Hinatadan
Hinata: Offf belim ıhh... Niye yerde ya.... Ahh hatırladım.
Yatakktan kalkıp Naruto'nun yanına ilerledim. Dün gece dikkat etmemiştim demo sanırım Sakura Naruto'nun kafasındaki ve yüzündeki yaraylada ilgilenmiş. Akşam uyumadan önce üşümesin diye giydirdiğim t-shirtü biraz acıp yarasına baktım. Onun için bile ağır bir yara. Elimi yeşil çakra ile kaplayıp yarasının üstüne tuttum.
Naruto: Ogh.... Nande.. dattebayo..
Dirseklerinin üzerinde durup bana bakmaya başladı.
Hinata: Naruto yat.
Naruto: Sende benimle yatıcaksan olur dattebayo.
Saat daha 6 erken Neji-nii nin uyanmasına daha var. Sanırım sorun olmaz.
Hinata: Kenara kay.
Yatakta bana yer açtığında hemen yatıp yarasına dikkat ederek sarıldım.
Naruto: Biliyormusun seninle birlikde olmadan önce daha çok görüşüyorduk dattebayo.
Hinata: Haklısın.
Naruto: Nasıl fark ettin... yaralı olduğumu'tebayo?
Hinata: Tahmin ettiğinden daha dikkatli biriyim.
Naruto: Agh öylesin. Bu arada dün dediğini yapar mıydın dattebayo?
Hinata: Hangi konuda?
Naruto: Ramen.
Hinata: Sen hâla ordamısın ve ayrıca çok inat edersen yaparım.
Naruto: Hinata...
Hinata:Nande?
Naruto: Seni yine öpebilirmiyim'tebayo?
Hinata: İ-İstiyorsan neden ol...
Naruto: Evet istiyorum dattebayo.
Naruto üstümde kedi gibi durup yaklaştı. Dudaklarımızı birleştirdi. Nazik aynı zamanda açlığını dindirircesine öpüyor.
Ellerimi saçlarına karıştırdım kendime biraz daha çektim. Narutoda bacaklarını iki yanına uzatıp dirseklerinin üstünde kaldı.
Yavaşca çekildiğinde nefes nefese kalmıştık.
Naruto: Seni öpmek çok hoşuma gidiyor.
Hinata: Öylemi...
Naruto: Öyle dattebayo.
Tık Tık Tık.
Kapının çalmasıyla Naruto'yu üstümden attım.
Naruto: AAAGH!
Kaiyo: Hinata-sama!
Hinata:Ah şey ....
Kaiyo: BUNA ZAMAN YOK!
Naruto yerde otururken kollarını yatağın üstünde bağlayıp çenesini kollarının üzerine koydu.
Naruto: Bu saatte derdin neydide geldin dattebayo.
Hinata: Bir sorunmu var!?
Kaiyo: Hai hemde büyük bir sorun.
Telaşla kısa geceliğimin üzerine sabahlığımı giyip odamdan çıktım.
Aşağıya indiğimde; farklı bir buyutdan dünyamıza geçen ruhunu şişeleyerek hapsettiğim bir yaratıkla, Neji-nii yi dövüşürken buldum. Neji-nii yaralanmış durumda, ona karşı koyacağını hiç sanmıyorum. Ev yok olmadan bunu durdurmalıyım, yada o Konoha'ya zarar vermeden, gittikce büyüyecek onu henüz boyutu küçükken tekrar hapsetmeliyım. Merdivenlerden hızla çıktım odama girip üstümdeki sabahlığı ne geceliği çıkarıp ninja kıyafetlerimi giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı