Taşınıyorum..

617 39 43
                                    

Hinatadan

Uyandığımda yanımda Naruto uyuyordu. Düşünüyorum 'da biz onunla bir sevgiliden daha öteyiz. Onlardan daha iyiyiz.

Yataktan kalkıp banyoya girdim, işlerimi halldip mutfağa gittim. Yanımda olduğu için teşekkür amaçlı güzel bir kahvaltı hazırladım.

Ayağım hâla arıyordu fakat tek başıma yürüye bilmiyorum. Sendeleyerekte olsa.

Naruto: Kıssoo!!

Ses Narutonun odasından geliyordu, elimden geldiğince hızlı bir şekilde odaya gittim.

Narutonub duvarı yumrukladığını görünce, kapı eşiğinde durdum.

Hinata: N-Naruto..?

Korktum ,yani neden bu kadar sinirliki.

Naruto: Hinata!? S-Sen burdasın, gitmemişsin dattebayo. Rüyamda köyü terk ettiğini gördüm ,uyanıp seni göremeyince...

Bunları anlatırken çoktan bana sarılmıştı.

Hinata: N-Naruto-kun. Nefes... Alamıyorum!

Tek ayağımın üstünde duruyorum ve Narutonun beni aniden bırakması, popomın üstüne düşmeme neden oldu.

Hinata: Ahh!

Naruto: HİNATA! İyimisin dattebayo!?

Hinata: Ahh hayır! İyimi görünüyorum!? Ne diye öyle birden bıraktınki!? Hıh!

Narutonun yüzü düştü yere bağdaç kurup başını eğdi. Omzuna yavaşca yumruk attım.

Hinata: Kandırdım. *güler*

Hemen ayağa kalkıp mutfağa doğru koşmaya çalıştım.

Hinata: Mutfağa ilk giren 6 krebi yer.
Ahahahaa.

Aslında 8 tane yaptım ikisi bana, altı taneside onun ama bu onu keyiflendiricektir.

Naruto: Önden başladın dattebayo!!

Hinata: Yoksa sakat bir kızamı yeniliyorsun Naruto-chan???
*güler*

Daha ne olduğunu anlamadan birden mutfak kapısında beliren Narutoya yapıştım,tam düşecekken belimden yakalayıp kucağına aldı.

Naruto: Sakat bir kıza göre fazla hızlısın'tebayo.

Beni sandalyeye bırakıp ,karşımdaki sandalyeye oturdu.

Naruto: Sugoii...

Hinata: Beğenmene sevindim.

Herne kadar Narutoya fark ettirmesemde hâla annemin etkisindeyim. Bugün tekrar mezarına gitmek istiyorum.

Birkaç birşey atıştırıp masadan kalktım. Naruto bana meraklı gözlerle bakarken gülümseyip, odaya gittim. Dünki cenaze kıyafetlerimi giyip odadan çıktım.

Mutfağa ilerledim.

Hinata: Naruto-kun herşey için arigatto. Bu arada Tusunade-sama sabah haber kuşuyla bu kağıdı gönderdi.

Kağıdı masanın üzerine koyup kapıya ilerledim.

Naruto: Bekle dattebayo. Nereye?

Hinata: Şey... Anneme.

Başımı eğdim ,yine gözlerim doldu.
Çenemden tutup başımı kaldırdı.

Naruto: Görevi tamamlayıp hemen gelicem dattebayo tamamı. Sakın kendini yorma, ayağın henüz iyleşmedi'tebayo.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin