Savaş

511 40 79
                                    

ilahi bakış açısı:

Naruto: HİNATAAAAA!!!!

Konoha Orichimaru ölmeden hayata geçirdiği deneklerin ani saldırısına uğramış, fazla kayıplar vermeye başlamışdı.  Tüm Konoha Ninjaları elinden geleni yapıyordu fakat karşılarında'ki mutasyona uğramış insan veya yaratıkların bir çoğunun ne hızına nede gücüne erişebiliyorlardı. Naruto ise kanlar içinde baygın bir şekilde yatan Hinataya kollarını daha sıkı sardı, kokusunu içine çekti. Hinatayı kucağına alarak ilerlemeye başladı, onu sığınaktaki tıbbi Ninjalara verdi ve gitmeden önce ise meleğinin kulağına şu sözleri fısıldadı.

Naruto: Sana söz veriyorum Hinata hepsini yok edicem...

O anda Hinata gözlerini bir şekilde açtı ve elini Naruto'nun yanağına koydu ve kolağına zar zor şu kelimeleri söyledi.

Hinata: Sana...inanıyorum...

Hinata bedenin'deki acıya aldırmadan Narutonun yanağına kısa bir buse bıraktı, Naruto ise Hinatanın dudaklarına bir buğse bıraktı ve alnını Hinatanın alnıyla birleyştirdi.

Naruto: Söz veriyorum onları yok edicem dattebayo!

Naruto,Hinatayı birkez daha öpüp sığınaktan çıktı, babasının heykelinin üzerine çıkarak Konahaya baktı. Onları mahvedicekti hemde hepsini,arkadaşları ,ailesi olan isanlar, köyü ve sevdiği insan onlar yüzüne zarar görmüştü. Şimdi onlar yok olmalıydı.

Naruto: Oi Kurama sanırım artık ne zamandır çalıştığımız şeyi uygulama zamanı geldei dattebayo.

Kurama: Bana gerçek adımla seslendiğine göre durum  çok kötü olmalı.

Naruto: ....

Kurama: Sana çakramı vericem demo dikkatli kullan.

Naruto: Agh 

Naruto biju moduna dönüşerek heykelin üzerinden aşağıya atladı.
 
Naruto: TAJU KAGE BUNSHİN NO JUYSU.
Bitirelim şu işi dattebeyo!

Narutolar: Ogh!!

Naruto: köyün hertatafına dağılarak hem yardım etmeye hemde o canavarları yok etmeye başladı.

Tusunade: Naruto...

Naruto: Tusunade ba-chan siz yaralılarla ilgilen, bunları ben hallederim dattebayo.

Tusunade: Biju moduna geçebildinmi!?

Naruto: Agh.

Kakashi: Tusunade-sama Kuzey cephesi Naruto sayesinde temizlendi.

Asuma: Batıda temiz.

Kurenai: TUSUNADE-SAMAA DOĞU CEPHESİNDE SORUN VAR!!

Önümdeki yaratığa son darbeyi vurup yere düşmek üzere olan kurenai sensein yanına koştuma. Kucağıma alıp Asuma senseye verdim.

Naruto: Ba-chan burasıda temizlendi, sen Kurenai sense ile ilgilen.  Ben doğu cephesine gidiyorum.

Kakashi: Bende geliyorum Gai de o cephede.

Naruto: Hai.

Kakashi sense ile birlikde doğu cephesine ilerlemeye başladık.

Kakashi: Ne zamandır Kyuubiyi kullanabiliyorsun?

Naruto: Kurama.

Kakashi: Ha?

Naruto: Adı Kurama,  Kyuubi deyil ve uzun bir süredir çakrasını kullana biliyorum dattebayo.  Gerçi duvarlarını yıkmak biraz zor oldu. Demo o içinde iyi biri.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin