Ne fark eder ki??

786 60 45
                                    

Narutodan

Tüm gece gözüme uyku girmedi,Hinatanın böyle karanlık bir tarafı olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. O bu dünyanın hak etmediği bir melekken. Fakat bu ondan vazgeçeceğim anlamına gelmiyor, o beni herşeyimle Kyuubiyle kabullenmişken, benim buna hakkım yok değilmi?  Hinatayı görmem gerek ,onunla konuşmalıyım. Acaba şuan evindemidir, Hanabiyi arasam iyi olur.

Hanabi: Naruto-nii nasılsın?

Naruto: Agh arigatto iyiyim bir şey sorucaktım dattebayo.

Hanabi: Nande?

Naruto: Şey Hinata evdemi.

Hanabi: Ogh.... Evde sabah geldi ,gece nerdeydi bilmiyorum. Banyoda şimdi birşeymi diyecektin?

Naruto: Agh şey yüzyüze konuşsam daha iyi,oraya gelsem sorun olurmu'tebayo ?

Hanabi: Tabikide gelebilirsin oni-chan bugün çok dalgın ,belki yardımcı olursun.

Naruto: Öylemi, geliyorum.

Telefonu siyah pantolonumun cebine koyup beyaz t-shirt ümün üzerine lacivert kapşonlumu giydim.

Kapıyı açıp soğuk havanın bedenimi titratmesiyle aklıma Hinatanın söyledikleri geldi "Senin derdin hasta olmakmı ceketini giy, bir dahada ceketsiz çıkma! "

Yüzümdeki aptal gülümsemeyle kapının yanında asılı duran ceketimi alıp giydim.Henüz erkendi heryer yeni açılıyordu, yolu kısaltmak için parktan geçtim. Hinatanın evine geldiğimde durdum. Ne diyeceğim dattebayo!? O sırada Hiashi ve Hanare kapıda belirdi.

Hiashiri: Naruto?

Naruto: O-Ohayo Hiashiri-San.

Hanare: Hinatayı görmeye geldin deyimi?

Naruto: H-Hai.

Hanare: Hiashiri hadi geç kalıcaksın.

Hiashiri: Ama...

Hanare: Git dedim.

Hiashiri: Agh Hai.

Hiashiri birkaç adım uzaklaştıktan sonra Hanare beni içeri davet etti.

Hanare: Hinata arka bahcede ,şurdan gidebilirsin.

Naruto: Arigatto.

Gösterdiği yoldan ilerlemeye başladım.
Hinata arka bahçeye açılan kapının merdivenine oturmuş ruhsuzca duruyordu.

Ne konuşacağımla ilgili hiç bir fikrim olmamasına rağmen bende merdivene oturdum. Bir süre sessizlik oldu.

Hinata: Üzgünüm. Böyle birşeyi görmenizi istemezdim. O zaman böyle susmazdın.

Naruto: Ne fark eder,görmeseydim benden sonsuza kadar saklıyacakmıydın dattebayo?

Hinata: Belkide.

Naruto: Sen Kyuubiyi biliyorsun, bende artık biliyorum eşit sayılırız bence dattebayo.

Hinata: Beni hiç öyle düşünmemişdin deyilmi?

Naruto: Ne fark ederki? Bende hayatımın böyle olmasını istemezdim dattebayo. Dışlanmak, hor görülmek korkuyla, tiksintiyle bakılmak. Buna rağmen ,bana umutlada bakanlar var. Kimse seni bunun için suçlamıyacak. Sonuç olarak onlar kötüydü değilmi dattebayo?  İyi birşeler yaptın.

Hinata: Neji-nii'de böyle dedi.

Naruto:Demek gece ordaydın dattebayo.
Hinata: Nande?

Naruto: H-Hiç.. Kahvaltı etmedin deyilmi, hadi biryerlere kahvaltı için gidelim dattebayo.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin