Hinatadan
Portakal kokusu ve günler sonra kendini gösterip, gözlerime tacizde bulunan güneşle gözlerimi açtım.
Narutonun üstünde yatıyorum diyebilirim. Gözlerinin önüne gelen saçlarını çektim, fark ettimde o sanki benim gibi, onunla yakın olmam sanki doğal birşey gibi,sanki doğrusu buymuş gibi, onun yanımda kendimi çok kırılgan hissediyorum. Muhtaç gibi.
Belime sardığı kollarını çekip kalktım. Esneyerek banyoya gittim, elimi yüzümü yıkayıp mutfağa ilerledim. Kahvaltı hazırlayıp evi topladım.
Üstümü deyişmek için Narutonun odasına ilerlerken kapı çaldı. Kesinlikle geceliğimle açamam. Hemen Narutonun odasına gidip kapıyı kapattım.
Narutodan
Birinin, kapımla savaşa girmiş gibi çalması üzerine uyanmak zorunda kaldım. İki büklüm kapıya ilerledim.
Naruto: SABAHIN BU SAATİNDE HANGİ BAKASIN SEN HA DATTEBAYO!
Kapıyı bağırarak açtım Sasuke içeri girdi sabah ,sabah derdi ne bu bakanın.
Naruto: Hey baka! Ne diye geldin'tebayo.
Mutfağa girip masanın üzerindeki harika görünen kahvaltıdan, ağzına bir şeyler attı.
Sasuke: Evde canım sıkıldı. Güzel kahvaltı.
Sasuke birden durdu ,önce havayı kokladı sonra yanıma gelip biraz eyilerek üstümü kokladı. Anlamayan bakışlarla bana bakarken konuştu.
Sasuke: Sen ve evin çiçek kokuyor, neden?
Narutp: Hinata...
Sasuke:Nande?
Evin içinde Hinatayı aramaya başladım. Sasukede arkamdan gelip ,ne arıyorsun diyordu.
En son benim odam kaldı, kapıyı açmaya çalıştığımda kilitiydi kapıyı tıklatıp seslendim.
Naruto: Hinata iyimisin dattebayo?
Hinata: N-Naruto-kun üstümü giyiniyorum.
Naruto: Agh rahatsız ettiğim için üzgünüm dattebayo.
Arkamı döndüğümde, Sasukenin sırıtan yüzüyle karşılaştım.
Sasuke: Naarutoo?
Sasukeyi kolundan tutup kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açıp dışarı çıktık.
Sasuke: Ne o eve kızmı atıyosun şimdide?
Naruto: Baka ne alakası var. Hinatanın evi yağmalanmış dattebayo!
Sasuke: Nande!
Ağzını kapatıp sus işareti yaptım.
Naruto: Baka sessiz ol ,Hinata bilmiyor. Nejiyle bir yalan uydurup burda kalmasını sağladık, evi o şekilde görmesini istemiyorlar'tebayo.
sasuke: Anladım. Rahatsız etmesem daha iyi.
Naruto: Hai.
İçeri girip mutfağa ilerledim.
Hinata: Ohayo Naruto-kun. Gelen kimdi?
Naruto: Ogh Hinata. Ohayo, Sasuke canı sıkılmış benimle uğraşıyor'tebayo.Masaya birkaç şey daha koyup oturdu. Bende oturduğumda kahvaltı yaptık.
Hinata masayı toplarken bende üstümü deyişmek için odaya ilerledim,düşünüyorum da Hinata benim ailem gibi, sanki benim gibi,bana ait gibi anne gibi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
Genel KurguCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı