Karanlık beyazdan çıkış

686 40 59
                                    

Hinatadan

Uyandığımda Narutoyla sarılmış halde yatıyorduk. Onu rahatsız etmeden kalktım, serumumun asılı olduğu askılıkla dışarı çıktım. Heryerim tutulduğundan hareket etmeye ihtiyacım var, ilerlemeye devam ederken etrafımdaki çakrayı hissetmemle durdum.

Pain: Halâ formundasın.

Hinata: Hai.

İtachi: İyi olmana sevindim.

Obito: Eghh o çocukla çok tatlıydınız.

Hinata: Nani sen!  Sen..!

Deidare: Bizim gitmemiz gerek.

Konan: Bu kadar zaman bir arada ve sabit noktada kalmamız çok tehlikeli.

Kisame: Agh ben odamı özliycem.

Kisame: Bende.

Hidan: Bende

Kisame: Her kes özliycek.

Zetsu: Herkezin özelliklerine göre hazırlamışsın odaları bravo.

Hinata: Elimden geleni yapmıştım demo artık bir evim olduğundan şüpheliyim.

Deidare: Merak etme Hinata,evin çoktan tadilat edildi.

Pain: Hinata kendine dikkat et ve bir süre göreve çıkma. Geceleri devriye gezdiğni biliyorum. Bir süreliğine herkezin alanını genişletip senin yerini kapatıcam.

Hidan: Agh...

Kisame: Hidan sakın başlama.

Konan: Kisame ve İtachi senin bölgende olucak fakat Konoha'da kalmıycaklar.

Hinata: Vakarimas.

Pain: Gidelim.

Akatsuki: Hai.

Onlar gittikten sonra birkaç saniye daha yerimde bekleyip hastanenin bahçesinde duran babamın yanına ilerledim. Çakrasını dündenberi hissediyorum.

Yanına gidip banktaki boş yere oturdum.

Hinata:Arigatto Tâsa.

O kadar dalmıştıki beni yeni fark etti. Kısa bir bakış atıp henüz yeni doğan güneşe geri döndü.

Hiashi: Ne için?

Hinata: Herzaman yanımda olduğun için.

Hiashi: ....

Başımı omzuna koydum.

Hiashi: Üzgünüm Hinata...

Hinata: Ne yaptınki?

Hiashi:... Belkide seni oraya yollamamalıydım. O zaman bu kadar fazla yük taşımak zorunda kalmızdın.

Hinata: Ben halimden memnunum. Bunu hayâl etmemişmiydin?

Hiashi: Hai demo..

Hinata: Hayalini gerçekleştirdiğim için çok mutluyum. Güçlü olmamı sana borçluyum baba küçükken orda kendimi hep seninle yarıştırdım, içimde seni hep geçme isteyi vardı. Çünki senide korumak istiyordum, halâda istiyorum demo henüz seni koruyabilecek kadar güçlü değilim. Halâ kanatlarının altındayım, tâsa.

Hiashi: Sandığından daha güçlüsüsün Hinata. O gün...cenazede ben senden destek aldım Neji de öyle ve Hanabi sen olmayı hedefliyor.

Başımı kaldırıp ona şaşkınca baktı. Gülümsediğini görünce tekrar başımı omzuna koydum.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin