III ☆ 07

4.3K 194 26
                                    

Na następny dzień znów przyszedłem do szpitala. Usiadłem przy łożku dziewczyny i złapałem ją za ręke. Do sali weszła Izzy powiedziała mi ciche cześć i usiadła na przeciw mnie. Patrzyła raz na mnie raz na Caroline. Cały czas patrzyłem na dzieczyne. Nagle otworzyła oczy ....

- Cameron ... - powiedziała  Caroline.

- Caroline wszystko bedzie dobrze jesteś  szpitalu. Patrz na mnie Caro. - nagle dziewczyna zamkneła oczy. A Izzy poszła po lekarza.

Lekarz kazał mi i Iz wyjść z sali. Do szpitala przyjechał  Jace. 

- Co z nią? - spytał. Popatrzyłem na niego i nic nie powiedziałem. Jace poszedł do lekarza wrócił po jakiś 10 minutach. Popatrzył na mnie i swoją dziewczyne a potem powiedział. 

- Beda ją operować.

- Dlaczego niby ?-spytałem.

- Ta operacja to jedyna szansa na uratowanie jej życia Cam.- powiedział a mnie zamurowało.

- O matko ... 

Napisałem do Nasha żeby szybko przyjechał do szpitala. Zobaczyłem że wiozą Caroline na operacje szybko podbiegłem do niej i złapałem ją za ręke. 

- Caroline wszystko bedzie dobrze.

- Prosze sie nie martwić wszystko będzie dobrze i wróci pan do swojej narzeczonej . - powiedziała pielęgniarka.

- On jest narzeczonym ? - spytał lekarz . 

- Tak .... nie to znaczy ja ją bardzo kocham.- powiedziałem lekko zmieszany.

- Spokojnie pańska dziewczyna przeżyje. Camilo daj panu jakieś tabletki na uspokojenie .- powiedział a potem weszli do sali operacyjnej. 

Podeszłem do Nasha.

-Narzeczony. Czemu nie powiedziałeś że sie zaręczyliście ? - spytał i sie uśmiechnał. 

- Przestań.

***

Siedzimy tu już jakieś dwie i pół godziny a operacja nadal trwa. Dostałem chyba trzy razy tabletki na uspokojenie które nawet nie działają. Zacząłem chodzić w tą i spowrotem bo nie miałem siły już siedzieć. 

- Cameron usiądz - powiedział Nash. 

- Nie chce siedzieć. 

Nagle drzwi sie otworzyły i wyszedł lekarz. Od razu wszyscy wstali. 

- I co z nią ? - spytałem.

- Pacjentka straciła bardzo dużo krwi ...

♡♡♡ Wiem że kródki ale jakoś tak wyszło xD wiem też ze dawno nie było ale trza będzie rozdział co tydzień albo dwa bo chce się też zająć innymi książkami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


♡♡♡
Wiem że kródki ale jakoś tak wyszło xD wiem też ze dawno nie było ale trza będzie rozdział co tydzień albo dwa bo chce się też zająć innymi książkami . Mam nadzieje ze rozumiecie ;*

Karo♡

Let me love you | Cameron Dallas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz