Mühür.

773 49 30
                                    

Hinatadan

Üşümeye başlayınca yanımdakı sıcak şeye biraz daha sokuldum,sıcak şeymi? Gözlerimi açtığımda Naruto daha sıkı sarıldı.

Hinata: Naru...

Naruto: Gitme...

Gitmemi dedi o? Rüyasında ne görüyor merak ettim.

Naruto: Hinata... Gitme...

B-Benimi görüyor yani? Bandajı dediği gibi çıkarmış. Bugün okula gidicektim ama kıyafetlerim evde,saat daha erken eve gidip hazırlansam sanırım yetişirim. Narutonun kollarını zar zor çekip kalktım. Üstümü giydim,diyer kıyafetlerimi sonra alırım. Kağıt kalem lazım bana, nerde nerde . Tamam Narutonun okul çantasında vardır, iyide ben onu dün nereye koydum?  Sanırım  vestiyere koydum. Evet burda, çantadan not defterini alıp bir yaprak kopardım kalemide alıp Narutonun yanına gittim.
Kağıdı kumidinin üzerine koyup yazmaya başladım.

Naruto-kun ne zamandır okula gitmiyorum ama artık iyiyim. Eve gidip hazırlanıcam. Okulda görüşürüz. Bu arada kahvaltı yapmayı unutma ve ceketini giy hava soğuk.
                                             
                                              Hinata.

Kağıt ve kalemi oraya bıraktım ceketimi astığım yerden alıp çıktım. Hızla eve gittim, annem hariç herkes uyuyordu.

Harane: Ohayo Hinata.

Hinata: Ohayo Ki-chan. Okul için hazırlanmalıyım.

Harane: Çok heyecanlısın.

Hinata: Hai. Ne zamandır gitmiyorum.

Harane: Ben sana kahvaltı hazırlıyim, sende hazırlanıp aşağı in.

Hinata: Hai.

Yukarı çıkıp ne zamandır askısına dokunmadığım formamı alıp giydim.
Saçlarımı tarayıp yanlardan biraz alıp arkada kuçu bir tokayla tutturdum.
Kahküllerimide düzlediğimde işim bitti sayılırdı, son olarak çantamı düzleyip aşşağı indim. Herkez uyanmış Hanabi, portakalın yemeyini veriyordu. Babamda çayını almış bir kenarda içiyor. Bende inince ailecek kahvaltı yaptık, bitirdiğimde herkeze iyi günler dileyip çıktım. Daha vaktim var okula rahat rahat gidebiliri. Yine birileri beni izliyor, omzuma biri dokununca refleks olarak elini kıvırdım.

İno: AA! Hinata!

İno olduğunu görünce hemen bıraktım.

Hinata: G-Gommen İno.

İno: Neden hâla bu kadar tedirginsin?

Hinata: Önemli deyil boşver.

İno: Okula ha?

Hinata: Evet herkezi çok özledim. Çok heyecanlıyım.

Sakura: OHAYO MİNNA!

Hinata: Ohayo Sakura.

İno: Ohayo geniş alınlı.

Sakura:Sanada ohayo İno domuzu.

Hinata: Kızlar lütfen.

Sakura: Agh Hai hai. Sen dün neler yaptınız onu anlat.

Hinata: S-Sakura!

İno: Bensiz neler oluyor.

Hinata: Hiç...

Sakura: Hinata dün Narutonun evinde kaldı.

Hinata: Sandığın gibi deyi.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin