Hinatadan
Uyanmamın sebebi üstümde deli gibi zıpkayan portakal ve Hanabi.
Hanabi: Sonunda uyandin oni-chan!
Başım patlayacak gibi ağrıyor ve Hanabiyi dinlemek zorundayım. Bir dakika ya Hanabimi kızlara ne oldu kampa ne oldu ya!?
Hinata: Hanabi! Benim burda ne işim var?!
Hemen telefonu aramaya başladım.
Hanabinin elinde görünce hemen alıp Önüme ilk gelen numarayı aradım.Hinata: Sakura! Dün ne oldu!?
Sakura: Bende bilmiyorum! Anneme sorucam ,ben seni sonra ararım.
Burnuma portakallı erkeksi bir koku geldi.
Hanabi: Seni dün akşam. Naruto-nii getirdi.
Hinata: NE!?
Harane: Ne diye bağrışıyorsunuz sabah sabah?!
Hinata: Ki-chan ben nasıl geldim?
Annem imali imalı yanıma gelip yatağıma oturdu.
Harane: Naruto adında bir çocuk getirdi seni. Dün hava sertleşince birileriyle sizi kontrole gitmişler,çadırların dayanmayacağını anlayınca sizi konohaya getirmişler.seni odana kadar taşıdı.
Hanabi: Hatta üstünü bile o örttü ve gözlerin için kıremlerini sürmemizi istedi.
Harane: Babanda sevdi o çocuğu, beyfendi biri olduğunu söyledi.
Hiashi: HARANE! BAĞZI TOMARLARIMI BULAMIYORUM GELİRMİSİN?!
Harane: GELİYORUM!
Annem odadan çıkınca Hanabiyle yalnız kaldım.
Hanabi: Sen uyanmadan bandajları çıkarmamı yine o söyledi.
Kapıya doğru ilerledi Portakalda peşinden gidiyordu. Kapıda durup bana döndü.
Hanabi: Bu arada ceket yakışmış.
Diyerek çıkıp kapıyı kapattı.
Üstüme baktığımda Naruto-kun un celeti vardı. Oha o zaman benim gördüğüm şey rüya değildi!Hinata hatıraları:
Naruto-kun un kucağındayım bir yere gidiyoruz hava gittikce soğuyor Naruto-kun a iyice sokuluyorum.
Hinata: Naruto-kun ben üşüyorum
Naruto bana kısa bir bakuş atıp bir dalda durdu beni kucağından indirip ceketini çıkardı.
Hinata: Sen?
Naruto: Merak etme.
Ceketini bana giydirip tekrar kucağına aldı ilerlemeye devam etti yine ona sokuldum.
Hinata: Naruto-kun beni bırakma olurmu, sen çok iyi birisin.
Naruto: Merak etme ben hep yanındayım bir söz verdik deyilmi?
*uyuya kalır*
Yani ben Naruto-kun a bunları gerçekten söyledimmi!
Telefonum çalmaya başlayınca hemen açtım.Sakura:Hinata annem sarışın mavi gözlü birinin beni getirip duman olduğunu söyledi.
Hinata: Muhtemelen Naruto-kun un gölge kopyasıdır. Beni de Naruto-kun getirmiş.
Sakura: Kopyamı ?
Hinata:Sanmıyorum. Odama kadar bırakmış,sonrada gitmiş. Konferansa alsana İno ve Tenteni Merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı