Orichimaru'nun pilanları

542 33 35
                                    

Narutodan

Rahat ve güzel kokulu olan yerden bir türlü gözümü açamazken en son hatırladığım şeyin marketteki ramenlerle bakışmak oluşum garip geliyor. En sonunda gözlerimi açtığımda mavi ve beyazın hakim olduğu bir odada olduğumu gördüm yatakta doğrulurken kapı kolunu aşağı inmesiyle kapıya odaklandım.

Hinata:Agh uyandın demek bende kahvaltıyı hazırlıycaktım. Naruto?  Sen...iyimisin?

Ona tam olarak açamadığım gözlerimle bakmaya devam ederken Hinata hemen yanıma gelip elini alnıma koydu.

Hinata:Hhh!  Senin ateşin var! Hende çok! 

Beni yatağa geri yatırdı ve üzerimi örttü.

Hinata:Ben senin için ilaç hazırlıycam sende yataktan çıkmıycaksın.

Naruto:Sakurayı..çağır o tıbbi nin...

Hinata:1. Bende tıbbi ninjayım 2. Gırip yeşil çakrayla tedavi edilmez. Burda kal ve yataktan çıkma.

Naruto:Sen nasıl istersen dattebayo...

Odadan hemen çıkıp gitti bense tavanla çok romantik anlar yaşıyorum.

Kyubi: Ne romantizimi lan resmen birazdan düğünün olucak ( ̄∀ ̄)

İç ses:Ooooo... Laaf soktuuu ^O^

Kyubi: Bir kızın sözünümü dinliyorsun velet ha!?

İç ses: Uuuuu yine laf soktuuu. EE şey yalnız çok güzel kız.

Kyubi:Harbidende ha hele göğüsleri ~T_T~

Naruto:Gerçektenmi bu mu yani dattebayo?

Kyubi: Eee yani ne bekliyodunki?

Naruto: Agh... * Herzaman Kyubi ve İç sesini kapattığı parmaklıklar ardına kendisi girer ve sırtını dönüp oturur. *

İç ses:Beğendinmi yaptığını al işte küstü!
Kyubi:Bak piçe bak, sen sanki bir şey demedin!

Naruto:*Başını daha çok eğer derin bir nefes alıp verir ayrıca mor çizgiler*

Hinatadan

Üstümü deyişip odadan çıktığımda Naruto'yu kontrol etme isteğiyle odaya ilerledim.

Hinata:Agh uyandın demek bende kahvaltıyı hazırlıycaktım. Naruto?  Sen...iyimisin?

Hinata:Hhh!  Senin ateşin var! Hende çok! 

Hinata:Ben senin için ilaç hazırlıycam sende yataktan çıkmıycaksın.

Naruto:Sakurayı..çağır o tıbbi nin...

Hinata:1. Bende tıbbi ninyjayım 2. Gırip yeşil çakrayla tedavi edilmez. Burda kal ve yataktan çıkma.

Naruto:Sen nasıl istersen dattebayo...

Odadan hemen çıkıp Naruto için sıcak bir şeyler ve güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Nasıl o kadar atesi çıktığını bir türlü anlamıyorum.

Kahvaltıyla tam yukarı çıkacakken kapı çaldığı için kahvaltı tepsisini masaya bırakıp kapıya yöneldim.

Kapıyı açmamla içeriye Byakuganını etkinlestirmis savaş pozisyonunda içeri balıklama dalan Neji hemen etrafa bakınmaya başladı.

Neji: Nerde o, niye yine senin evinde ,evi yokmu ne hakla burda!!!!?

Bense umutsuzca peşinden giderken onun sorularının arasında açıklama yapmaya çalışaya çalışıyorum.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin