Okulun ilk günü

18.1K 433 48
                                    

Sabah yine alarmın sesiyle uyandım ama bu sefer yerde değil yatakta:)
Hemen banyoya girip rutin işlerimi hallettim.Ve üstümü hemen giydim ardında saçlarımı doğal bıraktım ardında siyah konverslerimi giyip direk evden çıktım canım arabama binip okula dogru gitmeye başladım.Arabamı park edip hemen okula girdim gözlerim doğayı aradi ve onu görür görmez hemen hayvan gibi sarildim ya ben çok seviyom bu kizi:))
Sınıfa doğru beraber gittik içeri girdiğimde gördüğüm kişiyle şok oldum resmen ne işi vardı onun burda ufff neyse aldırma arya hadi otur sirana.offf çatliycam belki bizim doğa biliyodur.
"Doğa?"
"Efendim arya"
"Knk şu arkadaki yeni gelen çocuk varya onun burda ne işi var
"Kankis simdi o eski okulunda bi çocuğu dövmüş ama çok kötü hastanelik olmuş bebe bundan dolayı ayazı bu okula göndermişler böyle. "
"Oha çuş la bebe resmen pisikopatmis ya. Sen ne dedin ayazmi dedin adi ayaz mi ayaz ayaz çok güzel bi isim."
"Aryaaaaa iymisim evet adı ayaz işte sıradan biri"
"Off tm"
Bok sıradan doğa şunun tatliligna bak ya offf  o saçları allahım bu gerçek mi yoksa ben hanisilasyonmu goruyom..

*ayazin ağzından*
Bugün yeni sinifimda en arka sırada oturuyodum dün o kızı  unutamadim gece ruyama girdi ama ondan uzak durmam lazım yoksa başı belaya girer düsmanlarim değer verdigim herkesin canını acittigi gibi onunda canini acitirdi oysa o çok masum bundan dolayı ondan uzak durcam yoksa aşık olurum ve ona zarar vemis olurum evet evet ondan uzak durcam.
Ders başlamıştı hoca birden arya soruyu çöz dedi acaba arya kimdi amaaan banane kimse kim yat uyu ayaz sonra ogrenirsin herkesi.Kafamı siranin üstüne koyum gozlerimi kapattım birden bi ses duydum bu ses onun sesiydi yoksa arya o aryamiydi yok ebeni kafamı kaldırdım ve sesin geldiği yöne baktım ve uzun süreli bir şok geçirdim gerçek tende oydu adı aryamiymiş çok güzel bi isim sarı saçları mavi gözleri bembeyaz pürüzsüz yüzü offf kendine gel ayaz unutma o kiza aşık olmuycaksin çünkü senin bir sevgilin var evet senin bir sevgilin var uyu ve unut.
Son derste sonunda bitmişti şu okuldan gerçekten nefret ediyorum kim buldu ya bu okulu. offf lanet olsun melis gelmiş okula ya ben napacam bu kızla allahım sen bana yardım et hadi bismillah.
"Nasılsın aşkım. "
"Iyiyim melis bunu sormaktan bikmadinmi her gün ve her saat nasilsin demekten haa onuda geçtim ben iyiyim dediğimde gercekten inaniyomusun!!!"
"Noluyo ayaz kendine gel ben senin sevgilinim tabiki sorcam hem neden inanmayim neden iyi değilsin? "
"Çünkü seni sevmiyorum ve bunu bildiğin halde benimle cikiyosun senden de tehditlerin dende biktim bitti anladinmi bitti git naparsan yap tehditlerinide gerceklestir götun yiyosa yap sana bu dünya yi dar ederim anladinmi lan"
*aryanin ağzından *
Şuan şoklarin içindeyim yuh artık ayaz neler dedi öyle ama sanki ayaz acı çekiyodu gerçekten kiza değil  ayaza üzüldüm şuan.Birden ayaz koşmaya başladı bende arkasından gittim.En sonunda durmuştu yere çöküp saçını çekmeye başladı hemen yanına gidip sakinleştirmeye çalıştım ve birden beni ittirdi kendimi yerde buldum gözüm kapanıyordu.
*ayaz*
"Arya aryaaa kalk iymisin şaka yapiyosun demi. "
Aryadan ses gelmeyince hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim sonra hemen hastaneye götürdüm hemşireler gelip aryayi götürdüler tam bir saattir bekliyodum doktor bişeyler yapıp duruyodu ufff naptim ben sen tam bir aptalsin ayaz aptal offff lanet olsun.
"Ayaz bey arya hanim uyandı isterseniz içeri girin. "
"Peki"
"Arya iymisin"
" Iyiyim sayende öluyodum"
"Ahaha ölüyomuş kızın sana bişey olmaz"
"Niye büyülümüyüm ökuzcük"
"Hayır ama cadilara bişey olmaz ve ben öküz değilim"
"Bende cadı değilim ama doğru öküz dersem sana hayvancağza hakaret etmiş olurum."
"Seninle ugraşmiycan cadicik"
Birden doktor içeri girdi
"Iymisiniz arya hanim"
"Evet teşekkür ederim."
"Arya hanim düstugnuzde sadece kafanizimi çarptiniz"
"Evet"
"Eminmisiniz arya hanim sırtınızda morluklar var."
"Ulan doktor yara kızın kafada sen gittim kızın başka biyerlerinemi baktım lan öldurrum seni aq doktor."
"Lütfen  sakin olun ayaz bey hemşireler arya hanımın sırtında yaraları görünce söyledi ve pansuman yaptık."
"Şey siz o yaraları boşverin işlemler bittiyse biz çıkalım yani ben yani o ve ben offf anlayın"
"Tamam arya hanim siz bilirsiniz iyi günler.
Hastaneden çıkmıştık aryayi ikna ettim evine bırakmak için  ben iknami dedim pardon zorla.
"Beni biraktigin için saol bb "
"Aryaa o yaralar ne"
"Sanane"
"Bak kizim arabayı çalistirrim seni eve goturmem  başka şeyler yaparim"
"Bok yaparsin"
"Sen görürsün "
Canlarim yorum ve voteleri unutmayın eğer okuyucu çok olursa kitaba devam edeceğim öpücükler..

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin