Hinatadan
Başımdaki ağrı hâla geçmemiş. Elimde birşey olduğunu hissedince,elimi biraz sıkıp ne olduğunu anlamaya çalışdım.
Biri elimi tutuyordu.
Naruto: Hinata?
Gözlerimi zarzor açtığımda Narutoyu gördüm.
Başımdaki ağrı birazdaha artınca başımı tutarak oturur hâle geçtim.
Herşeyi unuttuğum ve olan herşey aklıma gelince,başım birazdaha ağrıdı.Naruto: İyimisin dattebayo?
Hinata: B-Başım ağrıyor.
Naruto:bTusunade bunun olacağını söylemişdi dattebayo.
Hinata: S-Su alabilirmiyim?
Naruto: Hai.
Bardağı elime aldığımda ellerim çok fazla titriyordu,bardağı düşürecekken elimi tutup içmeme yardım etti. Bardağı elimden alıp kumidinin üzerine koydu.
Yatağımın kenarında oturmaya devam ederken birşey söylemek ister gibiydi.
Naruto: Beni birdaha hatırlamassın diye çok korktum dattebayo. Beni birdaha hatırlamassan, yine dibe çökerim diye çok kork....
Söyledikleri kalbimi acıttı,daha fazla konuşmasına izin vermeden ona sarıldım.
Birkaç saniye sonra oda bana sarıldı. Kendime engel olamayarak elimi saçlarının arasında ilerlettim kendime birazdaha çekip kulağının biraz altına küçük bir öpücük kondurdum. Kendini sıkmaya başladı.
Yüzümde istemsizce bir tebessüm oluştu. Dudaklarımı kulağına yaklaştırıp fısıltıyla konuşdum.
Hinata: Seni seviyorum...
Benden ayrılınca şaşırmıştım. Oturmaya devam ederken buruk bir şekilde konuştu.
Naruto: Agh bende seni seviyorum... d-dostsun.
Hinata: Y-Yanlış anladın, ben sana aşık oldum Naruto-kun.
Kocaman gözleriyle bana döndü, hiç birşey söylemiyor ve hareket etmiyordu.
Hinata: S-Sen eğer beni i-stemessen anlarım.
Bunu düşünmek bile kalbimi acıya itmişken, gerçek olmasını düşünemiyorum bile, gözlerim puslanınca başımı eğdim.
Naruto çenemden tutup başımı kaldırdı. Eliyle göz yaşlarımı silip yine o kocaman gülüşünü sundu.
Dayanamayıp tekrar boynuna sarıldım ağlamamı durduramıyorum.
Naruto: Hey ağlama dattebayo.
Hinata: Eğer b-beni sevmessen anlarım demo... Yanında kalmama izin verirsin deyilmi?
Naruto: Agh.
Ondan ayrılıp gözlerine baktım gülüyordu. Bu beni sevmiyor mu demek? B-Bana acıdığı içinmi yanında kalmama izin veriyor!?
Hinata: B-Bana acıyorsun!
GİT BANA ACIMANA İHTİYACIM YOK!!Tekrar sarıldı ne kadar kurtulmaya çalıştıysamda yapamadım, belkide yapmıyorum.
Ağlamam kesildiği zaman konuşmaya başladı.
Naruto: Sana acımıyorum dattebayo. Hatta sana..... ihtiyaç duyuyorum. Sen beni iğrenç bir hayat'dan kurtardın dattebayo. Hemde hiç iğrenmeden,sana nasıl acıyabilirimki? Sana hayranım, aşığım, tutkunum ve daha bir çok şey..... ve bende seni seviyorum Hinata.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı