraf değişmişti.Benim hamilelik fotoğraflarım gelmişti sırayla sonra umutun.Işte benim bebeğimin hayatı burda bitmişti şimdi eğer o burda olsaydı onun bütün fotoğraflarını koyacaktık. Ayazın dediği gibi beni iyi hissettiriyordu bu.Ayaza sımsıkı sarıldım teşekkür amaçlı.Oda bunu bekliyomuş gibi ellerini belime doladı.Ayazdan
Arya yı böyle görmek canımı acıtıyor.Tek kelime etmiyor en son lütfen demişti bide ninni söylerken duymuştum o aşık olduğum sesini.
Ona bi çerçeve aldım.Içine aryanın hamileyken bütün fotoğraflarını koydum en sonada umut umutu koydum.Arya ağlayınca kendime en guzelinden bir küfür savurdum beğenmedi sanıp ama arya bana sımsıkı sarılınca beğendiğini anladım.Bende kollarımı beline koydum.Aryanın omzumda uyuya kaldığını anlayınca kucağıma alıp yatak odasına götürdüm.Yatağa nazikçe yatırıp bende yanına yattım. Elim alışkanlık olarak karnına gidince kalbimde bir sızı hissettim. O artık yoktu buna alışmam,alışmamız lazım.1 hafta sonra:
Arya 1 haftadır bir kelime bile etmedi.Doğa ve ece sabahları gelip yemek hazırlıyo birazda aryayı konuşturmaya çalıştı.Yine akşam yemeği vakti geldi ve yine arya hiç bişey yemiycek.Sofrayı hazırlayıp aryanın yanına çıktım.
"Hadi arya gel yemek hazır"
Arya çökmüş gözlerini tamam anlamında açıp kapattı.Ve arkamdan gelmeye başladı.Bu sefer yiyeceksin arya hanım.
Yemeğe başladık ama arya hâlâ boş boş tabağa bakıyor.
"Yeter arya o yemeği ye artık kaç günde ne hale geldin"Arya benim bağırmamla yemeğine yemeğe başladı yine konuşmamıştı.Şimdi benle inatlaşsa bende ona öküzlük yapsaydım..Yemek ten sonra arya ayağa kalkıp yukarı çıkınca bende arkasından gittim arya yatak odasına girmek yerine umutun odasına girdi 4 gündür girmiyodu acaba bişey mi oldu.Arkasından gidip aralık kapıdan ona bakmaya başladım.Elindeki mavi ayıya sarılıp hıçkırırak ağlıyodu.Sen ağlama be kadın ağlama.En son cenazede Bu kadar çok ağlamıştı.İçeri girip onu sakinleştirmek adına sarıldım.
Benim de gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.
"İymisin ar arya noldu"
Yine konuşmuyordu yine cevap vermiyordu.Sevdiğim kadın kollarımın arasında titreyerek ağlıyodu.Göz yaşlarımın arasında konuşmaya devam ettim.
"Konuş arya lütfen beni o aşık olduğum sesinden mahrum bırakma"
Arya yine sessiz kaldı.ooof.
"Tamam hadi gel uyuyalım"
Deyince arya odadan çıkıp yatak odamıza girdi.Her gün olduğu gibi kendi tarafına bana arkası dönüp yattı.Sakin ol ayaz geçecek sadece çok zor dönemlerden geçiyor kadın sakin ol.Bende kendi tarafıma yatıp yüzümü aryanın bana arkası dönük olan bedenine döndüm.Tavandaki yıldızları izlemeye başladım insanı gerçekten rahatlatıyor.
"A ayaz"
Günlerdir muhtaç olduğum sesi duymuştum.Arya titrek sesiyle adımı söylemiştim.
"Efendim"
"O aşık olduğum gözlerine bikerecik baka bilirmiyim çok özledim lütfen "
"Ne sacmalıyosun arya ben senin kocanim neden izin alıyosun"
"Bakabilirmiyim ayaz"
"Bak"
Arya bana doğru dönüp gözlerimin içine bakmaya başladı.
"eğer insan kocasının çocuğunu ,kendi çocuğunu koruyamadıysa tabikide izin ister"Karım bana günlerdir bakmıyordu ve bunun sebebi kendini suçluyor olmasımıymış.Nasıl anlamadım yaa çok aptalım.
"Aryam,canım senin bir suçun yok ki dedim ya kader.Ben zaten oğlumu kaybettim bide karımı kaybetmek istemiyorum"
Deyip o küçük vücudunu kendime çekip kollarımın arasına aldım.Aryada daha çok küçülüp göz yaşlarını serbest bıraktı.
"Sen ağlama be kadın gül sen en çok sana yakışan şeyi yap"
"Yapamam ayaz bu acıyla gülemem"
"Yapacaksın arya seni üzenlere en büyük küfrün gülmek olsun"
Arya cevap vermeyip bana daha çok sokuldu
"Seni çok özledim ayaz"
Deyip o maviş gözlerini bana dikti.
"Bende seni çok özledim"
Ve işte o hasret kaldığım dudaklarla buluştum.Arya yı özlemle öptüm.Nefessiz kalınca geri çekildik.
"Artık ağlama olurmu.Maviş gözlerinin haline bak"
"Deniycem ayaz ama bu acı nasıl desem yani çok farklı ama senin için bizim için deniycem"
"Hadi uyuyalım"
"Tamam"
Arya gözlerini kapatınca istemsizce elim yine karnına gitti tam çekeceğim sırada aryanın hıçkırık sesini duydum.Allah benim belamı versin.
"Arya ben özür dilerim alışkanlık olunca"
Deyip elimi çekeceğim sırada arya elini elimin üstüne koydu. bende elimi çekmeyip diğer elimle aryanın göz yaşlarını sildim.
Atlatcaz tekrardan mutlu olcaz....Arkadaşlar ben sizin için derslerimin arasında bölüm yazdım sizde benim için vote veya yorumda bulunun lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...