II ♡ 07

5.6K 240 31
                                    

Minęły już dwa dni od kiedy dostałam ten list. Od tego czasu nie mam z nim kontaktu. To chyba już koniec listów do Camerona.  Zaczynam mieć jakieś problemy ze sobą zaczynam płakać co jakiś czas tak z dupy. Cholernie mnie boli ten list od Camerona. 
Siedziałam I gadałam z Izzy na Skype.

- Ej Caro ty płaczesz?

- Co? Nie. Chora jestem.

- Mhm. - czemu nikt mi nigdy nie wierzy ?

- No tak.

- Wiesz prawda jest dziwna a tobie pewnie bardzo dobrze znana, im większy idiota tym bardziej zakochana.  - powiedziała a moja uwagę przykuł brunet stojący z tyłu. Zobaczyłam blask w jego brazowych oczach.  I wtedy właśnie zorientowałam się ze to jest Cameron. 

- Izzy ja musze kończyć Chris chciał się spotkać czy coś takiego. 

- Okey to pa tylko ja nie chce być ciocią. - powiedziała I zaczeła sie śmiać.

- hahahaha okey

Siedziałam na kanapie i patrzyłam w okno. Telewizor był włączony i leciał jakiś głupi serial. Nie zwracałam uwagi na to co jest w telewizji. Patrzyłam na okno było bardzo interesujące. 

- Skoro nie możesz powiedzieć prawdy ludziom na których Ci zależy w rezultacie samą siebie też oszukujesz. - powiedziała kobieta z telewizji. Gwałtownie popatrzyłam na telewizor.

[Cameron]
Od jakiś trzech dni nie mam listów od Caroline. Zacząłem się zastanawiać czy coś jej sie stało ale widziałem jak gada dziś z Izzy na Skype. I co to ma być koniec ? Tak ma się to skończyć?  Przecież nic jej nie zrobiłem ... Kocham ją i nie chce jej stracić. Nie pozwolę jej odejść jeśli w ciągu 4 dni nie dostane od niej tego cholernego listu to pojadę do Chicago. I wali mnie to że adres na kopercie nie jest jej tylko chłopaka Loren. Jeśli chce odejść to niech chociaż powie mi znów dlaczego to robi. Odwróciłem głowę w stronę okna.

Zastanwiam sie co robisz i gdzie teraz stawiasz kroki i dlaczego mi nie odpisujesz. Kurwa błagam odpisz Caroline ...

♡♡♡
Dziś trochę kródkie xD i macie rozwiązanie wielkiej zagadki dlaczego Cameron nie ma adresu Caro .
Jakieś emocje po tym rozdziale ? XDD
Tak w ogóle to dziękuję wszystkim którzy do mnie piszą na prawdę to się bardzo miłe :) możecie spokojnie pisać nie gryze *tylko połykam w całości XDD* zawsze odpisuje ;*
Miłego dnia :3

Karo

Let me love you | Cameron Dallas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz