İlahi bakış açısı
Hinata: S-Sen...?
...: Bende seni çok özledim. O gün beni bırakmandan sonra hep seni ve güzel göğüs...
Hinata: Derhâl çık burdan !
...: Hadi ama naz yapma. Sen bir prensessin bende önemli biri olduğuma göre bence biz birlikte olma...
Hinata: O zaman görevde olduğum için sana dokunamamıştım demo şuanda sen evime izinsiz giren bir sapıksın.
...: Biraz sonra çok zevk alıcaksın.
Hinata: Ölmek falanmı istiyorsun sen?
...: Senin gibi narin biri ,benim altımda çok zevk alabilir oysa ki.
Hinata: Menma! sınırlarını aşıyorsun! Hemen burdan çık yoksa senin için çok geç olur.
Menma Hinatanın ince beline sarılıp erlkekliğine bastırdı.
Menma: Eminim benimki kadar büyük olanını hissetmedin. Neydi o sarı çocuğun adı... Her neyse eminim benimki onunkinden daha büyüktür.
Menma elinin birini Hinatanın kalçalarına indirip sıkarken daha çok kendine bastırdı.
Menma: Kalçaların çok güzelmiş.
Hinatanın kulağına eğilip fısıldadı.
Menma: Eminim duvarlarında çok güzeldir.
Hinatayı sertçe duvarla arasına aldığında Hinatanın gölge kopyası yok oldu.
(Çok sövdünüzmü doğru söyleyin )
Hinata elindeki kunaiyi Menmanın arkadan boynuna dayadı.
Hinata: Son şansın.
Menma: Tch. O küçük penisliyi seviyormusun yoksa.
Hinata: Agh. Ayrıca seninkinden daha büyük.
Menma: Onunla yattın yani, Sürtük.
Hinata: Bu seni alakadar etmez.
Menma: Hadi ama bari tek seferlik olsunun ha?
Hinata: Sen kaşındın.
Hinata ani bir atakla elinde tuttuğu uzun iple ,Menmanın kollarını ve bacaklarını bağladı. Menma ağız üstü yatarken Hinatada üstündeki uzun sabahlığıyla karşısındaki duvara yaslanarak oturdu. Dizinin birini kendine çektiğinde saten olan geceliği pürüzsüz olan bacağından sıyrıldı. Sağ kolunuda kendine çektiği dizinin üzerine koydu. Elindeki kırmızı elmaya bakmaya başladı.
Menma: Onunla yatmadığın belli. Peki nerden biliyorsun benimkinden....
Hinata: Çok yakın olduğumuz oldu diyelim.
(Hani Gaara bunları kumuyla sarmıştı, kampta.)
Menma: Benimle ne yapıcaksın peki?
Hinata: Birkaç görevli ninja seni geldiğin yere postalıycak.
Menma: Beni tutabileceklerini mi sanıyorsun!?
Hinata: Hayır demo ,geri dönecek kadar aptal'da olmamalısın. Değilmi?
Menma: Senin gibi sexi bir şey için tabikide geri dönücem.
ANBU: Hinata-sama.
Hinata: Sonunda geldiniz.
ANBU: getir.
ANBU2: Hai.
Emir alan ANBU camdan çıkıp bir kaç dakika sonra ensesinden tuttuğu Narutoyla geri döndü. ANBU, Naruto'yu bıraktığında yere kalça üstü düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı