Koniecznie włącz piosenkę ;*
I zostaw komentarz ;*
Miłego czytania .
***W poptrzednim rozdziale***Schowałam sie za Cameron'em . Jakoś tak wyszło ze złapałam go za reke . Wtedy popatrzył sie na mnie ...
******
A ja co zrobiłam ? Sypnełam mu mąką w twarz .
- Teraz to nie żyjesz ! -krzyknął.
Jeszcze przez jakąś chwile rzucaliśmy w siebie tą mąką. Cameron zaczął iść w moją strone z miską mąki zaczełam sie cofać. Chciąłam sie bronić więc wziełam jajko i gdy był wystarczająco blisko rozbiłam mu je na głowie.Popatrzyłam sie na niego lekko wystraszona .
- O nie przesadziłaś - powiedział a ja nie wiedziałam co chce zrobić. Cameron złapał moje nogi i przerzucił mnie przez plecy. Zaczełam krzyczeć.
- Aaa ! Izzy ! Ratuj mnie ! Japierdole postaw mnie pizdokleszczu !
- O nie nie kochanie.
Cameron wchodził ze mną po schodach. Wszedł do łazienki.
- Nie ! Nie ! Nie ! Cam prosze cie ! Zrobie wszystko tylko tego nie rób !
- Wszystko ? -spytał.
- Tak ! - powiedziałam bez zastanowienia.
- No okey . - powiedział i mnie postawił.
- To co mam zrobić ?
- Na razie nic powiem ci jak bede coś chciał.
- Okey ?
To się źle skończy czuje to ...
[Następny dzień]
Wstałam rano. Dzisiaj nie ma lekcji bo są zawody. Poszłam do łazienki się ogarnąć. Wyprostowałam włosy, pomalowałam się i ubrałam.
Tak ubrałam koszulkę z napisem Dallas. Kto by pomyślał co?
Siedziałam już z Izzy na ławce. Patrzyłam jak chłopacy grają. Dziewczyna robiła coś jeszcze na telefonie.- Ej . Widziałaś minę Elis jak zobaczyła cie w tej koszulce ? -spytała.
- Tak haha. Lubię denerwować ludzi.
- Głupia jesteś . - powiedziała i zaczeła się śmiać.
- No przecież wiem . - śmiałam się z nią.
-Wiesz że wszyscy już wiedzą że nie jesteś już z Jacob'em ?
- Co z tego ?
- Hej mała - powiedział jakiś chłopak i usiadł obok mnie.
CZYTASZ
Let me love you | Cameron Dallas
FanfictionCzy osoby które się nienawidzą od zawsze mogą się w sobie zakochać ? - Nienawidzę cie - Jesteś pewna że mnie nienawidzisz ? - Tak, tak jestem bardziej niż pewna. - A ja myślę że nienawidzisz tego ze jesteś we mnie zakochana. #5 w ff - 17.11.16...