III ☆ 02

5K 216 14
                                    

Z mojego cudownego snu wyrwała mnie moja wibrujaca poduszka. Odruchowo popatrzyłam na zegarek 3:15. Wyciągnęłam telefon spod poduszki i popatrzyłam ma wyświetlacz.
Nash 💙🐾🐅
- No - powiedziałam zaspanym głosem.

- Nudy a u ciebie ?

- Czego chcesz o 3 rano ?

- Nudzi mi się taak bardzo mi się nuudzi pogadaj ze mną.

- Spierdalaj - powiedziała rozłączylam się i położyłam telefon pod poduszkę.

***
Weszłam rano do salonu z którego droga prowadziła do kuchni. Popatrzyłam na Camerona który stał bez koszulki z sokiem pomarańczowym w ręce i się do mnie uśmiechał.

- Jak się spało ? - spytał mój brat jedząc gofra. Obok niego siedział Nash. A Evan robił sobie tostyi.

- Po życzę na chwile - powiedziałam I wzięłam sok od Camerona.

- Przecież ty nie lubisz so... - nie skończył bo wylałam sok na Nasha. Oddałam Cameron'owi dzbanek w którym był sok.

- Dzięki . - powiedziałam a potem usiadłam na przeciwko mojego brata. Cam już po chwili siedział obok mnie.

- No ej mała to tylko takie żarty . - powiedział Nash.
Wzięłam jednego gofra z talerza który był przede mną i rzuciłam nim w Nasha.

- A o co w ogóle chodzi ? - spytał Evan.

- O co chodzi ?! Może o to ze twojemu przyjacielowi się nudzi i o 3 do mnie dzwoni ! - krzyknełam wstając od stołu. Wzięłam Nutelle z blatu. - A możecie mi łaskawie powiedzieć co robicie w moim domu ? 

- Uznałem że chce lecieć do Chicago a chłopacy chcieli ze mną wiec no ...

- Wiec nie pytając mnie o zgodę tak sobie postanowiłeś zamieszkać ? - mówiłam wracając do stoł.

- Dokładnie tak. - uśmiechnął sie.

- Szczyt wszystkiego.- pokręciłam głową.

- Dobra ja ide się ogrniać - powiedział Jace I poszedł. Cameron usiadł na jego miejscu. A ja patrzyłam się w jego oczy. Patrzyłam ? Raczej gapiłam. Pochyliłam delikatnie głowę w bok.

Koleś czy ty masz jakieś wady ?

- Co ty się tak na mnie patrzysz ?- spytał.

- Co ? Nie patrze na ciebie tylko na okno. - powiedziałam.

Tak sobie wmawiaj .

- Aaa okey. A mówiłem Ci kiedyś że ... - I ta piękna wypowiedź przerwało pukanie do drzwi.

♡♡♡
Heej xd wiem znów kródki xd
Nwm co mam napisać xD
Komentujcie i wg

Karo ♡

Let me love you | Cameron Dallas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz