Hinatadan
Uyandığımda annem yanımda yoktu. Üstümü deyişip odadan çıktım. Aşağıdan tartışma sesleri geliyordu.
Hiashiri: Hayır dedim böyle birşeye izin veremem!
İtachi: İzin verip vermemen önemli deyil bu Hinata için!
Hiashiri: Bir çocuğun Hanarenin yerine geçebileceğine mi inanıyorsunuz!
Sakura: Annesin öldüğünü öğrenmesi ona bir tramvaya neden olabilir,bu yüzden Narutonun onun yerine geçmesi gerekiyor.
Hanabi: Tasa oni-chan için.
Naruto: Sizin ne düşündüğünüz umurumda deyil dattebayo. Hinatanın karşısına çıkıp " sen hafızanı kaybettin, anneni kaybettik ve o beden senin gerçek bedenin" diyebilirmisin. Ona tüm gerçekleri anlata bilir misin dattebayo.
Hiashiri:...
Naruto: Bende öyle düşünmüşdüm dattebayo. Henget.
N.Hanare: Ben Hinatayı uyandırmaya gidiyorum.
Duyduklarıma inanamıyorum b-ben h-hafızamı mı k-kaybettim.
Sarı saçlı olan anneme dönüşüp merdivenlere yönelince beni gördü,olduğu yerde kaldı diyerleride beni görünce dondu kaldı. O çocuk bir adım atarak konuşmaya çalıştı.
N.Hanare: Hinata...
Artık hiçbirşey net değildi ,gözlerimi dolduran yaşlar yanaklarımı ıslatırken evden koşarak çıktım.
Sokaklarda amaçsızca koşmaya başladım, ara bir sokağa gelince durdum senseimin en son gösterdiği hala yapamadığım jutsuyu denedim.
Hinata: 64 hakke!
Hinata: Yaptım hemde kusursuz.
Duvara yaslanıp yere oturdum, dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım.
Hinata: Maamaa... *hıçkırık*
X: Vay ,vay, vay şu güzelliğe bakın.
Y: Göğüsleride çok güzel görünüyor.
X: Bizede göstersene haa
Hinata: Uzak durum benden!
Y: Hadi ama naz yapma...
Hinata:bİMDAAAAT YARDIIIM EDİİİN!
X:bKES SESİNİ!
Y: Sadece biraz eylenicez...
Shino: Bir bayanı böyle rahatsız etmeniz doğru deyil.
Kiba: Hinata iyimisin?
X: Bu sizi ilgilendirmez veletler,gidip başka bir yerde oynayın.
Olduğum yerden çok yüksekte olmayan, çatıdan bana yardım eden iki kişiye baktım.
Yağmurluk gibi birşey giymiş yüzü gözükmeyen kişinin kollarından böcekler çıkmaya başlayınca korkup ,sanki daka fazla arkaya gidebilirmişim gibi ayaklarımla geri gitmeye çalısdım.
Köpeyi olan bana garip bir bakışattıktan sonra köpeyi kendine dönüşdü ve önümdeki iki adama saldırdı o sırada böceklerin etrafımı sardığını yeni fark ettim, beni yerden kadırdıklarında iyice korkmaya başladım.
Hinata: AAAAAAA İMDAAT Nİİ-CHAAAAN!!!
Yüzü görünmeyen çocuk yanıma gelip, bana yaklaşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı