*doğadan*
Arya nın evine geldigimde kapıyı çalmaya başladım ama açan yok.Beklemeye başladım ama içerden bi çığlık sesi geldi.Yok böyle olmuycak ayazı aramalıyım.
Çalıyo çalıyo;
"Alo efendim doğa"
"Ayaz ben sizin eve geldim ama kapıyı açan yok ve iç-"
"Bunun için mi aradın doğa arya biyere gitmiştir"
"Hayır ayaz içerden çığlık sesi geldi napacam"
"Ne! Ordaki korumalara de hemen kapıyı açsınlar ben geliyorum"
"T tamam"
telofonu kapatıp korumaların yanına gidip herşeyi anlattım.Bitene koruma gelip kapıyı açmadı ama içerden bağiŕma sesleri geliyodu allahım nolur ona bişey olmasın.Adam kapıyı kırınca direk içeri daldım ve arya yı aramaya başlıycaktım ki yerdeki kanlarla dona kaldım.Kanı takip etmeye başladım ve bianda yerde kanlar içinde yatan arya yı gördüm.
"Yardım ediiiiiiin.Arya uyan arya!!"
"D doğa yar yardım et"
"Dayan arya dayan kurtarcam seni"
"Hakan abiiii yardım et"
"Noluyor doğa hanım bu kan ne!!"
"Soru sorma yardım et aryayı hastaneye götürmeliyiz"
Hakan abi cevap vermeden aryayı kucağına aldı bende arkalarından gidip arkaya aryanın yanına bindim.Hastane geldiğimizde hemen arabadan indik"sedye yokmu yardım edin"diye bağırdım birkaçtane hemşire aryayı alıp yoğun bakıma götürdüler.Yere çöküp ağlamaya başladım allahım nolur yardım et ona lütfen.
Ağlamaya devam ediyodum ama bianda ayazın bagrisinı duydum yanımagelip konuşmaya başladı;
"Doğa! Noldu arya ya noldu soylesene"
"A ayaz sakin ol bilmiyorum"
"Allah kahretsin ya"
*ayazdan*
1 saattir bekliyorum ama hiç bişey yok ya allah kahretsin noldu bu kıza.
İçerden doktor çıktı;
"Arya hanımın yakınları kim?"
"Ben yani biz nesi var"
"Arya hanım iyi ama bebek hasar görmüş hamilelik sürecinde yorulmaması lazım hatta ayağa bile kalkmasın"
"Ne!! Bebek mi arya hamile mi yani baba oluyorum"
"Teyze oluyorum"
"Bende amca"
"Doktor bey arya nerde onu görmek istiyorum "
"Tabi birazdan odaya alcaz ama fazla yormayın"
"Peki"
Ben şimdi baba oluyorum baba ben baba arya anne oluyo inanmıyorum.
"Ayaz iymisin hadi gel aryanın yanına gidelim"
Kafamı sallayıp aryanın odasına girdim. Okadar bitkin duruyoduki.
"Arya iyimisin canım"
"Ayaz noldu bana"
"Arya hamilesin anne oluyosun"
"Ne!! Ben şimdi anne mi oluyorum"
"Evet ama bebek hasar görmüş hamilelik sürcinde sürekli dinlenmen lazınmış"
"Ayaz yalan söylemiyosun demi bebeğim iyimi ha"
"İyi ama çok hasar almış merdivenden yuvarlanınca onun için dinlenmelisin"
"Tamam hadi gidelim burdan "
Çıkış işlemlerini halledip aryanın yanına gittim.
"Yardım ediyimmi"
"Abartma ayaz bişey olmaz"
Arya ayağa kalkınca koluna girdim burak ve doğa yı eve yoladım kanı temizlemeleri için.
Yol boyunca hiç konuşmadık galiba düşünüyodu.Eğer bebeği kaybetmiş olsaydık aryaya hamile olduğunu ve düşürdüğünü bile söylmezdim çünkü gerçekten yıkılırdı.
*aryadan*
Bazen insanın canı çok yanar ama küçücük birşey o acıyı yok eder.Evet bugün canım çok acıdı ama anne olacagımı duyduğum an ne biliyim acı yok oldu.Ama bebeğime bişey olsaydı napardım ben o acı beni maffederdi.
Allahım sana çok şükür yarabbim bebeğimi bana bağışladığın için çok teşekkür ederim.
Arabanın durmasıyla eve geldiğimizi anladım ayaz hemen arabadan inip koluma girdi.
Doğa kapıyı açınca içeri girdik.Yerım hazırlanmış bile.
Ben ayazla sadece sevgiliyim nişanlı bile değil.
"Ayaz"
"He"
"Ben hamileyim biliyosun ama biz sadece sevgiliyiz evli olmayı geçtim nişanlı değiliz"
"Haklısın arya aman senin dinlenmen lazım peki sen bunu biliyomusun"
"Ufff ayaz benim bi ailem yok, galiba seninde kendi aramızda yapalım"
"4 kişiylemi?"
"Hayır canım okuldaki sana yiyecekmiş gibi bakan kızlar bizim sınıf ve kuzenim ece"
"O kızları da bilerek çağrıyosun demi"
"Tabikide yani senin evli olduğunu bilsinler ve sulanmasınlar"
"Ahaha tamam ama bize benim kuzenim gelcek arda"
"Oldu işte bitanem bizim ailemiz burak,arya,arkadaşlarımız ve kuzenimiz"
"Tabikede canım arkadaşım benim ailemde sensin"dedi doğa ay yerim ben bu kızı.
"Biliyorum doğa ama senin annen var akrabalarin falan benim babam bile demek istemediğim biri var"
"Arya bence murat amaca bi psikoloğa gitmeli yani seni suçlamakla eline bişey geçmiyo"
"Artık naparsa yapsın umrumda değil doğa benim ne acılar çektiğımı bi sen bide allah biliyor"
"Biliyorum arya"
Herkes susunca kafamı ayaza döndürdüm yüzündeki ifade çok farklıydı hem zafer hem kızgınlık vardı. Anlamıyorum ben bu çocuğu sürekli değişiyo.
"Ayaz iymisin"
"Kazandım burak"
"Evet kazandın kardeşim"
"Hey noluyo burda ne kazanması"
"Tamam anlatıyorum"
"Bak arya benim bi abim var ama düşmanım"
"Ne! Nasıl yani abin senin düşmanınmı peki adı ne?"
"Adı aren"
"İnanmıyorum ya nasıl olur bana dokunmaya çalışan kişi senin kadeşinmi"
"Evet şimdi herşeyi anlatcam ama soru sorma"
"Tamam"
*1 saat sonra ayazdan*
Arya ya herşeyi anlattım.Ve bunları duyunca çok şaşırdı.
"Ayaz senin bir suçun yok"
"Biliyorum arya ama o anlamıyor beni"
Arya boynuma sımsıkı sarıldı,kollarımi beline dolayıp bende ona sarıldım.
"Ben sana inanıyorum ayaz. Seni ve bebeğimizi çok seviyorum bitanem"
"Bende sizi çok seviyorum arya iyiki varsın"deyip aryanın boynuna küçük bir buse kondurdum..Arkadaşlar yeni bölümü inşallah beğenirsiniz.Okuyucu sayılarım ve vote sayılarım gitgide artıyo çok mutuluyum.Vote ve yorumlar için teşekkür ederim sizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Teen Fiction"İnsan kaybettikçe küçük mutluluklar ile mutlu oluyor.En önemlisi kaybettiklerini bir gün unutmak zorunda kalıyor.Çünkü zayıf insanları gördükçe kaybettiklerinin kıymetini biliyor.Bu boktan hayat bunlarla dolu,arya.Ne her kız prenses ne da her erkek...