Narutodan
Alarmın sesiyle uyanıp boş boş tavanı izlemeye başladım, karnımın guruldaması ile derin bir iç çekip yatakta doğruldum.
Mutfağa doğru ilerlerken beynim'de kyubi'nin horultusu yankılandı , ne yani ben bu saatte kalkarken o içimde horul horul uyuyor mu dettebayo ! Buna dayanamam bu savaş demek! Sağ gözüm seğirirken karnıma sert bir yumruk attım !
Kyubiden
Tam da benimle konuşan koca göğüslü kızı rüyamda görürken sert bir yumruk yiyerek uyandırılmak ilahi adalet!!!!
Kyubi : BEN SENİN******** SONRADA AĞZINA ***** SONRADA************....
Naruto:ASIL BEN SENİN********
SONRADA AĞZINA *****
SONRADA*************dettebayo ...BU AĞIR İÇERİKLİ SAVAŞ PSİKOLOJİNİZİ BOZABİLECEĞİ İÇİN SİZİN İÇİN GEÇİYORUZ
İYİ OKUMALAR.Hinata'dan
Sabah alarmın sesiyle uyandığımda hızla kalkıp hazırlandım ,dün Neji nii-san ile bugün dışarıda kahvaltı için sözleşmişdik. Aslında ben bahaneyim, kahvaltı için tentenin çalıştığı yere gideceğiz.
Anne ve babama günaydın diyip evden çıktım . Neji nii-san ile buluşacağımız yere nerdeyse ulaşmak üzereyken Neji nii-san ile Naruto-kun 'un konuştuklarını gördüm
Hinata:HEEEYY!! OHAYOO NEJİ Nİİ-SAN, NARUTO-KUUN
Uzaktan onlara kocaman bir gülümsemem ile ve el sallayarak yanlarına yaklaştım. Neji nii-san sıcacık gülümserken Naruto-kun bana Einstein in bile çözemeyeceği matematik sorusuymuşum gibi bakmaya başlayınca , moralim bozulmadı değil yani. Bunu fark eden Neji nii-san Naruto-kun 'un koluna biraz sertce vurdu.
Neji : BAKA!! Ne demeye Hinataya öyle bakıyorsun!!
Naruto bir kaç adım gerileyip Neji nii-san 'a döndü
Naruto : Neji nii-san mı dettebayo?¿
Yüzünde anlamsız bir bakış vardı .
Hinata : Evet neden böyle bir şeye takıldınki? Neji nii-san ile benim kuzen olduğumuzu herkes bilir değilmi Neji nii - san?
Neji başıyla onaylarken Naruto-kun ise kambur bir şekilde aynı yüz ifadesi ve işaret parmağını ile bir beni bir Neji nii-san'ı gösteriyordu . Bu durum gittikce garipleşirken arkadan tanıdık bir ses yükseldi.
Tenten: OHAYO MİNNA!! HÂLÂ NE BEKLİYORSUNUZ İÇERİ GELSENİZE!! ?
Arkamı döndümde Tenten bir kafenin önünden bize sesleniyordu ,ona gülümseyip el salladıkdan sonra önüme döndüm.
Hinata: Neji nii-san tenten-sanı bekletmesek iyi olur. Naruto-kun sende gelmek istermisin?
Narutodan
Kyubiyle tartışmamızdan sonra yemek yiyip çıktım henüz erkendi ama kendimi iyi hissetmediğimden biraz dolaşmaya ihtiyacım var.
Yolda yürürken Neji ile karşılaştım yine tüm dikkati üstüne toplamış.
Neji: Ohayo Naruto bugün nasılsın?
Naruto: Ohayo Neji iyiyim ya sen dettebayo?
Neji: Bende iyiyim.
Neji ile sohbet ederken birinin bize senlendiğini duydum ,sesin geldiğiyöne baktım da ise bu..bu Hinatay'dı şimdi Neji'nin neden burda olduğu anlaşıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
Aktuelle LiteraturCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı