ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ÇOĞU ZAMAN NE YAZDIĞIMI UNUTTUĞUMU SÖYLEMEM GEREK. DOĞAL OLARAK BAZI YERLER KARIŞIYOR AYRICA BÖLÜMLERİ HERZAMAN TELEFONDAN YAZIYORUM VE T9 MADURUYUM, YANİ YAZIM YANLIŞLARIMI AFFETMENİZİ İSTİYORUM.
Bu arada eğer Hinatanın neyi ne ara yaptığını merak edebilirsiniz bende ediyorum :D o işini geceleri hallediyor. Okuduysanız teşekkür ediyorum.Hinatadan
Naruto: Buna inanamıyorum dattebayo!
X: Üzgünüm efendim çalışanlar siparişinizi yanlış almış lütfen affedin...
Önümdeki kapşonlulardan bana uygun bedenli olanı alıp giydim. Naruto ve dükkan sahibi, şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı.
Hinata: Ne? Senin yüzünden üstüme ince bir şey giydim ve üşüyorum.
Naruto: Demo...
Hinata:Evet üstünde UZUMAKİ yazıyor nolmuş? Sen zaten benim sevgilim değilmisin.....
Naruto: Hai. Hai kızma dattebayo.
Narutoda üstünde HYUGA yazan kapşonluyu alıp giydi.
Naruto: Nasıl oldu dattebayo?
Hinata: Çakma Hyuga*Güler*
Naruto:*Kurnaz gülüş* Hoşuna gitti yani dattebayo.
Üstümüzde Naruto'nun anlattığına göre kendi klanlarımızın ismi yazması gerekirken onunkinde Hyuga benimkinde Uzumaki yazıyor.
Konuşurken bir yandanda üstümüzdekilerin parasını ödedi, bitirdiğinde ise daha benim konuşmama fırsat bile vermeden beni omzuna aldı.
Hinata: AAAA! NARUTO İNDİR BENİ!
Naruto: Mmmm... İie. (Hayır)
Hinata: Naruto hadi indir beni biri görürde babama derse ben biterim! Ha hadi aşkım...
Beni aniden indirince dengemi kaybedip düşüyordumki Naruto bellimden sarılıp kendine çekti.
Naruto: Sen az önce ne dedin dattebayo?
Hinata: Ne dedim?
Naruto: Aşkım dedin, içerde sevgilim dedin.
Hinata:*Yürümeye başlar* Eee... nolmuş yani dediysem? İstemiyorsan.....
Naruto: İie, iie ben öyle demek istemedim dattebayo yanlış anladın.
Hinata: İyi o zaman. Ne yapalım?
Naruto: Bilmem'tebayo.
Elimi tuttu.
Naruto: Gezelim?
Hinata:..Hai.
Sasuke: HEY USURATONKACHİ!
Naruto: Agh? Ne var?
Sasuke: Tusunade çağırdı.
Naruto: Kısso Hinatayla gezicek...
Sasuke: Sonra gezersiniz, göreve gitmeliyiz.
Hinata: Hadi Naruto git, döndüğünde birşeyler yaparız.
Naruto: Aghh...Vakarimas.
Onlar uzaklaşırken bende yapacaklar listemi cabimden çıkardım.
1- Herkese iyi olduğunu göster.
İnoyu arayıp buluşmak istesem kesinlikle herkezi toplar. Önce buna uygun bir yer bulmalıyım, kebabcıya gidebiliriz aslında ,hem Choji buna çok sevinir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı