ayazın hayatını öğrenme

10.1K 261 9
                                    

"Arya senin beyninde uğur varmış ve baya büyümüş bundan dolayı durumun ciddi ama ameliyat olursan herşey geçecek tamam hafizani kaybetme şansın var ama sen bana hayatını anlattin ben sana hatirlatcam söz onun için bu ameliyatı olacaksin"
"Eee biliyorum ben bunları bundan dolayı ameliyat olmiycam 1 ay sonra annemin yanına gideceğim"
"Ne dedin sen arya malmisin ya madem biliyon niye demedim yada bu kafandaki şeyin büyümesine izin verdin kızın vallaha sen delisin yok yok delilere hakaret olur sen tam bir bencil sin nasıl izin verirsin buna hayır arya olacaksin o ameliyatı düşünsene arya annen seni böyle  gördükçe ne kadarda üzüluyodur eğer anneni üzmek istemiyosan olacaksin o ameliyatı anladinmi beni cadı"
"Hops sakin ayaz sen bukadar çok konuşmazdin noldu hem bilmiyorum annem gerçekten üzüluyomudur yani ben onu asla üzmek istemem"
"Evet arya annen uzuluyo onun için ameliyat olacaksin anladinmi"
"Offff lanet olsun tamam peki nezaman bu ameliyat yani biraz dinlenmek istiyorum bir hafta falan"
İçeriye doktor girdi allahin belası yine kesin olumsuz şeyler diycek ve aryayi üzecek ufff.
"Maraba arya hanim öncelikle geçmiş olsun ameliyattan önce size biraz ilaç tedavisinde buluncaz bunun için imza gerekli ve siz bu imzayı atamazsınız  anneniz yada babanız atacak bu imzayı."
"Tamam doktor bey benim babam var sadece annem öldü o atar imzayı saolun."
Aryayida alıp eve gittik ilaçlarinida yolda almıştık dinlenmesi gerekiyordu.
"Ayaaaaaaaaaaaaz"
"Nevar"
"Bak ben sana hayatimi anlattım sıra sende hem bak kimseye soylemem noluuuuuuuuuur nolur lütfen lütfen."
"Lanet olsun tm "
"Tm"
"Ben 15 yaşındayken bir gece annemle babam kavga etti babam çok sinirliydi  silahını çıkarıp anneme bikaç el ateş etti arya o an gözlerim karardı sanki dünya durmuştu annem melek olup gitti daha sonra babam hapse girmemek için kendi kafasına sıktı ikiside öldü tek basima çaresiz kaldım  beni yurda aldılar ama ben kaçtım sonra işte uyuşturucuya başladım daha sonra 2 yıl boyunca tedavi gördüm sonra tekrar okula başladım ama düsmanlarim çoğaldı işte böyle arya hayatim bu bile diyemiyorum çünkü yaşadığım hayatmi acaba o yaşta çektiğim acılar fazla."
"A-Ayaz sen şey ben aslında şey yapmak istemedim şeyden dolayı şey oldu offf nediyom ben şey"
Ayaz birden kahkaha attı onu ilk defa gülerken görmüştüm sanki onun gülüşü bütün olumsuz şeyleri siliyodu."
"Arya şaçmalamayi bırak ve zibar sabah okul var unutma."
"Tamam iyi geceler." Ayaza iyi geceler dedikten sonra kanepeye uzanip uyudum o sırada öküz yukarı çıktı inanmıyorum ya beni kanepede yatiriyo insan yatağa yat der ben boşuna demiyorum buna öküz diye heralde bir bildiğimiz var. Offf arya yat uyu napacan ayazı."
*ayazin ağzından*
Aşağı indiğimde arya uyumustu bende ona pike getirmiştim ah aptal kız gidip pikeyi aryanin üstüne örttum daha sonra koltuğa oturdum gerçekten çok masum uyuyodu onun bu yaşananlarla hiç bir ilgisi okadar masum ki ona gerçekten üzüluyorum diye düşünürken aryanin telefonu çaldı babası ariyodu napsam ki acaba amaan aciyim hem belki merak etmiştir.
"Alo"
"Alo sen kimsin bana surtük aryayi var çabuk nerde o"
"Şerefsiz doğru konuş.Aryayi hastaneye götürdüm bayildi aryanin beyninde uğur varmış kızın ölmek üzere piç yarın gidiyosun hastaneye evrakları imzaliyosun kızın ameliyat olacak olmassa ölecek anladinmi "
"Gebersin sürtuk hiç bişey imzalamiyorum annesinin cezasını çeksin kapat."
" lan sen"dıt dıt dıt şerefsiz telefonu kapatmış ben biliyom sana sen bittin adam.

Arkadaşlar malesef bölüm kısa oldu ama akşama üç bölüm yazmaya çaliscam. vote ve yorumda bulunmayı unutmayın:))

PSİKOPAT AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin