Kamp 3. Gün

870 57 44
                                    

Hey! Minna nasılsınız yorumlarda düşüş gördüm kırıldım doğrusu. Bu arada bu bölüm biraz ayıp oldu galiba.

Hinatadan (02:43)

Uyandığımda hâlâ geceydi uyuyamıyorum, çadırıma nasıl geldiğimide hatırlamıyorum.
En sonun dayanamayıp tedbir olarak herzamanki gibi bir kaç kunai alıp dışarı çıktım. Fark etmeden Narutonun bugün beni getirdiği yere geldim. Etrafa bakındım kimse yoktu. Üstümü çıkarmaya başladım. Çakramı kullanarak suyun üstünde yürüdüm. Su üstünde antrenman yapmak kendimi hep iyi hissettiriyor.

Narutodan ( 02:57)

Çadırda birsağ bir sola dönmekten kafayı yiyeceğim, telefonu çıkarıp internette takıldım oyun falan derken baya bir zaman geçti. Uyayamadığım için gezmeye karar verdim. Telefonla uğraşırken bugün Hinata yı getirdiğim yerin oralarda olduğumu fark ettim.
Sık ağaçların içinden mavi bir ışık ve su sesleri geliyordu.
Merakıma yenik düşüp oraya doğru ilerledim. Ağaçların arasından baktığımda gördüğüm le büyülenmiştim.
Bir kaç adım yaklaştım. Fısıltı ile konustum.

Naruto: Mer.. Ahhh!

Ayağım kayıp yere düştüm ,başımı kaldırdığımda ise kimse yoktu.

Hinatadan (03:15)

Arkamdan birinin seslenmesiyle arkama baktım Bu... Bu N-Naruto-kun. Hızla kıyafetlerimin yanına yani ağaçların arasına gittim kıyafetlerimi giyip çadırıma döndüm.

Narutodan (03:30)

Biraz orda kalıp olanları düşündüm. Kesinlikle hayal değildi. Birazdaha durduğumda uykum geldiği için çadırııma döndüm gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya daldım.

... 05:28

Gözlerimi öksürük sesleri yüzünden açtım. Biraz daha dikkatli dinlediğimde, sesin Hinatanın çadırından geldiğini anladım. Hızla çadırımdan çıkıp onun çadırının önüne geldim. İçeriden çok fena öksürme sesleri geliyordu. Elim kaç kere fermuara gitsede içeri benim girmem yanlış, özellikle yarı çıplakken.
Çadırda telefonumu alırken bir yandanda elime geçen ilk t-shirtü ve ceketi üstüme geçirdim. Sakurayada hemen bir mesaj attım.

Naruto: Sakura hemen Hinatanın çadırının önüne gelmelisin. Hinatanın durumu iyi deyil gibi.

Bir kaç dakika sonra
Telaşla yanıma geldi tam bir şey söyliyecekken içerden Hinatanın öksürük sesleri gelince başını sallayıp içeri girdi.

Yarım saat sonra çıktığında yüzünde endişe vardı.

Sakura: Ateşi var bir şekilde üşütmüş saçları ıslaktı ,sanırım bu yüzden. Elimden geleni yaptım, şimdi birazdaha iyi merak etme. Baddaniyesini bulamadım ama üstünü örtmemiz lağzım.

Ceketimi çıkarıp ona verdim.
Oda bana biraz sırıttıktan sonra çadıra girip çıktı.

Sakura: Merak etme o iyi olucak ,iyi geceler.

Dedi ve çadırına döndü ,benimse gözümde gram uyku yok. Bu yüzden çadırın önüne oturup beklemeye başladım. Her öksürdünde sanki benim ciğerlerimi söküyorlarmış gibi hissetmemde cabası.

Hinatadan

Uyandığımda boğazımın ağrıdığını fark ettim birazda başımın.

Akşamki olay aklıma gelince istemsizce kızardım.

Hinata:Benim olduğumu gördümü acaba. *öksürür* Ahh! Nasıl bir ağrı bu böyle!?

Naruto:Hinata? Uyandınmı dattebayo?

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin