Hinata'dan
Bugün okulun ilk günü. Alarmın sesiyle gözlerimi açtım ,Neji nii-san aklıma gelince kıkırdayarak kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktımda;
dağınık ev topuzu ✔
toz pembe bol bir eşofman takımı ✔
Normalde bu saatd4 çoktan eğitim için alanda olurdum bu rahatlık aslında dramatik.Kendime gülmeden edemedim, banyodan çıkıp dolabıma yöneldim lacivert dizimin biraz üstündeki okul eteyimi...
(Y.N.Yalan bir karış üstünde yalan)
Beyaz gömleğimi lacivert kravatımı ve birde lacivert okul ceketimi giydim. Aslında gayet normal sportif bir cekete benziyor. Son olarak da beyaz dizimin altında biten çoraplarımı giydim. Hazır sayılırdım tam bir insana bezemek için önce saçımı düzenlwmem gerek. Aynanın karşısına oturur oturmaz Hanabi sanki baskın yapar gibi odama daldı.
Hanabi: OKULUN İLK GÜNÜÜÜ!!!!! ¡¡¡¡
HİNATA: HANABİ SESİZ OL! sabahın bu vaktınde ne bu enerji ¿¿¿?
Hanabi: Hai ,hai amma sıkıcısın ya neyse, seni ele geçirmeye geldim (*¯︶¯*)
Hinata: Derken??? ¡¡!
Nedense tırsmıyo değilim şuan.
...
Benimle işi bittinde bende bitmiştim. Çünki suratıma ne bulduysa sürmeye çalıştı neyseki pembe bir dudak barlatıcı ve birazda rimel ile kurtuldum saçımıda biraz yukarıdan at kuyruğu yapıp kahküllerimide düzenlediğinde hazırdım.Saate baktığımda saatin henüz 07:00' olduğunu gördüm. Bu yüzden çantamı alıp biraz daha keşif yapmak için dışarı çıktım.
...Naruto'dan
Yine geç kaldım Iruka sensei beni yine azarlamaz umarım. Ceketimi alıp hızla evden çıktım,ceketi koşarken giydiğimden önüme bakmıyordum "sonunda giydim" diyip kafamı kaldırmamla birine çarptım. İkimizde yere sıçık gibi yapıştık, böyle lag diye.
Saatime baktımda geç kaldığım aklıma geldi kafamı kaldırdımda ise o kızı yine gördüm geç kaldım ama sanırım buna deydi, üstündeki kıyafet dikkatimi çekti.
Dirseklerini tutarak yerden kalktı, sonrada bana elini uzattı ne yani beni tanımıyormu? korkmuyormu?
Herkez bize bakıyordu bense hala sıçık gibi yerde oturuyorum. Yüzünde samimi bir gülüş var. Gözlerine baktımda Hyuga klanından oldunu anladım benden bir tepki alamayınca, tam eğilip kolumdan tutacaktı ki etrafımızdan birisi...X: ONA DOKUNMAYIN EFENDİM O BİR CANAVAR!!!
Ona hiç aldırış etmeden gözlerini devirip, gülümseyerek beni yerden kaldırdı bense hala şok içindeydim.
Hinata: Merhaba ben Hinata tanıştıma bemnun oldum Naruto
Adımı biliyo?...????????????
Sonra işaret parmağını karnıma koyarak
Hinata :sanada merhaba Kyubi
Kyubi : What didin gülüm????????????????
Hinata : Neyse okula gitmeliyim
O anda saatime kaydı gözüm yarım saat geç kalmışım, Iruka sensei beni mahvedicek!!!!
Kafamı kaldırdımda oda kolumdaki saate bakıp, sonra kendininkine baktı. Tekrar gülümseyerek elimi tutduğunda kalbim hızlanmıştı
Hinata : *Kıkırdar* Saatin bir saat ileride, daha dikkatli olmalısın.
Saatimi düzenleyip yerdeki çantasını almasıyla arkadan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı