≧﹏≦ ~T_T~~^O^~﹋o﹋= ̄ω ̄=Narutodan
Güneş onca kara bulutların ardından resmen gözlerime tecavüz etmek için geçerken uyanmamın bir nedenide durmaksızın çalan telefon.
Sesin geldiği noktaya uzanıcakken üstümdeki belli belirsiz olan ağırlıkla durdum. Gözlerimi hafif açıp baktığımda Hinatayı gördüm.
Üstümüzdeki örtüyü açıp onu yanıma yatırdım, üstünü tekrar örtüp halâ çalmakta olan telefonu elime aldım.
-Neji-32 cevapsız.
Bunu geç dattebayo.
-Kiba-6 cevapsız.
Ve birçok kişiden mesaj. Okumasam daha iyi belki kızlar özel birşeyler yazmıştır 'da Kiba ne âlaka?
Telefonu sessize alıp tekrar yatağa girip Hinatayı kendime çektim.
Hala üstünde olan yabancı kokuyu istemsizce içime çektim. Alışamadım onun bu kokusuna. O anda kucağımda kıpırdanmaya başladı, onu izlemeye devam ederken yavaşca gözlerini aralayıp tebessüm ederek bana sarıldı.Hinata:Ohayo
Naruto:Ohayo'tebayo.
Yanağımı öptükten sonra yataktan kalkıp banyoya ilerledi. Yataktan kalkıp mutfağa yiyecek birşeylerin olup olmadığına baktım ve sonuç yine aynı, hiç birşey yok dattebayo!
Hinata: Naruto sanırım benim gitmem gerek Neji-nii aramış ve aramaya devam ediyor.
Dedi elindeki telefonu sallayarak.
Naruto:Zaten dolapta bomboş, beraber çıkalım dattebayo.
Hinata:Hai, demo önce üzerini deyiştir halâ görevde giydiğin kıyafetlerlesin.
Naruto:Hai hemen geliyorum'tebayo.
Turuncu pantol ve siyah bol bir badi giyip Hinatanın yanına döndüm, Hinata ise beni görür görmez kaşlarını çattı.
Naruto:Iıı.. Hinata...bir sorunmu var dattebayo?
Hinata:Birde soruyorsun! Git üstüne ceket al!
Bu tepkisi hoşuma gitmişti, beline sarılıp kendime çektim.
Naruto: Sen benimi düşünüyosun dattebayo ha?
Hinata:tabikide seni düşünüyorum, şimdi git üstüne bir şey al.
Dudaklarından kısaca öpüp ceketim için odama ilerledim. Döndüğümde Hinata telefonda konuşuyordu.
Hinata:Neden ben?
. . .
Hinata:Ya tamamda benden başka kızmı yok?
. . .
Hinata:Off... Hai, birazdan dangocuda buluşalım.
Naruto:O kim'tebayo?
Hinata:Agh Naruto gelmişsin hadi çıkalım.
Öyle olsun bakalım Hinata.
Naruto:Eee... Nereye gidiyoruz dattebayo?
Hinata:Şey...benim birisiyle buluşmaya gitmem gerek. Başka birgün birşeyler yapsak olmazmı?
Naruto:Aagh... Peki bu kişi erkekmi kızmı'tebayo?
Hinata:Erkek ama kızma tamammı?
Naruto:Kim bu erkek dattebayo?
Hinata:Bunu söyleyemem şimdi, demo zamanı gelince söylerim. Şimdi söylememe izin yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı