- Kocham cie ... -Wyszeptałem ale nie usłyszała. Postanowiliśmy jechać nad staw. Nad stawem siedzieliśmy w całej naszej grupie czyli ja Jace, Evan, Izzy, Caroline, Nash. Jace z Nash'em weszli do wody i zaczęli się dziwnie zachowywać patrzyłem się jak na debili obok mnie stał Evan który się cieszył. Klepnalem go w klatkę i zostawiłem tam rękę.
- Co do ? - Nie skończyłem bo mi przerwał.
- Chodzimy ! - Powiedział łapiąc moja rękę i ciągnął mnie w stronę chłopaków.
Potem Dziewczyny też weszły do wody. Nagle Caroline wypłyneła obok mnie. Prawie zawału dostałem.- Caroline!
- Cameron !
- Zawału prawie dostałem.
- I prawidłowo.- zaśmiała się a ja z nią.
- Idziemy ?
- Yup . - Powiedziała i zawiesiła ręce na mojej szyi a nogami oplotla mnie w pasie. Nie patrzyła na mnie co w ogóle było dziwne.
- Caroline wszystko okey ? - na te słowa dziewczyna ogwałtownie odwróciła głowę w moja stronę co spowodowało, że jej usta musneły moje. Nie zdążyła nic powiedzieć bo wbiłem się w jej usta. Z początku odwzajemnila pocałunek ale potem się odsunela.
* trochę później *
[Caroline]
Cameron leżał na leżaku.No chyba nie ... na czym ja mam leżeć he ?
Podeszłam do niego i zaczęłam ciągnąć go za dłonie.
- Zejdź !
Silowalam się tak z jakieś 5 minut. Nagle ktoś mnie popchnął tak, że siedziałam na nim okrakiem i miałam ręce na jego nagim i umieśnionym torsie.
- Dobra to ja może pójdę po coś do picia - powiedział. Złapał mnie w miejscu gdzie mam rzebra i postawił na ziemi. Ja wykorzystałam moment i zajęłam leżak. Po jakimś czasie Cameron wrócił stał nade mną.
- No chyba nie młoda. - powiedział kiedy wrócił.
- Sorry nie ma takiej siły która zmusiła by mnie żebym wstała. - gdy to powiedziałam poczułam że leżak się ponosi. Już miałam upaść na piasek ale poczułam że silne ręce mnie trzymają. Spojrzałam do góry.
Cameron serio ?
[W szkole]
Stalam w pustej klasie bo Eddy coś chciał.- No gadaj o co ci chodzi.- powiedziałam.
- Od dawna grozisz, że powiesz Angelice wszystko. Więc zagramy sobie w tą samą grę . - powiedział a do pomieszczenia wszedł Cameron.
CZYTASZ
Let me love you | Cameron Dallas
FanfictionCzy osoby które się nienawidzą od zawsze mogą się w sobie zakochać ? - Nienawidzę cie - Jesteś pewna że mnie nienawidzisz ? - Tak, tak jestem bardziej niż pewna. - A ja myślę że nienawidzisz tego ze jesteś we mnie zakochana. #5 w ff - 17.11.16...