Hyuga Hinatanın gerçek yüzü

772 47 46
                                    

İlahi bakış açısı

Hiashiri aldığı aldığı mektup yüzünden hızla hokagenin yanına gitti.

Hiashiri: TUSUNADE-SAMA BU NASIL OLUR BUNU NASIL ÖĞRENDİLER!

Tusunade: HİASHİRİ! ODAMA BÖYLE DALAMASSIN!

Hiashiri elindeki kağıdı Tusunadenin masasına sert bir şekilde koyarak konuşur.

Hiashiri: HİNATA ELLERİNDE VE SIRRI BİLİYORLAR! MÜHRÜ BOZACAK BİLGİLERİN BİZDE OLDUĞUNU BİLİYORLAR!

Tusunade duyduklarıyla şok oldu, yerine oturup kağıdı eline alarak okumaya başladı.

Değerli Hinat-sama'nız elimizde, Kyuubi'nin mührünü bozabilmek için gerekli bilgilerin sizde olduğunu biliyoruz. Tüm Hyugaların ölmesini istemiyorsanız gece yarısı köyün dışındaki büyük çınarın önüne gerekli parşömenlerle ve Kyuubiyle gelin.

Tusunade kağıdı sertcre masaya koydu.

Tusunade: Shizune ! Bana Hinatadan sorumlu AMBU ları ve Shikararuyu çağır.

Shizune: Hai!

Shizune hızla odadan çıkıp hastaneye gitti ,ANBU lara Hinata-samayla ilgilenenlerin Tusunade -sama tarafından beklendiğini söyleyip Shikamaruyu aramaya başladı.

Shizune Shikamaru yu Chojiyle dinlenirken buldu. Ona Tusunade-sanın onu beklediğini söylediğinde Shikamaru sırıtarak konuştu.

Shilamaru: Hıh tamda düşündüğümgibi. Gidelim Choji.

Shizune bu konuşmaya anlam veremesede peşlerinden gitti.

Hokage binasına geldiklerinde Tusunadenin odasına kapıyı çalıp girdiler.

Tusunade: NASIL GÖZDEN KAÇIRIRSINIZ! BİR KİŞİYİ BİLE TAKİP EDEMİYORMUSUNUZ!

ANBU: Efendim odadan çıktığında koridorun camından atlayıp ormana ilerledi ,bizde peşinden gittik ama sadece bir gölge kopyaymış.

Shikamaru: Siz gerçekten beceriksissiniz.
Choji: Shikomoro hoklo.

ANBU: Sizi...

Tusunade: Bu kadar yeter! Shikamaru...

Shikamaru: Agh neden burda olduğumu biliyorum.

Hiashari: Hinata-samanın.....

Shikamaru: Hai.. Hai... Biliyorum Hinata kaçırılmadı ,Hinata buna izin verdi yerini ve durumunu biliyoruz.

Hiashiri: O ZAMAN NE BEKLİYORUZ!

Tusunade: Aklındaki ne?

Tusunade dirseklerini masaya dayayıp ellerini birleştirerek başını ellerinin üstüne koydu ve dikkatle dinlemeye devam etti.

Shikamaru: Neyin peşinde olduklarını bilmiyorduk ,tek bildiğimiz Hinata ve Naruto arasında bir bağlantı olması. Hinatanın söylediğine göre, o hemşire Narutoya yakın davrandı ama Hinatayı öldürmek istedi. Bu durumda Hinata bir engel yada Hyugalar.

Hiashiri: Bizim ne gibi bir bağlantımız olabilirki!

Shikamaru: Agh bunu siz daha iyi bilmelisiniz. Bizim bildiğimiz 4.  Kyuubiyi özgür bırakacak belgelerin sizde olduğu.

Odadaki herkez çok şaşırmıştı, shikamaru sırıtarak devam etti.

Shikamaru: Muhtemelen bir tehdit mektubu üzerine beni çağırdınız. Hinata ,Shino ve kibanın gözetiminde. Ayrıca Hinata başının çağresine bakabilecek birisi.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin