İvlt bol bol yorum yapmanız dileğiyle;)
Hinatadan
Sabah uyanıp Naruto için kek ve hamur işi birşeyler hazırlayıp odama hazırlanmak için ilerledim.
Kedi çoraplarımın üzerine dizimin 10cm üstünde dar siyah bir şort, üst olarakda beyaz büstiyer ve toz pembe diz hizamda bir hırkayı giyinip odadan çıktım. Telefon, anahtar ,kıredi kartım ve Naruto için hazırladıklarımı alıp dolgu topuk siyah yarım botlarımı giyip üzerime gri montumu alıp çıktım.
Naruto nun evinin yakınlarındaki bir marketten kahve ve biraz meyve alıp çıktım. Naruto'nun evinin önüne geldigimde, kapının üstündeki anahtarı alıp kapıyı açmamla elimdeki poşetleri yere düşürürken sağ kaşımın kalkması ve ağzımın açık kalması bir oldu.
(Medya;))Hinata: Bu ne!!!?
Yerdeki poşetleri kapının yanına koyup Naruto'nun yanına ilerledim. İkiside içmiş, ev iğreç kokuyor ve ev savaş alanından farkı yok!
En önemlisi ise Naruto nasıl sake içer!!!!
Elime bir poşet alıp tüm dolu boş sakeleri içine doldurup attım. Başka bir poşetede diyer çöpleri doldurup attım. Camların hepsini açtım, Narutonun'da odasını toplayıp etrafın tozunu aldım.Sasuke'nin yanına gidip dürtmeye başladım.
Sasuke: Git başımdan usuratonkaçhivfhf...
Sol gözümün seyirdiğini hissetmeye başladım. Doğrulup Sasuke'nin kolundan tuttuğum gibi yere yapıştırdım.
Sasuke: BAKA... Agh başım... Hinata?
Hinata: Demek o kadar içmenize rağmen hâlâ düşünebiliyorsun!!
Sasuke: Şey biz...
Hinata: Ne yaptığın umrumda değil sen Naruto'nun sake içmesine neden oldun! Sorunlarınmı var, git Sakurayla aranda hallet! Hemen gidip ondan özür dileyeceksin!
Hiçbirşey demesine izin vermeden eşyalarını eline tutuşturup kapı dışarı ettim. Naruto'nun yanına oturdum.
Hinata: Ya çok tatlı ama ya.. Ah Hinata kendine gel hemen affetmek yok!
Naruto'yu dürtmeye başladım.
Naruto: Beş dakika dahahdjh...
Daha sert dürttüm. Gözlerini yavaşca açtı ve etrafına kısa bir bakış atıp bana döndü.
Naruto: Hinata? Agh... Saske nerde?
Hinata: Gitti!
Naruto: Ha? Neden dattebayo?
Hinata: Kovdum!
Naruto kendini toparlamaya çalışarak bana döndü.
Naruto: Hinata, bir sorunmu var tebayo?
Hinata:..Bana yaklaşmaya baladi, tam kucağına çekicekken koltuktan kalktım.
Hinata: İğrenç kokuyorsun.
Naruto: Üzgünüm dattebayo.
Hinata: Banyo, hemen!
Naruto: Hai.
Naruto banyoya girdiğinde bende mutfağa gidip kahvaltı ve sert bir kahve yaptım. Tezgahta kekleri tabağa koyarken ıslak ve soğuk bir çift kol vücuduma dolandı, göbeğimde hissettiğim soğuk eller ürpermeme neden oldu. Naruto ise beni tezgah ve kendisi arasında baya sıkıştırmış durumda.
Hinata: Naruto, git ve üzerini giyin.
Naruto: Ne oldu?
Hinata: Naruto git ve üzerini giy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı