Hinatadan
Sabah uyanıp önce Narutoya mesaj attım, ama cevap vermedi. Formamı giyip kısa bir kahvaltıdan sonra hemen evden çıktım.
Narutonun kapısını çaldım açmadı, aradım açmadı ,mesaj attım cevap vermedi.Bende yatak odasının camına geçtim. İçeri baktığımda oldukca dağınık uyuyan bir Naruto gördüm. Buna gülmemek elde değil.
Önce camı tıklattım tepki yok. Tekrar ardım tepki yok. Bende bu sefer katanamla camı açtım, yatağın boşta kalan yerine oturup, onu dürtmeye başladım.
Hinata: Hey Naruto- kun uyan geç kalıcaz, daha sıva çalışıcaz uyan....
Naruto: Anne...
Okadar kısık söylemiştiki bir şey söylediğinden bile emin değilim. Sonra tekrar bir şeyler söyledi. Bu sefer anlamak için Narutonun üzerine doğru eğildim.
Naruto: Anne...
Annemi? Elimi yanağına koyup bir anne şefkati ile yanağını öpmüştümki ,belimden kavrayıp beni kolları arasına aldı. Nefesimiz karışıyordu aramızda en fazla 3 cm var. Geri kalkmaya yeltandiğimde gözünden bir damla yaş süzülüp;
Naruto: Beni bırakma anne..
Demişti. İçim titredi tereddüt etsemde ona sarılıp bir elimlede göz yaşını sildim.
Hinata:Merak etme Naruto ben hep yanında olucam.
Başını göğüslerime koyup belime iyice sarıldı. Biraz saçlarıyla uğraştuğımda bir ara gülümsediğini bile gördüm.
Narutodan
Yine annemi görüyorum yine gidiyor. Yine karanlığın içinde kayboluyordum. Gözlerimi kapattığım anda yanağımda bir el hissettim ,beni öptüğünü hissettim. Gözlerimi açtığımda yine bir ışık belirdi yanımda. Uzun saçları vardı kokusu bahar gibiydi ,annem gibi kokuyordu, annemdi o işte geri geldi.
Benden ayrılmaya çalıştığında gözümden bir damlanon akmasına engel olamadım.Naruto: Beni bırakma anne..
....:Merak etme Naruto ben hep yanında olucam.
Kaldı bu sefer gitmedi yine saçlarımla oynadı ,gülümsemiştim. Ama uyanıyorum bu sefer ben onu bırakıyorum.
Uyanmıştım gözlerimi açamıyorum ama uyanıktım birine sarılıyorum annem gibi kokuyor saçlarımla oynuyor ve kadife gibi sesiyle kulağıma çok güzel bir şarkı mırıldanıyordu.
Hinata:
Üzülme sakın . Yanlız değilsin hayattaa
Ağlamaa, etrafına bir baksanaa
Sen, güçlü ol biz varız mesela yanındaaa
Biz koruruz senii
Yanındayım daimaa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
Fiction généraleCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı