Nejiden
Hinatayı nekadar saklamaya çalışsamda olmuyor. Sürekli Narutoyla zaman geçiriyor. Tamam iyi çocuk falan ama fırsatcının teki. Dün ucuz yırttım, Tentenle tam öpüşücez, süpriz yumurta gibi ortaya çıktı. Kız onun yüzünden çadırından çıkmıyor. Çıksa bile, beni görünce kıpkırmızı olup kaçıyor. Bunlar yine göle gidicez diye birşeyler demişti. En iyisi yanlarında gitmek. Kuzenimi kimseye yâr etmem lan ben.
Bir arada Tentenle konuşmam lazım.Narutodan
Rüyamda ne gördüğümü hatırlayamamamın sitresi ile çadırdan çıktım, herkez çoktan uyanmış. Kambur bir şekilde etrafa boş boş bakınmaya başladım.
Hinata: Ohayo! Naruto-kun!
Hinatanın birden karşımda belirmesiyle korkuyla geriledim ama ayağım bir şeye takılınca
geriye doğru düşmeye başladım.(Şimdi hayal edin geriye doğru 75° lik açıyla tek ayağı üstünde kollarıyla geriye doğru kulaç atıyor ve suratında anlatılmaz komik bir ifade)
Kolumdan birinin tutup çekmesiyle ucuz atlattım.
Hinata: Daha dikkatli olmalısın Naruto-kun.
Naruto: Ah! Arigatto Hinata ayrıca ohayo dattebayo!
Hinata: Sana su ve kahvaltı getirdim. Önce suyla yüzünü yıka istersen.
Suyu elime döktü bende yüzümü yıkadım.
Naruto: Arigatto.
hinata: Bu arada ben millete söyledim. Gelmek isteyenler hazırlanıyor, kahvaltını yaptıktan sonra sende hazırlan.
Naruto:Nereye?
Hinata: Yüzmek için mayomu giymeliyim Naruto-kun.
Naruto: H-Hai
Bana gülümseyip çadırına girdi.
BendeHinatanın hazırladığı her halinden belli olan kahvaltımı yapıp hazırlanmak için çadıra girdim, bir şort giydim üstümede t-shirt ve ceket giyip çıktım. Bizim kızlar ,ikide üst sınıfdan kız. zaten bizim sinifın hepsi geliyor. Oha lan Shikamaru bile geliyo ,kesin Temari içindir.
Neyse ,Hinatanın bana seslenip el sallamasıyla yanına gittim. Neji bana tip tip bakıyor hâlâ. Derdi ne bunun.İç ses:Hinata....
Naruto:Lan siz ne ara..
Kyubi:Hihhihhiii
İç ses:Maymuncukla açtı...
Kyubi:Lann!
İç ses: ...
Naruto: Bunu sonra görüşücez!
Hinata birden koluma girince afalladım. Beni sürükleyerek ilerliyordu.
Hinata: Naruto-kun sen uyandığına emin misin?
Güidüm.
Naruto:Dalmışım sadece.
Hinatadan
Naruto garip davranıyor. Sürekli kendi kendine kızıyor ve ruh hâli çok çabuk değişiyor.
Guruba en sonunda yetiştik ,burası çok güzel bir yer telefonumu çıkardım.Hinata:Naruto-Kun fotoğraf çekilelim mi?
Beni ikiletmeden yanıma geldi.
(Medya)Kızlar üstünü çıkarırken erkekler çoktan üstünü çıkarıp göle atlamış bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı