Kamp1.Gün

942 55 56
                                    

Ara yorum istiyorum arkideş ︶︿︶

Hinatadan

Gözlerimi açtığımda çadırımdaydım. Tulumumdan çıkıp ayağa kalktım. Henüz çok erkendi. Güneş doğmamıştı ama etraf aydınlıktı. Kedi gibi durduğumdan belimden aşşağısı çadırın içinde, geriside çadırın dışında. Çadırın dışına çıkıp iyice gerindim. Çam kokusu ciğerlerimi hem yakıyor, hemde ferahlatıyor. Ormana doğru ilerlemeye başladı. Sanırım doğada henüz uyanmamış.

Baya bir dolaşmıştım ve az önce görmediğim dal yüzünden yere yapıştım. Ellerimde ve dizlerimde bir kaç çizik vardı. Geri dönmem gerekiyor. Bu sefer farklı bir yerden ilerledim. Birazdaha ilerlediğimde önüme çıkan göl beni huzura kavuşturdu. Kirli yerlerimi suyla temizledikten sonra kampa geri döndüm.
Dönmez olaydım ,Neji nii-san çadırımın önünde bir sağa bir sola gidiyor Naruto ise benim çadırıma bitişik olan bir çadırın önüne oturmuş baya düşünceli görünüyordu. İyiki gitmeden önce not bıraktın yoksa burası cehennem alanına dönerdi.

Yavaş adımlarla onlara doğru ilerledim.
Neji beni görür görmez ,yanıma gelip sıkıca sarıldı.

Neji: Kendini merak ettirmekten zevkmi alıyorsun?

Hinata: Not bıraktım ama!

Neji:Yalnız gitmişsin ,ya kaybolsaydın. Babana nasıl hesap verirdim!?

Hinata:Tamam ben iyiyim ,bu kadar endişelenme.

Narutodan

Uyandığımda güneş yeni doğuyordu. Çadırdan kafamı çıkarıp etrafa baktım ses yok. Geri çadıra girip üstümü deyişmeye karar verdim.
Valizi açtım ama açmaz olaydım. Sütyenler iç çamaşırları kız kıyafetleri...
Sütyenin büyüklüğüne bakılacak olursa Hinatanın ve valizi açtığımdan beri beni mayhoş eden kokuyu bir kez daha içime çektim.

Kyubi: Ne yapıyonlan gizli sapık seni!

Haklı lan ne yapıyom ben iyice.                 ero-sennine bağladım dattebayo. Valizi kapatıp dışarı çıktım. Hinatanın çadırına baktığımda üstünde küçük bir not buldum.

Ormanda biraz yürüyüşe çıkıyorum merak etmeyin

Hinata

Bir süre sonra millet ayaklanmaya başladı. Neji yanıma geldiğinde ona notu gösterdim. Bir sağa bir sola gitmeye başladı bense valizi ne yapıcağımı düşünüyorum. Valizler karışmış desem içini gördüğümü anlar ve benden günlerce kaçar. Başka bir şey bulmalıyım, keşke kimse yokken deyiştirseydim. Gerçi bu iyi bir şey deyil, yakalansaydım daha kötü olurdu.
İçeri girip valize baktım inceledim eğer üstünde ona ait bir şey varsa diye. Tombala arkada fermuarlı yerde Hinata yazan küçük bir anahtarlık gibi bir şey vardı bu iyiydi hemde çok iyi dattebayo. Dışarı çıkıp çadırımın önüne oturup bu sefer Hinatayı düşünmeye başladım.
En sonunda gelmişti Neji hemen gidip sarıldı ben hala oturuyorum onu baştan aşağı süzdem. Gayet çekici bir kız güzel narin düşünceli. Ve beni iyi hissettiriyor. Onunla olmak iyi hissettiriyor. Ve sanırım ben ilk defa aşık oluyorum. Belkide oldum bile. En sonunda yerimden kalkıp çadırıma giderken seslice Hinataya seslendim.

Naruto: Hey Hinata valizlerimiz karışmış dattebayo.

Valizi onun çadırının önüne koydum. Nejiden ayrılıp yanıma geldi, biraz kızarık yüzüyle konuşmaya başladı.

Hinata:Şey içinemi baktın?

Valizi ters çevirip ona anahtarlığı gösterdim.

Naruto:Hayır ,bu benim olmadığını gösteriyor zaten dattebayo.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin