9 Yaşında

529 36 19
                                    

İtachiden

Saat 8 oldu fakat gece çiçeyi hala ameliyatta. Öğrendiğime göre o ipe benzeyen şeyler ,gece çiçeğinin çakra ve sinir sistemine zarar vermis. Ameliyat odasını önünde bekliyorum. Vücudum direncini çoktan kaybetti ,gerçi bu halimle bile büyük bir yıkım yapabilirim.

Ameliyat odasından Tusunade-sama çıkınca zarzor kalkıp yanına gittim.

İtachi: O nasıl?

Tusunade: Pek iyi deyil. Çakra sistemi zarar görmüş, beynindeki sinir sistemleride kötü durumda. Hafıza kaybı yaşayacaktır ama nekadar şeyi unutur bilmiyorum.

İtachi: Anladım. Onu görebilirmiyim?

Tusunade: Tabi zaten senin odana götürecekler. Sen git onuda birazdan çıkarırlar.

İtachi: Hai.

Odama doğru ilerledim. İçeri girip yüzüm kapıya dönük yatağıma oturdum.

İtachi: Gece çiçeyi solmiycaksın deyilmi?

Birazdaha kendimle tartıştıkdan sonra kapı açıldı, içeriye sedyeyle Hinatayı getirdiler. Bir çiçek nasıl bu duruma gelebilirki? O şeyleri içinden çıkarmak için heryerini kesmiş olduklarının farkındayım,şimdi ise heryeri sarılı.

Benim yatağımın yanına getirip gittiler. Yavaşça yerimden kalkıp yanına gittim, hâla baygındı üstünü örttüm. Yanına oturup elini tuttum.

İtachi: Hadi ama gece çiçeyi,abinimi üzücekin sen? Uyan, uyan ve iyi ol.

Kapı açılıp içeri bir hemşire girdi.

X: İzninizle Hinata-samanın. Kontrollerini yapmalıyım.

Hinatanın elini yavaşça bırakıp kendi yatağıma oturdum.

Hemşire Hinatayla ilgilenirken elime telefonumu aldım, kıyafetlerim kirli ve yırtık olduğundan yenilerine ihtiyacım var sasukeye mesaj attım.

İtashi: Sasuke bana yeni kıyafetler getir, birde Hinata için bulmayı dene, hastanedeyiz kimseye birşey söyleme.
Bir süre sonra Sasukeden mesaj aldım.

Sasuke: Sen tamamda Hinata?

İtachi: Yap birşeyler.

Sasuke: Sakura ordadır ,ona de ben blamam.

X: Hinata-samanın kontrolleri tamam, sizede bakmalıyım.

Öyle diyince oturduğım yerde t-shirt ümü çıkardım. Hemşire kızardı, gayet normal birşey tabi.

Vücudumdaki eziklere ve morluklara kırem sürüp sardı.

Hinata gözlerini açmaya başlayınca, önümdeki hemşireyi kenara itip Hinatanın yatağının kenarına oturdum,elini tuttum.

İtachi: Hey gece çiçeyi!? İyimisin ha?

Hinata: Nii.... chan.

İtachi: Chanmı?

Hinata: Burası neresi?

İtachi: Konahadayız...

Hinata: Gerçektenmi nii-chan beni anneme götürürmüsün? Lütfen...

İtachi: Hinata sen ha...

X: İtachi-san! Sizinle konuşsak iyi olur.

Yerimden kalkıp peşinden gittim, odadan çıktığımızda kapının önünde durup kapıyı kapattı. Kollarımı önümde bağladım.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin