Gommen

620 41 268
                                    

Bol bol ara yorum istiyorum

İlahi bakış açısı

Naruto uyandığında Hinataya yanında göremeyince korkarak yataktan kalktı.
Hızla odadan çıkık merdivenlerden aşağıya indi, mutfağa ve baktı fakat Hinatadan eser yoktu.  Gittikce telaşlanırken dış kapının kilidinin açılma sesini duydu.

Mutfaktan çıkıp direk dış kapıya yöneldi, Hinata elindeki poşetlerle kapıyı kapatıyordu.

Naruto sakinleşmiş ve içini kaplayan huzurla Hinataya yaklaştı.

Hinata: O-Ohayo N-Naruto-kun.

Naruto, Hinatanın neden birden böyle utangaç davrandığını anlamasada bu durum hoşuna gitmiş di. 

Hinataya biraz daha yaklaşıp yüzlerini yaklaştı, Hinata elindeki poşetleri bırakıp yutkundu. Naruto'nun yüzünde anlayamadığı çapkın bir bakış gittikce kendini belli eder olmuştu aniden.

Hinata: Ü-Üstünü giyin, h-hasta olabilirsin.

Naruto kendine kısa bir bakış atıp sırıttı. Hinatanın ağzındaki şekerin çubuğunu tuttu

Naruto: Tabına bakabilirmiyim?

Hinata ağzını yavaşca açıp Naruto'nun ağzındaki şekeri almasına izin verdi.

Naruto şekeri aldığında diyer elini kapıya koyarak Hinatanın alanını iyice kısıtladı, Hinata ise yüzünün daha fazla kızarmasıyla  birlikte  sanki mümkünmüş gibi biraz daha fazla kapıya sindi.

Bu durum Naruto'nun gittikçe hoşuna giderken sırıtmasına engel olamıyordu. 
Hinata birşey  demek  üzereydi  ki  Naruto  ona  bu  fırsatı  vermeden  dudaklarına  yapıştı. Diliyle  Hinatanın  dudaklarını  yalayarak  dudaklarını  bir  kaç  santim  ayırdı.

Naruto: Tadı  çok  güzelmiş'tebayo.

Hinata  buna  gözlerini şaşkınlıkla ayırması ve  yanaklarının  kızarmasıyla  tepki  gösterebildi.
Naruto şekeri  birkez  yaladıktan  sonra  Hinatanın  şaşkınlıktan  açık  olan  ağzına  verdi.

Naruto: Arigatto.

(Y. N: Yaktım  ortalığı. = ̄ω ̄=)

Hinata  hızlanan  kalbinin  sakinlemesini  beklerken Naruto üst  kata  çıkmaya  başladı.

Bir  süre  sonra  Hinata  yerdeki  poşetleri  alarak  mutfağa  ilerledi.

Narutodan

İç ses: Oooo ~

Kurama: Ben bir an kız utançtan ölücek sandım.

İç ses: Vay  be  Naruto  sende  ne  cevherler  varmış.

Naruto: Agh  utandırmayın  beni  dattebayo!

Kurama: Tadı  güzel  ha~

İç  ses: Seni  seni~

Naruto: Sussanıza  dattebayo!

Nerde  benim  kıyafetlerim?
Nerde,nerde, nerde.....

~30 dk  sonra~

Nerde  bu  t-shirt!? En  fazla  nereye  gidebilirim!? Ninja  silahlarımda  yok!

Naruto: HİNATAA  T-SHİRT  ÜM  YOK  TEBAYO!

Naruto: HİNATA  CEKETİMİDE  BULAMIYORUM  TEBAYO~

Naroto: HİNATAA~! HİNATA  SİLAHLARIM  YOK  DATTEBAYO!

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin