Narutodan
Hinatadan haritayı aldım.
Narutodan: Hinata, haritaya göre ters yoldayız dattebayo!
Hinata: *Kıkırdar ve Narutonun elindeki haritayı ters çevirir*Haritayı ters tutuyorsun Naruto-kun.
Ensemi kaşıyıp kocaman gülümsedim.
Hinata: Karşıya geçmeliyiz.
Naruto: Öyle görünüyor. Peki nasıl geçicez dattebayo?
Çantasını sırtından indirip karıştırmaya başladı.
Hinata: Atlayamayacağımız kadar uzak, ama aşşağıya inersek işimiz kolaylaşır. Aşşağılara doğru daralma var.
Başımı eğip baktığımda gerçektende öyle olduğunu gördüm. Ayrıca ara ara suyun içinde kayalarda var.
Naruto: Hey! Hinata aşşağıda taşlara basarakta geçebiliriz.
Elinde tırmanma malzemeleriyle yanıma geldi. Dizlerinden destek alarak eğildi.
Hinata:BYAKUGAN!
Gözleri... Huyuga ailesinin gözlerinin özel olduğunu biliyorum ama elim istemsiz olarak göz çevresine gitti. Dokunmamla gözleri normale döndü. Birkaç adım gerileyip başını eğdi. Kırgın bir şekilde konuştu.
Hinata: Korkuttummu?
Hemen yanına gidip sarıldım, ne yaptığımla ilgili hiç bir fikrim yok. Sadece böyle yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum.
Naruto: Hayır Hinata. Kokutmadın. Üzgünüm merakıma yenik düştüm dattebayo.
Kollarımın arasında başını kaldırıp.
Hinata: Korkmadınmı?
Şaşırdım doğrusu neden korkimki? Hem daha öncede yanımda kullanmıştı.
Naruto:Nandattebayo! Neden böyle düşündünki!?
Hinata: Şey...gözlerimden dolayı bana... canavar diyorlar. İlk karşılaşanlarda....
Daha sıkı sarıldım.
Naruto:Şşşşş... Unut onları. İnsanlar bilmedikleri şeylerden korkarlar.
Onu kendimden biraz ayırdım. Başını kaldırıp bana baktı. Sağ elimin baş parmağıyla sol gözünün altına sürüp elimi yanağında durdurdum.
Naruto: Sana yakışıyor.
Biraz kızardı ve ceketimin önüyle oyalanmaya başladı.
Ondan ayrılıp ellerimi ensemde birleştirdim.Naruto: Hadi şu işi yapalım.
Hinata:Hai
Bir demiri eliyle yere çaktı. İpi ucuna bağladı. Bana kemer gibi bir şey verdi, o'da aynısını beline taktı. Kemerdeki çengeli ipe takıp aşağıya indik. Bir çıkıntıda durduk.
Hinata izin ister gibi gözlerime baktı. Gülümsedim.
Naruto:Rahat olabilirsin.
Hinata: BYAKUGAN!.... Kayalardan gidemeyiz çok dengesizler. Suyun üstünden de gidemeyiz su çok hızlı akıyor, çakrayı yoğunlaştıramaya biliriz.
İp kullanıcaz.Gözlerini kapatıp normal haline getirip açtı.
Hinata: Aralık 8 metre.
Yukarıdaki ipi sertçe çekti. İp yere düştü.
Hinata: Bi sorunumuz var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı