cenaze

565 51 15
                                    

Narutodan

Tüm gece uyuyamadım ,tam uyuyacakken ise kapı çalmaya başladı.

Naruto: WTF Benim uyuyacağım zamanımı bekliyordunuz dattebayo.

Kapıyı açtığımda, siyahlar içinde Sakurayı gördüm.

Sakura: Büyük ihtimalle haberin yok. Hinatanın annesi dün akşam hayatını kaybetti. Cenaze yarım saate başlıycak.

Sakura yüzüme bile bakmadan gitti. Bense kapıda öylece kaldım.

Naruto: Hinata....

İçeri girip siyah birşeyler giyip çıktım,
koşarak Hyuga mezarlığına ilerledim.
Büyük bir topluluk vardı. Bir kızın ağlama sesi yükseliyordu, insanların arasında zarzor sıyrılarak öntarafa ilerledim.

Ön tarafa geldiğimde durdum. Hanabi yere diz çökmüş seslice ağlıyordu. Yanında Hiashi vardı ayakta duruyor demo çökmüş olduğu her hâlukarda belli. Onun yanında ise Neji ,yüzündeki hüzünle başını eğmiş.

Son olarak Hinata vardı. Fakat onda hiçbir duygu yoktu. Ne hüzün ,ne nefret, ne özlem hiçbirşey yok. Dimdik duruyor sanki hiçbirşey olmamış gibi. Öylece duruyor,Hanabinin yanına geçip ayakta durdum. İstemsizce yumruklarımı sıktım.

Naruto: *Bu kadarmı yani hemen kabullendimi? Sadece biraz ağlayıp kabullendimi? Sadece birkaç saat sarıldıktan sonra ondan kopmayı kabulmü etti?! Kıssoo! *

Başımı çevirip tekrar ona baktım. Hâla aynı duygusuz ifadesiz.... Annesiz.

Demo o bunu çoktan kabul etmiş, önüme dönüp dişlerimi sıktım

Kyubi: Bunu beklemiyordun deyilmi.

İç ses: Çok duygusuzmuş.

Naruto: Onun güçlü olmasını istemişdim. Fakat onun buna ihtiyacı yokmuş dattebayo.

Tören çoktan başlamıştı herkez elindeki orkideleri, Harane nin resminin yanına koyuyordu. Herkez vermişti son olarak Hinata elindeki mor gülle ilerledi. Herkezin yüzünde şaşkınlık vardı,fakat Hiashi,Hanabi ve Neji pek saşırmışa benzemiyordu. Hatta Neji gülümsüyordu.

Mor gül: Asaleti, gönlümde sana derin yer var anlamını ifade eder.

Gülü resmin tam önüne koyduktan sonra yerine döndü. Cenaze bittiginde ,herkez yavaşça ordan ayrılmaya başladı.
Son olarak ben ve Hinata kaldık. Onun hâla bu kadar duygusuz görmek bana koyuyordu. Ne yani annesini kaybetmesi onun için bu kadar basitmi!?

Arkamı dönüp hızla ilerledim,sonra koştum. Mezarlığın kapısına geldigimde durdum.

Naruto: Hayır bu kadar basit olmamalı, bunun bir nedeni olmalı ,o bu kadar duygusuz olamaz dattebayo!

Koşarak geri döndüm. Ona seslenecekken gördüğüm şeyle durdum

 Ona seslenecekken gördüğüm şeyle durdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin