"Kamp"

961 56 24
                                    

Bir sürü yorum istiyorum okur-chanlar ve vote  bana bunlar ilham veriyor

Hinatadan

Uyandığımda heryer heryerdeydi. Akşama dair hiçbirşey katırlamamda cabası!
Üstümde tulum geceliğim, ne zaman giydiğimi hatırlamıyorum bile.

Kızların ise her biri bir yerde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızların ise her biri bir yerde. Sakura duvara ayaklarını koymuş. Ağzı bir karış açık ve üstüne giydiği elbise geceliği beline kadar açılmış, pembe iç çamaşırını sergiliyor.

İno tulumunun içinde ama poposu havada bir barmağı ağzında.

Tenten resmen tulumuyla güreş pozisyonunda.

Temari ise bir insan gibi ama tulumunun dışında ve sexi iç çamaşırlarıyla yatıyor.

Saat henüz 06:05 okula iki saat var. Evi toplayıp kahvaltıyı hazırladım, odaya döndüğümde ise kızlar hâlâ aynı pozisyondaydı. Önce  dört kopya çıkardım ve onları sasuke Neji nii-san'a sai ve shikamaru-kun'a dönüştürdüm.

1.Kopya(Neji)
Tentenin başına dikilip kollarını önünde birleştirirken bir yandanda gözleri kapalı sol ayağıyla ritim tutuyordu.
Tentende yavaş yavaş ağzından akan sularla gözlerini açtı ve Nejinin adını söylemeye çalıştı.

2.Kopya(Sai)
İnonun yanına oturdu ve resmini çizmeye başladı. İno ise gözlerini açıp aniden parmağını ağzından çekti. Sainin adını söylemeye çalışıyor.

3.Kopya(Sasuke)
Sakuranın başının dibinde dikiliyor ve yüzünde hiçbir ifade yok. Sakura gözlerini biraz aralayıp. Sasukeyi yani kopyayı görünce gözleri kocaman açıldı ayaklarını indirip diz çökerken, bir yandanda eteyini örtüp kıpkırmızı.  Bir suratla sasukenin ismini söylemeye çalışıyor.

4.Kopya(Shikamaru)
Temarinin yüz hizasına (gommen)  tuvalet oturur gibi oturup herzamanki bıkkın yüz ifadesi ile bakarken ,Temariyi dürttü. Temari gözlerini açıp shikamaruyu yani kopyayı görünce diz çökerek oturup derin göğüs dekoltesini yastığıyla sakladı .Shikamarunun adını söylemeye çalıştı.

Kapıda dikilip gülmeye başladığında dikkatim dağıldığından kopyalar kayboldu. Kızlar önce anlamasalarda sonradan kafalarına dank etti ve yastık savaşı başladı. Baya bir oyalandıktan sonra saat 07:30 olduğunu görmemle bu savaşı sonlandırıp odayı toplattıp kehvaltıya indik.  Kızlar dünden okul kıyafetlerini getirdiği için burda hazırlandılar. Okula giderken ise benim şakamı konuşuyor ve asla unutamiyacaklarını söylüyorlardı.
O sırada Narutonun evinin yanından geçiyorduk, uyuya kalmıştır yine uyuşuk.  Kızlara Narutoyo kontrol ediceğimi Söylediğimde benimle biraz uğraşsalarda Temari son noktayı koyup gitmemi söyledi.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin