Deyişmelimiyiz?¿

533 35 34
                                    

Hinatadan

İno: Sana deyişmelisin diyorum. Bir kız bu kadar sert olmamalı.

Sakura: Nedenmiş o!?  Bence gayet normal!

Hinata: Yani bencede sadece erkekler sert olabilir, diye bir kural yok deyilmi¿

İno: Aghh...  Kızlar anlamıyorsunuz.

Sakura: Neyini anlamıyormuşuz?

İno: Bir düşünün. Naruto ve Sasuke sizi sürekli kurtarsa ne hissedersiniz?

Hinata: Şey bilmem bunu hiç düşünmedim.

Sakura: Bende hiç düşünmedim.

İno: Güveninizi kaybederseniz, düşünsenize siz bir erkeksiniz ve sizi sürekli bir kız kurtarıyor. Bunu kaldıramassınız deyilmi?

Hinata: Şey....Sanırım...

Sakura:....

İno: Onların sizi korumasına izin vermelisiniz, en azından yaptılarınızı onlara belli etmemelisiniz.

Sakura: Aghh hadi ama eğer ben Sasukenin arkasını kollamassam en fazla bir ay yaşar ,nerde sorun çocuk orda...

Hinata: Benim zaten Naruto'yu korumakla yükümlü olduğum bir görev var.

İno: Eğğhh...  Siz beni dinlemiyor musunuz?  Size gizlice yapın diyorum.

Hinata: Agh...  Sanırım Hokage olmak isteyen birisi için bu daha zor olmalı.

İno: Aghh sonunda birileri anladı.

Temari:Ben katılmıyorum.

Tenten: Sen bencede katılmamalısın.  Yoksa Shikamaruyu düşünemiyorum.

İno: Bu konuya bende katılıyorum

Kisame: Hinata konuşmalıyız.

Hinata:Bende n'zaman içeriye gireceğini merak ediyordum. Kızlar bize biraz müsade edermisiniz.

Kızlar dışarı çıkarken Kisame'de karşımdaki koltuğa yayıldı.

Kisame: N'zaman çıkıcaksın burdan ?

Hinata: Bugün çıkarım galiba. Neden?

Kisame: Çok fazla kişi öğrendi Hinata anlıyormusun.

Hinata: Agh...  Hepsininkinimi silicez? 

Kisame: Tusunadeninki ve köyün şu iki moruğuninki kalıcak galiba.

Hinata: İstemeden oldu biliyorsun değilmi?

Kisame: Merak etme Hinata, bunun senin suçun olmadığını biliyoruz. Olaylar çok hızlı ve ard ardına gelişti.

Hinata:....

Kisame: Aghhh hadi ama  hallederiz

Hinata: Peki ya Narutonun'ki?

Kisame: Mâlesef, onunki'de silinicek.

Hinata: Anladım. Ne zaman?

Kisame: Pain çoktan işe koyuldu bazı jutsular hallediyor demo konohanın yaşlı hokageleleri Pain in bu jutsuyu Konoha'ya uygulamasına izin vermedi, o'da başka bir yöntem düşünüyor.

Hinata:İtachi nerde?

Kisame: Pek sevgili kardeşinin yanında. O çocuk tam bir serseri.

Hinata: Anladım. :)

Kisame: Daha dikkatli olmalıyız, bu tehlikeli bir görev. Akatsuki'nin bir parçası olmak zordur. Bende bu konuyla ilgili işimize yarıcak birilerini arıycam.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin