Rozdział Dwudziesty Piąty

7.8K 281 26
                                    

Notatka na końcu . Skomentuj ! XD
*** W poprzednim rozdziale ***
-A moze po prostu jest w tobie zakochany ?
***

- Może po prostu jest głupi ? - spytałam.

- Podobają się wam te kłótnie widać to. - powiedziała.

- Pff - powiedziałam I poszłam. Izzy poszła za mną.

- Coś jeszcze chcesz powiedzieć pizdokleszczu ? - powiedziałam a on sie uśmiechnął.

- Widzisz ? Widzisz ? - spytała brunetka.

- Nie kurwa ślepa jestem. (KawaiiJuria xD )

- Tak Caroline.- powiedział Cameron.

- No co takiego mądrego masz do powiedzenia Dallas ? 

Chłopak spojrzał tylko na mnie.

- Tak myślałam. Odpierdol się z łaski swojej od mojego związku . - powiedziałam I zaczełam powoli iść.

- Tylko nie przychodź do mnie potem z płaczem ! - krzyknął za mną.

- Do ciebie ?! Nigdy bym nie przyszła.
Siedziałam z Izzy na boisku i patrzyłam jak chłopacy grają. W pewnym momencie Cameron zdjął koszulkę.

O matko ! Aaaa ! Czy on musi być taki idealny ? To jest możliwe być tak idealnym ?

Patrzyłam na jego nagi tors. Nagle chłopak puścił mi oczko. I dopiero wtedy doszło do mnie co się dzieje.

- Caro gapisz się.-Izzy walneła mnie w ramię.

- Wcale nie pff nie ma na co.- powiedziałam.

- A na perfekcyjnego Camerona Dallas'a  ?

- Co ? On perfekcyjny ? - spytałam i szybko popatrzyłam na niego uśmiechnął się.

On ma taki ładny uśmiech albo to ze mną jest coś nie tak.Sądzę że to drugie.

- Iz on jest żałosny nie perfekcyjny.-powiedziałam żeby uniknąć dalszej rozmowy.

- Kto jest żałosny  ? - usłyszałam za sobą jego głos.

- Twoja stara - powiedziałam nawet na niego nie patrząc. Poczekałam chwile - poszedł ? - wyszeptałam Iz.

- Yea. Tak w ogóle to ty wiesz ile dziewczyny chce być na twoim miejscu ? Sam za tobą lata i jeszcze zarywa.

- To niech sobie go wezmą mam to w dupie - powiedziałam I zaczełam się śmiać. Popatrzyłam w bok i zobaczyłam Jacoba . - A teraz zaczekaj mój chłopak idzie !

Pobiegłam do Jacoba i wskoczyłam na niego nogami oplotłam go w pasie i ręce dałam za szyję. Chłopak złapał moje nogi żebym nie spadła i wpił się w moje usta. Gdy się ode mnie oderwał kątem oka zobaczyłam ten zazdrosny wzrok Camerona.

♡♡♡
Hello xD ostatnio widziałam coś takiego jak pytania do bohaterów . Czy chcecie żebym coś takiego zrobiła ? Napisze imiona a wy możecie zadawać pytania jeśli będzie ich dużo zrobię coś takiego c: Jak będzie mało to tez na klika będzie odpowiedzi . C:

Caroline

Cameron

Jacob

Jace

Izzy

Nash

Evan

Elis (nowa dziewczyna Cama)

Aaron

Let me love you | Cameron Dallas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz