III ☆ 01

5.1K 213 16
                                    

Pewnie chcecie wiedzieć co się u mnie zmieniło przez ten czas ... wiec tak nadal nie jestem z Chris'em bo sami nie wiemy co mamy z tym wszystkim zrobić. Z Cameron'em nie mam praktycznie kontaktu. Mieszkam nadal w Chicago ale sama mam nie duże mieszkanie takie idealne dla mnie.

***
Weszłam właśnie do mojego mieszkania. I zobaczyłam ich na mojej  kanapie. Siedzą tu bez mojej  wiedzy. To że Jace ma klucze do mojego mieszkania. Nie znaczy ze może przychodzić tu i robić co mu się podoba. Banda idiotów. I dotego jeszcze on ...
Nash się rzucał po kanapie jakby nie wiadomo co mu się działo. Stałam i przyglądałam się im.

- Co wy robicie ? - krzyknełam.

Nash naciągną kaptur na twarz i nadal się rzucał na kanapie *jak na zwiastunie *

- O mój Boże Nash wszystko w porządku  ?  - spytałam. Chłopacy na mnie spojrzeli i się ogarneli.

- Hej Caroline - powiedział Cameron.

- Cześć - pomachał mi mój brat.

- Spytam jeszcze raz co wy robicie do chuja w moim mieszkaniu ?

- Siedzimy - odparł Cam.

No nie gadaj .

Nash się chyba załamał. Schował twarz w dłoniach. A Evan patrzył raz na niego raz na Cama i Jace'a a raz na mnie.

- Jace słonko to że masz klucze do mojego mieszkania nie upoważnia cie żebyś przychodził kiedy ci się podoba!- warknełam.

- Młoda ...

- Nie ! Dajcie mi wszyscy spokój ! - krzyknełam - Idę na godzinę do wanny - powiedziałam spokojnie - I nie wasz mi się przeszkadzać . - powiedziałam już bardziej nerwowo - zrozumiano? - spytałam a on w odpowiedzi pokiwał głową. 
Po godzinie poszłam do kuchni gdzie byli wszyscy.

- Długo chcecie tu zostać ? - spytałam.

- Nie wie może jakieś trzy dni - odpowiedział mój brat.

- Ile ?! - krzyknełam.

- Trzy ...

- Nie kończ. Nie możecie iść do hotelu ? - spytaąłm.

- Za hotel trzeba płacić a tu nie.- powiedział.

- Aha ?

- No spokojnie słonko kupimy ci jedzenie - wtrącił się Nash. Ty lepiej mnie już nie wkurwiaj.

- Aj Zamknij się. Idę spać bo musze wcześnie wstać. A wy macie być cicho. - warknełam.

- Ok - powiedział z uśmiechem Evan.

☆☆☆
Hej xD kródki wiem przepraszam ale jakoś tak wyszło ;/ następny może jutro jeszcze się zobaczy :*

Karo♡

Let me love you | Cameron Dallas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz