Uyan artık.

634 39 50
                                    

Narutodan

Dün Sakurayı ikna edip, Hinatanın odasının önünde bekleyenleride bir şekilde atlatıp içeri girdim. Dünden beri yanındayım şuan öğlen demo hiçbir hareket yok.

Naruto: Uyan artık dattebayo. Seni özledim, bizi özledim. Seninle olmayı özledim. Sesini, mimiklerini, gülüşünü....dudaklarını. Dön artık meleğim sen ölüp melek olmamalısın, yaşarken benim meleğim olmalısın dattebayo.

Hinatadan

Kushina: Eegh Peki en sevdiği yemeğin ne dattebane?

Hinata: Şey aslında yaptığım tüm yemeklerimi beğeniyor.

Minato: Kushina'da benim yemeklerimi çok beğenir.

Kushina: Hinata onu henüz yeni doğmuşken kaybettim. Onunla ilgili herşeyi anlat bana dattebane.

Hinata: Şey mesela en sevdiği renk turuncu ramene karşı zâfı var, sasuke ile arasında anlayamadığım çok iyi bir bağ var, sizin gibi alışkanlık edindiği bir kelime var...

Kushina: Agh demek kötü alışkanlığım oğlumada geçti dattebane.

Minato: Peki ne diyor?

Hinata: Dattebayo.

Kushina: Agh peki.... Kyubi? Narutoya zarar ver...

Hinata: Hayır. Kyubi Narutoya zarar vermiyor. Bazen öfkeden kendini kaybedebiliyor demo bu çok nadir. Onlar iyi anlaşıyor, en azından ben öyle düşünüyorum. İçinde ne yaşadığını bilemem.

Kushina: Buna çok sevindim dattebane!

Minato: Hinata....arigatto.

Hinata: Ben ne yaptım ki?

Kushina: Bizim yokluğumuzu ona unutturabilen, ona sevgiyi hissettirebilen tek kişisin'tebane.

Hanare: Hinata.

Hinata:?

Hanare: Gitme vakti menekşem.

Kushina: Ona iyi bak dattebaneee!

Minato: Onun sana ihtiyacı var.

Hanare: Sen menekşesin unutma.

Hinata: Hayır gitmeyin. Lütfen....

O uçsuz bucaksız aydınlık gittikce kararıyor. Ve heryer karanlık....

Naruto: Uyan artık dattebayo. Seni özledim, bizi özledim. Seninle olmayı özledim, Sesini, mimiklerini, gülüşünü....dudaklarını. Dön artık meleğim sen ölüp melek olmamalısın, yaşarken benim meleğim olmalısın dattebayo.

Bu kim? Gözlerimi yavaşça aralamaya çalıştım. Beyaz biryer gözlerimi tam açamıyorum, açabildiğim kadarındansa puslu görüyorum.

Başımı hafif çevirdiğinde sarı bir şey olduğunu fark ettim. Ağzımdaki şey nefes almamı zorlaştırıyor.Biraz daha dikkatli baktığımda yanımda birisi olduğunu fark ettim. Sandalyeye oturmuş kollarını yatağımın kenarına koyup başını kollarının ortasına koymuş yüzü gözükmüyor.

Naruto: Lütfen uyan dattebayo sensiz olmak istemiyorum.

Narutomu? Burdamı? Gözlerimi her ne kadar tam olarak açamasamda birazdaha dikkatli bakmaya çalıştığmda onun gerçekten Naruto olduğunu fark ettim.

Hinata: N-Naruto......

Başını aniden kaldırıp şaşkınca bana baktı. Bekle... O ağlamışmı?

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin